Kuinka monta tuntia nukut arkisin?
Kommentit (13)
5-8h ,vaihtelee paljon,vaikka olisi aina mahdollista nukkua se 7.5h ,mutta joskus unta ei riitä ja sitten taas nukkuu tosi hyvin .Tämä kaikki ilman ,että on mitään stressiä.
3-4 h. Olen kuolemanväsynyt, mutten osaa nukahtaa. Taas alkaa yritys. Ehkä kolmelta yöllä uni tulee. Hei, hei!
1-11 tuntia. Riippuu tosi paljon ajankohdasta, vuodenajasta, siitä olenko ollut viihteellä ja siitä, olenko menossa töihin aamu-, päivä-, ilta-, vai yövuoroon.
Keskimäärin nukun siinä 7-7,5 tuntia, mutta jollain viikolla tuntimäärä voi koostua sarjasta 2+10+9+9+4 ja seuraavalla viikolla sarjasta 6+6+6+6+11.
Tärkeää on pitää yösukkia, niin jalat pysyvät lämpiminä. Sillä tavoin saa hyvän unen.
Noin 9h. Sama juttu myös pyhäisin.
Sen verran kuin sattuu nukuttamaan.
M43 kirjoitti:
1-11 tuntia. Riippuu tosi paljon ajankohdasta, vuodenajasta, siitä olenko ollut viihteellä ja siitä, olenko menossa töihin aamu-, päivä-, ilta-, vai yövuoroon.
Keskimäärin nukun siinä 7-7,5 tuntia, mutta jollain viikolla tuntimäärä voi koostua sarjasta 2+10+9+9+4 ja seuraavalla viikolla sarjasta 6+6+6+6+11.
Tärkeää on pitää yösukkia, niin jalat pysyvät lämpiminä. Sillä tavoin saa hyvän unen.
Olen huomannut saman. Yösukat jalassa nukkuu paremmin. Suosittelen ilmavia villasukkia.
Viimeiset kolme kuukautta joka ikinen yö n. 1-3h per yö... kun tuo meidän 1-vuotias ei kerta kaikkiaan nuku kunnolla ja olen aivan loppu
Joka aamu neljä tuntia liian pitkään...
7,5-8 tuntia. Ennen jouduin menemään kuudeksi tai seitsemäksi töihin, jolloin nukuin noin 7 tuntia ja aina aamulla väsytti. Nykyisin menen yhdeksäksi ja herään pirteänä ennen kellonsoittoa.