Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko rasvakeittimen?

Vierailija
05.02.2019 |

Olet mitä syöt ohjelman tämänkertaisella ihmisellä oli rasvakeitin kotonaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha kapine. Reikäkauha ja teräskattila ajaa saman asian kuin rasvakeitin. Rasva vain talteen uusiokäyttöä varten kypsennyksen jälkeen. Tulee muuten ihan yhtä hyvät safkat kuin grillillä, jos viittii vähän nähdä vaivaa.

Vierailija
2/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upporasvassa paistettu ruoka ei ole den vaarallisempaa kuin mikään muukaan. Olen friteerannut monesti juureksia kasviöljyissä ja niistä tulee todella herkullisia ja terveellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rasvakeitin, paras laite ikinä.

Itse tehdyt, kolmeen kertaan keitetyt ranskalaiset... tiedät mitä tein viime kesänä.

Vierailija
4/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uusiokäyttöä sillä rasvalla muka voi tehdä? En omista rasvakeitintä. Teemme noin kerran vuodessa fisut ja sipsit. Toisen kerran vuodessa teemme munkkirinkilät. Kattila , lämpömittari ja reikäkauha riittävät aivan mainiosti.

5/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Teen rasvassa keitettäviä ruokia todella harvoin, ja siihen kelpaa kattila. Esim. munkkeja ja kotitekoisia ranskalaisia perunoita saatan joskus tehdä itse.

Vierailija
6/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uusiokäyttöä sillä rasvalla muka voi tehdä? En omista rasvakeitintä. Teemme noin kerran vuodessa fisut ja sipsit. Toisen kerran vuodessa teemme munkkirinkilät. Kattila , lämpömittari ja reikäkauha riittävät aivan mainiosti.

No sen voi käyttää uudestaan ja uudestaan siihen friteeraukseen tai sitten vain lisätä kaikkeen muuhun ruoanlaittoon. Ei sitä kannata pois kaataa yhden käyttökerran jälkeen, jos se nyt ei ole ihan ruskeaksi muuttunut.

Vierailija
7/7 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan. Joskus tehdään miehen kanssa roskaruokiq, kuten chili-juusto-nugetteja. Kananuggetitkin paljon parempia kuin mitä roskaruokapaikoista saa. 😊 Helpompi käyttää kuin jotain kattilaa. Lämpö pysyy hallussa, sekä kerralla on helppo paistaa annoksen verran.