Miesystävällä ollut kotimaassaan useampi vaimo, voiko oikeasti olla enää tyytyväinen vain yhteen? Mietimme naimisiin menoa
Mies teki kotimaassaan sellaisia asioita, ettei niitä katsottu hyvällä ja joutui eroamaan ja muuttamaan, siitä nyt ei sen tarkemmin.
On nyt asunut Suomessa vähän päälle vuoden. Mies on kosinut minua, mutta en ole varma. Voiko olla täysin tyytyväinen vain yhteen vaimoon? Tuntisinko itseni riittämättömäksi?
Kommentit (10)
Ei naimisiin vaan juokse vielä kun voit!
Vinkkinä vaan, että hyvän provon pitäisi olla paljon uskottavampimennäkseen läpi.
Et sinä tule olemaan hänen ainoa vaimonsa, vaan hänen uusin vaimonsa. Siis uusin ennen sitä seuraavaa.
Tyhmä provo, oikeasti. Mutta lähdetään mukaan;
tietenkin sinä riität, onhan hän täällä jo vuoden asunut ja siksi hyvin kotoutunut, vanhat tavat ja tottumukset ovat hänen mielestään nykyään sairaita, ei siis pelkoa. Hyvän ja rakastavan miehen saat.
Mies siis syyllistynyt rikoksiin kotimaassaan ja paennut hyljäten samalla entiset vaimot ja lapset.
Hyvän miehen saat. Onhan hän ollut sinua kohtaan rehellinen ja kertonut kaiken ja katuu pahoja tekojaan.
Oletko töissä? Kannattaa alkaa heti säästäväiseksi, koska joudut elättämään miehesi ja lisäksi lähetätte rahaa kaipaamaan jääneille vaimoille sinne kotomaahan.
Luuletko, että saisit myös toisen työpaikan? Rahalle olisi nyt tarvetta.
Just joo. Heikko provo. Mutta leikitään mukana.
Ei niissä maissa erota vaimoista eli mies on jo naimissa ja syyllistyy kaksinnnaimiseen (eiku kolmin, nelin, viisin...) tai sitten on pistänyt vaimot kylmäksi.
Älkää vastatko aloitukseen. Miehen kirjoittama trolli.
Minulla oli sama tilanne 20 vuotta sitten. Olemme edelleen onnellisesti naimisissa ja mies palvoo minua. Minä palvon myös häntä. Henkistä ja fyysistä rakkautta riittää, vaikka lapset ovat juuri muuttaneet kotoa. Olemme saaneet enemmän yhteistä aikaa ja rakkaus syvenee.
Olet hullu jos sekaannut noihin. pelkkää paskaa odotettavissa