Kuinka hurmata introverttinainen joka ei käy missään?
Kommentit (45)
Lähetä viesti. Puhumaan tuleminen ei jätä tarpeeksi reagointi- ja prosessointiaikaa. Olen välillä katunut pakkeja, jotka olen antanut silkasta järkytyksestä, kun joku tulee ehdottamaan tapaamista ihan puskista. Viesteistäkin on tullut sama reaktio, mutta siinä ehti miettiä, ennen kuin vastaa ja on tullut tavattuakin niitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla vähän sulkeutunut introvertti... Jos oisit normaali, menisit vaan juttelemaan. Miten se estää sua menemästä juttelemaan, jos hän on introvertti?
Ujous!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun tekisi vaikutuksen verbaalisesti älyllinen flirttailu tai ihan vaikka vilpitön osoitus siitä, että mies kunnioittaa minua. Mahdollisimman suora ja selkeä kannattaa olla, koska itse en ainakaan ymmärrä mitään signaaleja tai merkkejä. En kuvittele, että joku olisi kiinnostunut ellei tee sitä hyvin selväksi.
Introvertit ymmärtävät hyvin helposti signaaleja ja merkkejä kuin myös vihjauksia sekä eleitä.
Niin monet ovat oppineet seuraamaan toisia niin paljon, että tunneäly on yleensä aika vahva, ainakin naispuolisilla. Mutta vaikka näkee merkkejä, että toinen voisi olla ihastunut, niin se ei välttämättä johda mihinkään. Erityisesti jos on elämänkokemusta, niin ei lähde helpolla mukaan. Introvertti saa usein negatiivista palautetta elämänsä aikana, että usko suhteisiin voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tällaista introvertti naista lähestyä kadulla vai kannattaako ohi mennen antaa vaikka kirje käteen?
😍 saa, saa ja SAA, KAIKKI KÄY!
No ehkä sitten lähestyn erästä söpöliiniä jonka olen nähnyt iltalenkillä ja kaupassa.
Ilmeisesti näet häntä jossain paikassa, koska olet ihastunut häneen? Ei muuta kuin juttelemaan siellä missä näette. Ei tarvitse ensimmäisenä säikyttää pyytämättä treffeille vaan alat höpistä jotain säästä ja päivän uutisaiheista. Samalla kuulostelet tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti näet häntä jossain paikassa, koska olet ihastunut häneen? Ei muuta kuin juttelemaan siellä missä näette. Ei tarvitse ensimmäisenä säikyttää pyytämättä treffeille vaan alat höpistä jotain säästä ja päivän uutisaiheista. Samalla kuulostelet tilannetta.
Säikäyttääkö se introvertti naisen jos sanoo, että hän on kaunis ja haluaisin tutustua paremmin häneen? Entä käsisuudelma ja sanoo naiselle mon cherie?
Mon cherie ja käsisuudelma menevät yli - ainakin, jos ette ole vielä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun motiivisi on? Mistä tunnet hänet ja elämänsä? Oletko vain itse etäältä muodostanut käsityksen, vai onko hän kertonut, että hih, en käy missään.
Olen erinomainen ihmistuntija.
Ja minä en ole niin mustavalkoinen ja epätoivoinen kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun tekisi vaikutuksen verbaalisesti älyllinen flirttailu tai ihan vaikka vilpitön osoitus siitä, että mies kunnioittaa minua. Mahdollisimman suora ja selkeä kannattaa olla, koska itse en ainakaan ymmärrä mitään signaaleja tai merkkejä. En kuvittele, että joku olisi kiinnostunut ellei tee sitä hyvin selväksi.
Introvertit ymmärtävät hyvin helposti signaaleja ja merkkejä kuin myös vihjauksia sekä eleitä.
Haasteellisuus siinä, että eivät välttämättä anna heti tunnetason palautetta tai se on peiteltyä.
Siis jos vaan kaupassa ja kävelyllä olet hänet nähnyt, niin mistä tiedät, että hän on introvertti joka ei käy missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä olikin minun henkilökohtainen vastaukseni introverttina, kaikki eivät ole samanlaisia. Lähtökohtaisesti en todellakaan ajattele, että henkilö olisi kiinnostunut, joten siitä syystä en näitä merkkejä havaitse :)
Vierailija kirjoitti:
Siis jos vaan kaupassa ja kävelyllä olet hänet nähnyt, niin mistä tiedät, että hän on introvertti joka ei käy missään?
Kyllä se näkyy. Tiedän mitä näen ja kun kohtaan kaltaiseni.
Jätä rauhaan vaan. Siinä on syynsä, mikse me ollaan introverttejä. Olisi todella ahdistavaa, jos joku tuntematon lähestyisi selvinpäin, ilman mitään oikeaa asiaa. Kännissä se on toinen juttu, mutta sitäkään ei tarvitse kestää kuin muutama tunti baarissa ja siinä samalla voi juoda, laulaa ja tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Jätä rauhaan vaan. Siinä on syynsä, mikse me ollaan introverttejä. Olisi todella ahdistavaa, jos joku tuntematon lähestyisi selvinpäin, ilman mitään oikeaa asiaa. Kännissä se on toinen juttu, mutta sitäkään ei tarvitse kestää kuin muutama tunti baarissa ja siinä samalla voi juoda, laulaa ja tanssia.
Niin no sinähän et introvertti olekaan, ja kerroin jo että tuo nainen ei käy missään.
Hyi hemmetti että tulee jotenkin pahat vibat. Kuulostat pakkomielteiseltä ja stalkkerilta.
Noh, mut oli lähestulkoon mahdoton hurmata, joten päätin itse pokata mieheni. Eli odottele vaan kun joku introverttinainen tekee aloitteen.
T. Introverttinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no sinähän et introvertti olekaan, ja kerroin jo että tuo nainen ei käy missään.
Ja mistähän sinä sen tiedät? Ehkä näet häntä silloin, kun hän laahustaa ylirasittuneena saatuaan sosiaalisia kontakteja pari tuntia aiemmin. Vai onko tämä nyt joku "hänellä on rillit ja mummon kutoman näköinen villapaita, kyl mä tiiän" -analyysi? Koetko jotain ylemmyydentuntoista sääliä? Henkilökohtaisesti en tarvitsisi tuollaisella asenteella liikkuvaa ihmistä elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän sinä sen tiedät? Ehkä näet häntä silloin, kun hän laahustaa ylirasittuneena saatuaan sosiaalisia kontakteja pari tuntia aiemmin. Vai onko tämä nyt joku "hänellä on rillit ja mummon kutoman näköinen villapaita, kyl mä tiiän" -analyysi? Koetko jotain ylemmyydentuntoista sääliä? Henkilökohtaisesti en tarvitsisi tuollaisella asenteella liikkuvaa ihmistä elämääni.
Miten tämä nyt sinuun kolahtaa? Sillehän ei mitään voi jos et itse ole herkkä näiden asioiden suhteen. Ei ole tarkoitus loukata, kummallista jos sellainen fiilis tulee.
jo on s**tana pariutumisesta tehty vaikeeta
Olen erinomainen ihmistuntija.