Miksi ihmiset ei usko Jumalaan?
Katselen tässä Emma Gaalaa ja tämä Pyhimys Jättiläinen on kyllä surullinen laulu, ihminen on tämän planeetan Jumalan "lempilapsi" joista kuitenkin osa "siunatuimmista" yksilöistä aivan hukassa. Jumala siunaa kenet haluaa, se joka haluaa vain tämän maailman rikkaudet, hänelle ei ole osaa toispuoleisen aarteista.
Meille on annettu kaikki merkit ja jopa aivan selvä Kirja, mutta silti osa ei halua nähdä totuutta ja elää jumalattomassa kuplassaan palvoen kyllä vaikka mitä tahansa muuta kuin Häntä.
Hän tietää, että osa meistä on Häneen uskova, meille on annettu selvät merkit eikä Hänellä ole valitettavasti mitään velvollisuutta antaa meille enempää tällä hetkellä. Me olemme Hänen luomuksiaan, Hän ei tarvitse meitä, me tarvitsemme Häntä. Voi kun vain ymmärtäisitte.
Hän on luonut Kaiken, Hän myös sallii osan meistä astua harhaan (jos niin haluamme) ja Hän on sinä päivänä kun kokoaa meidät takaisin elävien kirjoihin, katsovan suoraan sieluumme ja kuulusteleva meitä. Silloin kukaan meistä ei voi eikä tule väittämään hänelle vastaan, Hän tietää sen jo nyt.
Toivottavasti sinä päivänä saisimme itkeä ilosta, emmekä häpeästä.
Kommentit (2)
Koska aikuisen ihmisen ei tarvitse uskoa satuja.
On sinunkin aika avata silmäsi ja alkaa ajattelemaan omilla aivoillasi.
Kun Jumala kutsuu tiellensä, se kutsu on niin kovin helppo ohittaa. Joitakin Jumala kutsuu kerran, toisia useamman kerran. Se, miksi kutsu ohitetaan, voi johtua monesta syystä. Yksi syy voi olla häpeä, että mitä toiset sanovat, jos alkaakin uskovaiseksi. Kutsuun vastaaminen voidaan siirtää tuonnemmaksi, sitten kun on vanha ja sairas. Arvellaan, että usko kuuluu vanhuuteen.
Minun kävi hyvin. Jumala kutsui minua useamman kerran vuosien varrella. Itse en aina sitä ymmärtänyt, kunnes jouduin polvilleni elämäni edessä. Nyt olen ollut uskossa yli 20 vuotta enka ole kertaakaan sitä katunut.