Miten voisin venkoilla mahdollisimman vähän töitä tekemällä?
Ei huvita työnteko, haluaisin vapautta, en kumminkaan ihan pummiksi haluais .. voisin tehdä nykyistä työtä vaikka neljänä päivänä viikossa.. Voisko niin pärjätä?
Kommentit (13)
Haloo? Riippuu varmaan kuinka paljon sun nykyisestä työstä maksetaan ja kuinka paljon sun kulutustaso on.
Pärjäät, jos et käytä rahaa sen enempää kuin neljässä päivässä tienaat. Yksinkertaista.
Pyrit politiikkaan. Huipulla saat nukkua työpaikalla ja jopa oman torkkupeiton.
Voit venkoilla mahdollisimman vähän tekemällä töitä tai jotain muuta mahdollisimman paljon.
Eihän Suomessa tarvitse. Töitä on aina pätkissä ja joutuu aina työttömäksi.
Harvalla tässä maassa töitä on. Olen hakenut koko talven ja ei ole. Onneksi kohta pääsee töihin taas.
Ajat on muuttuneet ihan täysin erilaisiksi kuin esimerkiksi omien vanhempien aikana oli.
Myös tavat on muuttuneet ja ihmiset varsinkin ovat muuttuneet.
Pakko tässä on itsekin muuttua ja olla tukimyönteinen ihminen. Ei täällä muuten ilman tukia pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla tässä maassa töitä on. Olen hakenut koko talven ja ei ole. Onneksi kohta pääsee töihin taas.
Ajat on muuttuneet ihan täysin erilaisiksi kuin esimerkiksi omien vanhempien aikana oli.
Pakko tässä on itsekin muuttua ja olla tukimyönteinen ihminen. Ei täällä muuten ilman tukia pärjäisi.
Osa-aikaista työtä tekee reilut 10% työntekijösistä ja määräaikaisessa työsuhteessa on noin 15%. Suuri enemmistö ihmisistä siis tekee täysiaikaista ja vakituista työtä. Ehkä elät jossain vähätöisten kuplassa?
Myymälävaras. Ja jos jää kiinni, niin ei siitä mitään seuraa.
Työmyyrä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikaista työtä tekee reilut 10% työntekijösistä ja määräaikaisessa työsuhteessa on noin 15%. Suuri enemmistö ihmisistä siis tekee täysiaikaista ja vakituista työtä. Ehkä elät jossain vähätöisten kuplassa?
Joo ei telakalle haluta hitsaajia enää. Löytyy tyyppejä jotka tekee 3e tunti.
Ryhdy yrittäjäksi ja vedä voitot itsellesi. Eivät tee töitä...
Minua ei raha kiinnosta valitettavasti. Lukeminen on ainoa intohimoni.
Lukeminen passivoittaa ja hävittää myös ruokahalut.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä kyl.
Eläämä on kokonaisuus. Mutta minusta voisii ollla myös niiin että tiskinalta antaaa vuokrata ase ja yksi panos jonka voiisi ampua ohimooon jos siltä tuuntuu.
Minä en ainakaan tuomitse enää ihmisiä, jotka pyrkivät pärjäämään vähemmällä työnteolla. Työelämä on muuttunut pirstaleiseksi kiireen täyttämäksi huonosti hallittavissa olevaksi selviytymiskamppailuksi monella työpaikalla.
Olen vaihtanut juuri työpaikkaa vain huomatakseni, että päädyin ojasta allikkoon. Työmäärä ei vastaa resursseja ja työntekijöiden vaihtuvuus on korkea. Joka työpäivä muistuttaa lähinnä taistelua. Työpäivän jälkeen mieli on tyhjä.
Alani ei ole paljon otsikoissa ollut terveyden- ja sairaanhoito. Kiire ja aliresursointi ovat arkipäivää ilmeisesti nykyään alalla kuin alalla. Täytyy vaan todeta, että tätä en jaksa eläkeikään asti millään. Työelämä on muuttunut vitsiksi.
En tiiä kyl.