Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunpa asiat voisi hoitaa vain kaksintaisteluilla!

Vierailija
07.02.2019 |

Haluaisin yhden ihanan vararun naisen omakseni. Mieluusti ryhtyisin kaksintaisteluun hänen miehensä kanssa kera miekkojen. Taitavampi miekkailija saisi ihanan naisen omakseen (kunhan nainenkin haluaisi)! Vanhat hyvät ajat! ❤

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kaksintaistelu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Toimiiko tuo sitten niin että jos minä haluan sinun auton ja satun olemaan parempi miekkailija, niin voin tulla hakemaan sen? Tai jos voittamasi rouva onkin sen verran kuuma kissa, että mun alkaa tehdä sitä mieli, niin tuun vaan nitistämään sinut kaksintaistelussa ja asia on sillä selvä...

ei, ei näin pojat

Vierailija
2/6 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Toimiiko tuo sitten niin että jos minä haluan sinun auton ja satun olemaan parempi miekkailija, niin voin tulla hakemaan sen? Tai jos voittamasi rouva onkin sen verran kuuma kissa, että mun alkaa tehdä sitä mieli, niin tuun vaan nitistämään sinut kaksintaistelussa ja asia on sillä selvä...

ei, ei näin pojat

Juuri näin. Tahtoo kuuman kissan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa penismiekkailla toisen pojan kanssa. Olen luullut, että tuollainen menee noin viisivuotiaana ohitse.

Vierailija
4/6 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait se vosu miehen omaisuutta ole nykyään? Siitä vain pyydät päiväkahville.

Vierailija
5/6 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisi hauska antaa opetus röyhkeälle kukolle ja irroittaa miekalla häneltä joku uloke merkiksi siitä että johan nyt saa jo riittää. Pysyppä omalla puolellasi tai seuraavaksi irrotan korvan ja syötän sen Timille!

Vierailija
6/6 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Mene vapariin. Sielä saat kaksintaistella nyrkein!