Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistuttaa mammat jotka syöttävät vauvoilleen purkkimössöjä!

Vierailija
16.05.2006 |

Mitä mieltä muut? Minä en mielellään ota valmisruoki edes matkoille mukaan muuta kuin pakon edessä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaanko te väitätte että kun olen lapseni elämästä antanut hänelle huimat 3kk niitä parjattuja purkkiruokia niin hän sairastuu _sen takia_ diabetekseen ja ties mihin muuhun mitä tossa nyt sanottiin. Jos ne purkkiruuat olis niin vaarallisia niin eiköhän ne olis jo pois markkinoilta! Kattokaa nyt mikä kauhee kohu on tullut ranskiksista ja vaikka mistä.

Vierailija
22/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppa on pullollaan vähärasvaista, lightia, kevyttä... Prosentteja siellä ja prosentteja täällä. Kuinkakohan paljon niissä onkaan lisäaineita? Täytyyhän se maku jollakin korvata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kummallista kun mun lapset on kasvaneet ihan ok-muksuiksi vaikka ruokin heitä aikoinaan purkkiruoalla. Ysin keskiarvot koulussa ja Suomen mestaruustason urheilusuorituksia. Kyllä niissä on varmaan vikaa kun purkkiruoka tuottaa noin hyvät alkulähtökohdat.

Vierailija
24/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ihan varmasti löytyy yhteyksiä sairauksiin, diabetekseen, syöpään, allergioihin ja ties mihin. En ollenkaan usko että purkkiruoat ovat vailla mitään lisäaineita. Pelkkä pakkaustapa ei voi selittää ruoan säilymistä vuositolkulla. Jokainen tehköön niinkuin tahtoo ja saman ajattelutavan soisin myös kiihkomielisille imettäjille.

Vierailija
25/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tunkea itsensä täyteen lisäaineita, jotta virallisterveellinen rasvamäärä ei ylittyisi.

Ja kaupasta alkaa olla kohta todella hankalaa löytää mitään ei-light -tuotetta.

Vierailija
26/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkin on väännetty peistä viimeiset kahdeksan vuotta täällä ja ratkaisua ei ole löytynyt.

Vierailija
27/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli te jotka vannotte purkkiruuan huonouden nimeen niin oletteko te tosiaan vakaasti päättäneet että seuraavat 20 vuotta tarjoatte lapsellenne joka ainoalla aterialla vain terveellistä ja monipuolista ruokaa. Saanen epäillä.

Eiköhän diabetekset ja muut ole seurausta (osittain) ylipäätään huonoista ruokatottumuksista, eivät ekan elinvuoden aikana pari kuukautta annetuista purkkiruuista.

Te, jotka vain " epäilette" että purkkiruoka on jotenkin kauheaa niin ottakaapa vähän selvää. Purkkiruoka ei todellakaan ole sama asia kun joku McDonaldsin Happy meal (jollaisen varmasti jossain elämänne vaiheessa hairahdutte lapsellenne ostamaan - tai vaikka että hairahtuisikaan niin lapsenne ehkä itse ostaa).

Vierailija
28/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaruuat sen vuoksi, kun en suostu euroa maksamaan pikku natiaisen jokaisesta ruokapurkista. Tasoittaa vähän kuluja, kun joudun tuttelia antamaan. Tosin, ei se itse tehtykään ilmaista ole, tosiaankaan. Mutta tietääpähän myös, mitä sisältää.

Vierailija
29/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti jos perhe itse syö joka tapauksessa ruokia joista myös voi tehdä lasten soseet.

Vierailija
30/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on vain nostettu kova meteli.

Vierailija
31/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin uskon että on isoja eroja kotiruualla ja kotiruualla. itseasiassa uskon että kahden eri kotikokin valmistamilla ruuilla voi olla keskenään suurempi ero kuin ihan summassa valituilla purkkiruoka- ja kotiruoka-annoksilla. ei se tee ruuasta terveellista että mä itse otan ja omassa kattilassani sen keitän. eikä kaupassa pakkauksessa myytävä ole suoraan epäterveellistä. myydäänhän maitokin pakattuna. .." kauhistelen mammoja jotka eivät lypsä lapsilleen tuoretta maitoa omasta lehmästä!"

Vierailija
32/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nro 41, tuon voin ymmärtää

erityisesti jos perhe itse syö joka tapauksessa ruokia joista myös voi tehdä lasten soseet. "

Onkos siinä sitten jotain pahaa jos tekee itse ruoat? Onko täällä kotitekoisenruoanvastustajamammoja???

Vierailija
33/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergiselle lapselle syötettiin purkkiruokia pari vuotta. Kun allergiat hävisi, aloin syöttää vain omatekemää ruokaa. Enää en anna purkkiruokaa. Inhosi aina purkkiruokaa ja kyllästyikin varmaankin. On aika huono syömään edelleen. Liittyyköhän siihen purkkiruokavastenmielisyyteen.

Vierailija
34/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lapselleen ruokaa? No minä voin ilmoittautua että kaikille olen tehnyt ja vielä ylpeä siitä! Ja mulle on sitten ihan sama mitä muut syöttää kersoilleen.

Vierailija
35/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ruokaa lapselleen antaa. En mä nyt tunne sen suurempaa ylpeyttä sillon kun annan purkkiruokaa tai kun annan itsetehtyä.

Vierailija
36/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisivät senkin ajan jonka notkuvat täällä johonkin hyödyllisempään ;)))))

Vierailija
37/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen töitä jos haluan. En päässyt tänään kuntosalillekaan, joten en aio olla hyödyllinen sinulle...mutta mielipiteeni purkkiruoasta on se, että ne ovat erittäin hyvä vaihtoehto lapsen ruoaksi. Lapsemme on päiväkodissa, totta kai, joten siellä saa kyllä tarpeeksi " äitien tekemien ruokaa" (jeesus mikä klisee), koska keittäjä on nainen, jolla on lapsia.

Lapsemme pitää enemmän purkkiruoista kuin tekemistämme aterioista. Niitä on monipuolinen valikoima ja jos etiketissä lukee perunaa tai säilöntäaineeton niin se tarkoittaa nimenomaan sitä. Me aikuiset syömme usein tulisia ruokia. Kukaan ei myöskään nimitä minua " mammaksi" enkä olekaan mammamainen.

Vierailija
38/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taapero on vain osapäiväpurkkiruokalainen.

Vierailija
39/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkiruoissa on taatusti vitamiinit ja ravintoarvot kohdillaan, omatekoisista mösseleistä en olisi niinkään varma... t. Neljän terveen purkkiruokitun äiti

Vierailija
40/40 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä tässä miettinyt; ensin keität/höyrystät vihannekset -> osa vitskuista yms. katoaa. Sitten pakastat, taas sama homma. Ja vielä sulatat ja lämmität... Vai onko joku niin hiton ahkera, että tekee vaan parin päivän satsin kerrallaan?

Ja hedelmistä en ikinä lähtisi soseita tekemään, just oli juttua kuinka omena saattaa tehdä vuoden matkaa kaupan tiskille - purkkiruokien mahdolliset säilöntäaineet on siinä vaiheessa kevyttä kamaa.

T. Osittaispurkkiruokamamma täälläkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan