Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistarinani

Rakkautta Korvessa
05.02.2019 |

Kaikki alkoi 2015 työpaikalla, kehitysvammaisten hoitokodissa, jossa iskin silmäni naispuoliseen työkaveriini ja aloitin flirttailun hänelle. Jostain kumman syystä tämä työkaveri sitten lähti flirttiini mukaan.

Tässä kohtaa jo todettakoon, että olin tuolloinkin jo naimississa, neljän lapsen isä ja tiesin, että viides lapsi on tulossa, eli vaimoni oli raskaana.

Flirtti johti sitten tiiviiseen viestittelyyn jossa aiheet menivät jo todella sekusaalisiksi ja ehdotteleviksi ja tämän myötä tapaamiseen silloisen kouluni pihassa. Istuimme autossa juttelimme ja suutelimme. Tästä ei mennyt kauaa kun sanoin vaimolleni kotona, että on yövuoro. Tämä yövuoro kuitenkin oli yön viettäminen tämän toisen naisen luona. Harrastimme seksiä, jätin sormuksen autoon.

Valehtelin myös tälle vieraalle naiselle, että aion jättää vaimoni ja aloittaa suhteen hänen kanssaan ja tällä sain koukutettua hänet jatkuvaan suhteeseen. Tietenkään tämän jälkeen en enää hänen luonaan vieraillut kun kerran tai kaksi kun hän meinasi päästä otteestani ja piti vakuuttaa, että olen edelleen oikeasti kiinnostunut. Leikin vieväni asioita eteenpäin mukamas järjestelemällä eroani niin lakimiehen kun pankinkin kanssa. Mitään totuusperää näissä ei tietenkään ollut. Näillä sain kuitenkin pidettyä itselläni pillun jota panna kun itselleni sopi.

Pääosin näimme yhteisten työvuorojen jälkeen nuuksion leirintäalueilla ja harrastimme seksiä pakettiautossani, silloin kun minulle kävi.

Jossain kohtaa valheet kävivät kuitenkin liian suuriksi ja oli pakko irtautua tuosta suhteesta. Kerroin siis, että vaimoni on raskaana ja asia on pistettävä tauolle, ainakin siihen saakka kun valmistun, jolloin minulla olisi mukamas paremmat mahdollisuudet irtaututa vaimostani. Tekosyitä, jotta sain kuitenkin edelleen ajoittain pillua. Salarakkaani romahti, koska oli uskonut valheeni ja sepitykseni yhteisestä tulevaisuudesta ja ottikin minusta irtioton. Silti flirttailumme jatkui.

Tässä vaiheessa suhteemme oli kestänyt siis puoli vuotta. Ja valehita oli kertynyt molempien naisten suuntaan pienestä suureen ihan hemmetin paljon.

Olin siis tekemässä lasteni äidille, vaimolleni paskimman mahdollisen liikkeen, valmistelemalla eroni salaa siten, että minulla olisi uusi nainen, ja uusi elämä johon hypätä. Ainakin näin fantasioin, vaikka en toteutuksen tasolle mitään sitten vienytkään.

Vielä 2016 kesällä sain kuitenkin puhuttua tuon salarakkaani kanssani sinne korpeen harrastamaan seksiä autossa. Pian tämän jälkeen hän ilmoitti tavanneensa uuden miehen jonka matkaan lähti. Nykyään salarakkaani kuulemma pitää minua lähinnä kuvottavana ihmisenä.

Vaimoni ei tähän päivään mennessä tiedä tästä mitään, vaikka epäilyksiä onkin ollut. Vasta tuossa oltiin kahdestaan risteilylläkin, pitkästä aikaa, koska lapsien määrä on sitonut meidät pääosin töiden ja kodin välille. Vaimoni postasi sieltä someen kuvan jossa näkyy yhteise viinilasimme. Se tuntui vähän pahalta.
Itse en enää valheideni takia sosiaalisessa mediassa voi vaikuttaa koska pelottaa, että sieltä tulee läpi menneet tekoni.

Eikä edes kaduta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut kirjailijan uraa?

Vierailija
2/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kirjoittaa uusi naisten seksuaalisia rajoja rikkova fifty shades?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastenmielinen limapaise. Ymmärrät varmaan sen itse myös ja toivottavasti karma iskee takaisin. 

Oikea mies huolehtii raskaana olevasta vaimosta eikä suunnitelmallisesti petä tätä toisen kanssa. 

Entä tämä toinen nainen? Typerys uskoi sinun valheet ja suunnitteli innolla yhteistä tulevaisuutta. 

Vierailija
4/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia menoa työelämässä. Minulla on yleensä niin että työttömänä en pane muita, mutta kun töitä joutuu ottamaan vastaan niin sillon alan tupakoimaan, juomaan alkoholia ja panemaan kaikkia keitä panettaa.

Inhoan itseäni työelämässä, mutta rakastan itseäni työttömänä.

Myös lapset ja vaimo rakastaa minua työttömänä.

Täytyykin todeta että olen työttömänä ja sohvallani erittäin hyvä mies ja isä ja tunnen oloni myös hyväksi.

Syytän kaikesta tuosta alituista työstressiä. Stressi tekee minusta inhoittavan.

Vierailija
5/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vielä niin tuore juttu, että uusia käänteitä on varmasti tulossa rutkasti. Eipä lopu jännitys elämästä.

Nimimerkki: Saman kokenut

Vierailija
6/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Facebookista ym. somesta poistuminen muuten yleistäkin pettäjillä? Mietin vaan. Ainakaan somea käyttävä puoliso ei voi niin helposti sitten kytätä vaikka Messengerin tms käyttöä... 

Vierailija
7/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo tarina kaikilta osin totta on, mutta silti tässä sinulle klassinen kysymys: miltä nyt tuntuu?

Vierailija
8/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vastenmielinen limapaise. Ymmärrät varmaan sen itse myös ja toivottavasti karma iskee takaisin. 

Oikea mies huolehtii raskaana olevasta vaimosta eikä suunnitelmallisesti petä tätä toisen kanssa. 

Entä tämä toinen nainen? Typerys uskoi sinun valheet ja suunnitteli innolla yhteistä tulevaisuutta. 

Valitettavaa on myös että suurin osa miehistä ei kykene vastustamaan tuollaista. Se kuuluu työsuhde-etuihin ja takoihin.

Tämä on fakta.

Jos naiset eivät valittaisi niin paljoa työttömistä sohvalla lojuvista miehistään niin tätäkään ei tapahtuisi niin usein. Onhan tosiasia että töissä törmää usein nuoriin kauniisiin naisiin, jotka vaativat huomiota ja huolenpitoa. Heitä on aina niin lystikästä hauskuuttaa.

Se tulee luonnostaan. Vanhempien miesten huomion kohteena on suloista olla, kun saa kyydit kotiin asti.

Vierailija
9/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina niin ällöttävää shaibaa, ettei kukaan tuommoista viitsisi lukea kuin elämäkerrasta. Paitsi, että pitäisi olla jotain semmoista tehtynä, jotta elämäkerta ketään kiinnostaisi. Tuotahan ei voi kirjoittaa kaveria ja sukulaisia varten, ja lapset lakkaisivat tuntemasta.

Juonen kulku tähän asti niin ennalta-arvattavaa, ettei vähintäkään kiinnostavuutta.

Vierailija
10/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko

a) olet joku fantasisti, ja keksinyt koko jutun,

tai

b) jos onkin totta, niin olet nyt paljastanut niin paljon yksityiskohtia, että on vain ajan kysymys, milloin tämä paljastuu vaimollesikin.

...

PS: Itse veikkaan vahvasti vaihtoehtoa (a).

Vierailija
11/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vielä niin tuore juttu, että uusia käänteitä on varmasti tulossa rutkasti. Eipä lopu jännitys elämästä.

Viimeksi kun humalassa tuolle naiselle laitoin viestiä niin vastaus oli sitä luokkaa, että ei mulla ole enää asiaa sen elämään missään muodossa.

Vierailija
12/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuo tarina kaikilta osin totta on, mutta silti tässä sinulle klassinen kysymys: miltä nyt tuntuu?

Johan sen kerroin, jotkut pienet asiat vähän pahalta, mutta ei kuitenkaan kaduta.

Vierailija
13/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina niin ällöttävää shaibaa, ettei kukaan tuommoista viitsisi lukea kuin elämäkerrasta. Paitsi, että pitäisi olla jotain semmoista tehtynä, jotta elämäkerta ketään kiinnostaisi. Tuotahan ei voi kirjoittaa kaveria ja sukulaisia varten, ja lapset lakkaisivat tuntemasta.

Juonen kulku tähän asti niin ennalta-arvattavaa, ettei vähintäkään kiinnostavuutta.

Kyllähän kirjailijat omista kokemuksistaan ammentavat ja kaunokirjallisen teoksen kirjoittamiseksi tuollaiset elämänkokemukset saattaisivat tarjota jotain inspiraatiota. Henkilöhahmot ja tapahtumat on kuitenkin häivytettävä sopivalla tavalla ja muutenkin pitää omata kirjallisia kykyjä. Romaanin kirjoittaminen on valtava työ, eikä tuon tarinan ympärille vielä kovin suuria voisi rakentaa.

Vierailija
14/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. En mäkään tässä nyt mitään suurta kirjallista lahjakkuutta näe. Perustekstiä pohjautuen totuuteen.

Vierailija
15/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta Korvessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun humalassa tuolle naiselle laitoin viestiä niin vastaus oli sitä luokkaa, että ei mulla ole enää asiaa sen elämään missään muodossa.

Niinhän te luulette...

Vierailija
16/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta Korvessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sen kerroin, jotkut pienet asiat vähän pahalta, mutta ei kuitenkaan kaduta.

Ei kaduta!? Oikeasti!?  Siinä tapauksessa voit kertoa tarinan rouvallesi, että olet nussutellut toisen kanssa sillä aikaa kun rakas vaimo on odottanut SINUN lastasi.   Entä jos vaimo olisi pettänyt sinua? Olisiko se sinulle yhdentekevää?

Vierailija
17/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaimo olisi pettänyt sinua? Olisiko se sinulle yhdentekevää?

Vierailija
18/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuntuis olevan rahkeita enempäänkin. K*seta enemmän ja useampia naisia, sun luonteella vois päästä vielä pitkälle. Ja kun lapset kasvaa, opeta niille sun elämäntapa. Mä uskon, että voisit onnistua.

Vierailija
19/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mulla on tunne että aivan kuin tunnistaisin aloittajan. Pakettiauto, ammatti ja vauvaa odottava vaimo.

Pitäisikö naurauttaa? Sen verran alkeellinen pisupää vaikuttaisi olevan jos raskaana olevaa vaimoa pettää. 

Vierailija
20/30 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ap olisi kuitenkin tämä salarakas eikä kyseinen pettäjämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme