Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset oireet sydänkohtauksessa?

Kauko. K
07.02.2019 |

Viime yönä heräsin siihen aivan kuin norsu olis seisonut rintakehä päälä,tunne kesti noin 10minuttia.En oikein sitä sydänviaksi osaa yhdistää..Minulla ei ole ollut korkeaa verenpainetta se on118/65 lähes aina ollut tuota luokkaa,kolesteri arvot normaali,eikä ylipainoa koskaan ole ollut. (Olen 53v mies) Voiko siitä huolimatta olla jotain sydänkohtaukseen viittaavaa??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaan pistää ja v.tuttaa

Vierailija
2/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sydänkohtaus nuilla arvoilla.Onko stressiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että sydänkohtaus nuilla arvoilla.Onko stressiä?

Ei ole..ap.

Vierailija
4/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooko käynyt lähiaikoina Venäjänmaalla?

Vierailija
5/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettä se venäjällä käynti tähän koskee??

Vierailija
6/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on todettu paljon sydänkohtauksia.

Vierailija
7/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka varaisit ajan lääkärille. Jos oireet nyt poissa niin ei pillit soiden ja valot vilkkuen tarvitse päivystykseen rynnätä. Otat yhteyttä lääkäriin ja selität oireesi niin osaavat ohjata miten toimia.

Vauvapalstalta saa hyviäkin ohjeita mutta terveyskysymyksissä lähestyisin ehkä jotain muuta tahoa kuten alan ammattilaisia.

Vierailija
8/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan jos sattuu olemaan Venäläinen hyppykuppa..

Vierailija
9/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee sydänoireita, on aina syytä mennä lääkäriin. Yksi yleisimpiä virheitä mitä sydänsairaat ensioireidensa suhteen tekevät on se, että ei mennä lääkäriin jos oireet menevät ohi. Seuraava kerta voi olla kohtalokas.

Vierailija
10/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juu mennä lääkäriin nyt. Oireet voi olla moninaisia. Aina edes ei tajua, että on saanut sydärin. Mun sukulaisella ilmeni tutkimuksissa, että oli saanut aiemmin sydärin. Ei ollut tiennyt tätä. Varmaan oli kuitenkin olo ollut huono....

Vierailija
11/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin joskus että mulla on sydänkohtaus mutta se olikin närästystä!

Olin tuolloin 25-vuotias ja raskaana. Ikinä ei ole tuon jälkeen(olen 36) eikä ennen tuota ollut tuommoista närästystä. Ei siis ollut silloin mitään tyypillistä minkä kuka tahansa tulkitsisi närästykseksi. En enää muista miltä se tuntui mutta sydänkohtausta epäilin heti. Meni ohi vajaassa puolessa tunnissa.

Vierailija
12/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuoleehan niitä urheilijoitakin kentille ja lenkkipoluille. Joten en tuudittautuisi hyviin arvoihin.

Vierailija
13/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuolloin 25-vuotias ja raskaana. Ikinä ei ole tuon jälkeen(olen 36) eikä ennen tuota ollut tuommoista närästystä. Ei siis ollut silloin mitään tyypillistä minkä kuka tahansa tulkitsisi närästykseksi. En enää muista miltä se tuntui mutta sydänkohtausta epäilin heti. Meni ohi vajaassa puolessa tunnissa.

No nyt jäi vaivaamaan kyllä kun luin noita muita!

En siis mennyt lääkäriin vaan itse päättelin että oli närästystä kun joskus lukenut wtt sen voi sekoittaa sydänkohtaukseen.

Toivottavasti oli närästys eikä mikään sydäri 😅

Vierailija
14/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä tilit hänen kanssaan selviksi, koska joskus me kaikki poistumme täältä

Vierailija
15/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt jäi vaivaamaan kyllä kun luin noita muita!

En siis mennyt lääkäriin vaan itse päättelin että oli närästystä kun joskus lukenut wtt sen voi sekoittaa sydänkohtaukseen.

Toivottavasti oli närästys eikä mikään sydäri 😅

Naapuri valitteli pahaa närästystä, mutta se olikin sydänperäistä. Ei ne turhaan kerro närästyslääkemainoksissa, että jos närästys jatkuu pari viikkoa, pitää mennä lääkäriin. Ikävä kyllä naaprui ei mennyt.

Vierailija
16/16 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmintaimyöhemmin kirjoitti:

Kannattaa tehdä tilit hänen kanssaan selviksi, koska joskus me kaikki poistumme täältä

Tilit kyllä kunnossa häneen päin. Olen saanut kokea Jumalan armon.