Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistarinani

Rakkautta Korvessa
05.02.2019 |

Kaikki alkoi 2015 työpaikalla, kehitysvammaisten hoitokodissa, jossa iskin silmäni naispuoliseen työkaveriini ja aloitin flirttailun hänelle. Jostain kumman syystä tämä työkaveri sitten lähti flirttiini mukaan.

Tässä kohtaa jo todettakoon, että olin tuolloinkin jo naimississa, neljän lapsen isä ja tiesin, että viides lapsi on tulossa, eli vaimoni oli raskaana.

Flirtti johti sitten tiiviiseen viestittelyyn jossa aiheet menivät jo todella sekusaalisiksi ja ehdotteleviksi ja tämän myötä tapaamiseen silloisen kouluni pihassa. Istuimme autossa juttelimme ja suutelimme. Tästä ei mennyt kauaa kun sanoin vaimolleni kotona, että on yövuoro. Tämä yövuoro kuitenkin oli yön viettäminen tämän toisen naisen luona. Harrastimme seksiä, jätin sormuksen autoon.

Valehtelin myös tälle vieraalle naiselle, että aion jättää vaimoni ja aloittaa suhteen hänen kanssaan ja tällä sain koukutettua hänet jatkuvaan suhteeseen. Tietenkään tämän jälkeen en enää hänen luonaan vieraillut kun kerran tai kaksi kun hän meinasi päästä otteestani ja piti vakuuttaa, että olen edelleen oikeasti kiinnostunut. Leikin vieväni asioita eteenpäin mukamas järjestelemällä eroani niin lakimiehen kun pankinkin kanssa. Mitään totuusperää näissä ei tietenkään ollut. Näillä sain kuitenkin pidettyä itselläni pillun jota panna kun itselleni sopi.

Pääosin näimme yhteisten työvuorojen jälkeen nuuksion leirintäalueilla ja harrastimme seksiä pakettiautossani, silloin kun minulle kävi.

Jossain kohtaa valheet kävivät kuitenkin liian suuriksi ja oli pakko irtautua tuosta suhteesta. Kerroin siis, että vaimoni on raskaana ja asia on pistettävä tauolle, ainakin siihen saakka kun valmistun, jolloin minulla olisi mukamas paremmat mahdollisuudet irtaututa vaimostani. Tekosyitä, jotta sain kuitenkin edelleen ajoittain pillua. Salarakkaani romahti, koska oli uskonut valheeni ja sepitykseni yhteisestä tulevaisuudesta ja ottikin minusta irtioton. Silti flirttailumme jatkui.

Tässä vaiheessa suhteemme oli kestänyt siis puoli vuotta. Ja valehita oli kertynyt molempien naisten suuntaan pienestä suureen ihan hemmetin paljon.

Olin siis tekemässä lasteni äidille, vaimolleni paskimman mahdollisen liikkeen, valmistelemalla eroni salaa siten, että minulla olisi uusi nainen, ja uusi elämä johon hypätä. Ainakin näin fantasioin, vaikka en toteutuksen tasolle mitään sitten vienytkään.

Vielä 2016 kesällä sain kuitenkin puhuttua tuon salarakkaani kanssani sinne korpeen harrastamaan seksiä autossa. Pian tämän jälkeen hän ilmoitti tavanneensa uuden miehen jonka matkaan lähti. Nykyään salarakkaani kuulemma pitää minua lähinnä kuvottavana ihmisenä.

Vaimoni ei tähän päivään mennessä tiedä tästä mitään, vaikka epäilyksiä onkin ollut. Vasta tuossa oltiin kahdestaan risteilylläkin, pitkästä aikaa, koska lapsien määrä on sitonut meidät pääosin töiden ja kodin välille. Vaimoni postasi sieltä someen kuvan jossa näkyy yhteise viinilasimme. Se tuntui vähän pahalta.
Itse en enää valheideni takia sosiaalisessa mediassa voi vaikuttaa koska pelottaa, että sieltä tulee läpi menneet tekoni.

Eikä edes kaduta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta Korvessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo tarina kaikilta osin totta on, mutta silti tässä sinulle klassinen kysymys: miltä nyt tuntuu?

Johan sen kerroin, jotkut pienet asiat vähän pahalta, mutta ei kuitenkaan kaduta.

Ei kaduta!? Oikeasti!?  Siinä tapauksessa voit kertoa tarinan rouvallesi, että olet nussutellut toisen kanssa sillä aikaa kun rakas vaimo on odottanut SINUN lastasi.   Entä jos vaimo olisi pettänyt sinua? Olisiko se sinulle yhdentekevää?

Olet oikeassa. Pidän itseäni suhteellisen yksinkertaisena tässä asiassa. Ehkä olen muutenkin.

Vierailija
22/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hakitte vaimon kanssa neljännen lapsen? :o 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap valkoinen pakettiauto?

Vierailija
24/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän piti alunperin olla vastaus tuohon millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen keskusteluun. Mutta jo aloittaessani tajusin, että siihen joutuisin vastaamaan vain "sellainen jolle valehdellaan" ainakin omassa tapauksessani.

Mitä tulee auton väreihin, niin jätetään sellaiset yksityiskohdat keskustelun ulkopuolelle.

Vierailija
25/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä 'hieno' tarina ole ihan kirjoittajan mielikuvituksesta repäisty...   Miksi ihmeessä hän sen tänne muuten olisi kirjoittanut??

Vierailija
26/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta Korvessa kirjoitti:

Tämän piti alunperin olla vastaus tuohon millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen keskusteluun. Mutta jo aloittaessani tajusin, että siihen joutuisin vastaamaan vain "sellainen jolle valehdellaan" ainakin omassa tapauksessani.

Mitä tulee auton väreihin, niin jätetään sellaiset yksityiskohdat keskustelun ulkopuolelle.

Siis ON valkoinen, kiitos.  Vaimolle terveisiä :) 

Vierailija
27/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuommoisia miehiä valitettavasti on ihan oikeastikin. Jos olisin saanut kympin joka kerta kun joku ukkomies, jonka vaimo on raskaana, ehdottelee salaisia tapaamisia, niin aika rikas jo olisin. 

Mun tapauksessa tietysti sentään kertoivat, että etsivät vain rakastajatarta, eivätkä alkaneet perseilemään mun tunteilla lupaamalla jättää nykyisen partnerinsa. 

En siis tietenkään suostunut - kuvottaa jo pelkkä ajatuskin, vieläkin.

Kai ap vielä kerroit naiselle, että kotona et saa kun vaimo pihtaa, ja ettei seksiä ole ollut enää moneen vuoteen paitsi sen yhden (puolikkaan) kerran kun vaimo raskautui vahingossa? :) 

Vierailija
28/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ukko tuo on kirjoitti:

Eiköhän tämä 'hieno' tarina ole ihan kirjoittajan mielikuvituksesta repäisty...   Miksi ihmeessä hän sen tänne muuten olisi kirjoittanut??

Kostoksi tietysti. Kyseessä on selvästi petetyksi tulleen osapuolen kirjoitus.

Vierailija
29/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et vaan lopettanut tuota suhdetta, sanomalla ettei meistä taida tulla paria, kun näet selvän yhteensopimattomuuden jollakin keksimälläsi elämän alueella? Kirpaisee hieman, mutta loppuupahan kerralla johonkin ymmärrettävään selitykseen.

Vierailija
30/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut kirjailijan uraa?

Niin, nykypäivänähän riittää vain, että osaa kirjoittaa selkeästi. Ei hemmetti mitä logiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi