Upean näköinen tuo iso alaston nainen Me Naiset -artikkelin kuvassa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota etovat nuo tekstit. Viime aikojen otsikoita ovat mm. olleet "T-paita tissevälle", postaus jossa hän esittelee ostamaansa t-paitaa. "Perse paljaana huulipunat hampaissa", postaus jossa hän kertoo mokailuistaan. "Toosasta tuoksahtaa", postaus jossa hän pohtii hajustettuja kuukautissuojia. Ällöttää! Unohtamatta postausta "Estä persevaon vilkkuminen treenatessa!" tai "tissiteipit jättihinkeissä, toimiiko?". Enkä kyllä ymmärrä, miksi hän nimittelee itseään blogissaan monesti hinkkilissuksi. Olenko ainoa, jolle hänestä tulee mieleen se hieman kiusallinen, keski-ikäinen, muka rock kaukainen sukulaistäti, joka heittää rivoa kieltä ja jota saa sukulaispoikanakin kiertää kaukaa sukulaisjuhlissa...
Näin keittiöpsykologina tulee mieleen, että käyttämällä itsestään esimerkiksi tuota hinkkilissu-sanaa, hän yrittää ehättää muiden edelle haukkumaan itseään, niin etteivät muut sitten enää viitsisi. Sisimmässään Veera taitaa olla kuitenkin kaiken tuon bodypositive-meiningin alla todella epävarma vartalostaan kuitenkin.
Kiva lukea tämänkokoisen naisen saavan hyvää palautetta, antaa rohkeutta tälläiselle samanikäiselle samanmalliselle mutta hitusen pienemmälle versiolle olla vapautuneemmin :)
Omasta mielestäni omaan kauniimmat hiukset ja silmät sekä vähemmän raskausarpia, mutta en todellakaan kehtaisi olla alastonkuvissa.
Tuhti on, mutta seksikkäällä tavalla. Ja nätit vielä korostavat seksikkyyttään.
M32
Kadehdin omenavartaloisia. Veerallakin sutjakat sääret, näyttää kivalta esim. mekossa. Itse olen ns. alapainotteinen, enkä vaan voi pitää sääret paljastavia vaatteita. :( Vyötäröni on hoikka ja rinnat isot, se kompensoi tätä kriiseilyäni. Olen aina ihaillut hoikkasäärisiä naisia, näyttävät sirommilta kuin me persreitevät ❤️
Mua häiritsee toi kuva. Ja tuo valtava vatsa. Häiritsee esteettistä silmää ja häiritsee se, että tuo on epäterveellistä.
Miksi mediassa vedetään esille ääripäät naisvartaloista? Joko reippaasti ylipainoiset tai mallimitoissa olevat. Entä me tavikset, normaalipainoiset naiset, joilla on rasvaa kehossa, mutta ei ylipainoon asti. Tästä joukosta löytyy kauniita, terveitä naisen vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee toi kuva. Ja tuo valtava vatsa. Häiritsee esteettistä silmää ja häiritsee se, että tuo on epäterveellistä.
Miksi mediassa vedetään esille ääripäät naisvartaloista? Joko reippaasti ylipainoiset tai mallimitoissa olevat. Entä me tavikset, normaalipainoiset naiset, joilla on rasvaa kehossa, mutta ei ylipainoon asti. Tästä joukosta löytyy kauniita, terveitä naisen vartaloita.
Minuakin häiritsee. Koitan aina siirtää sivun nopeasti niin etten näe kuvaa. Tulee itselle sellainen ähkyolo, että olisi vaikea istua tuossa asennossa noin jättimäisen mahan kanssa.
En myöskään ymmärrä lihavuuden ihannointia. Se on todella epäterveellistä. Maksa rasvoittuu ja solut huutaa hoosiannaa.
Tuo nainen ei elä terveellisesti. Ei jatkoon.
Oli myös aika ällö siinä #EVEK -ohjelmassa.