IS: Tässä on Suomen uusi Bachelor !!!
Kommentit (83)
Yhdessä kuvassa muistuttaa mun poikaa.
Hihatuoinnit miehellä on varma merkki henkisestä köyhyydestä. No kohta niitä aletaan laseroimaan pois kovalla vauhdilla, kun niiden muodikkuus saavuttaa saman inflaation kuin esim. tribaalitatuoinnit ovat saavuttaneet.
Varmasti tyttösille ihan kiva saalis, mutta ei minun makuuni. Ei ainakaan vielä ennen kuin olen kuullut mitä juttua suusta tulee. Pelkään kuitenkin, että ei kummoisia.
Sekopää tytöt tykkää nyt, mutta fiksummat eivät. Naishistoriaa varmaan riittää?
Löytyyköhän jostain videoklippiä miehestä siinä exiä rannalla ohjelmassa?
Ne, jotka ovat tosissaan, hakevat Ensitreffit alttarilla-ohjelmaan. Pätselör on ihan viihdettä vaan.
Onko hän vähän plösö? Ehkä puku on vaan liian pieni ja tekee hänestä pukskan, tai sitten t-paitakuvassa kuultaa läpi ihka oikea jenkkakahva.
Vierailija kirjoitti:
Hihatuoinnit miehellä on varma merkki henkisestä köyhyydestä. No kohta niitä aletaan laseroimaan pois kovalla vauhdilla, kun niiden muodikkuus saavuttaa saman inflaation kuin esim. tribaalitatuoinnit ovat saavuttaneet.
tämä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyyköhän jostain videoklippiä miehestä siinä exiä rannalla ohjelmassa?
En nyt tähän hätään löytänyt kuin trailerin. On siis tuo joka ihan lopussa sanoo jotakin, että "koskaan ei tiiä mitä tulee tapahtuu"
tyypillinen jännä mies... tatskat ja lihakset.. pyörittää jotain kuntosalii..
mitä ihmettä muijia nykyisin vaivaa kun tuollaiset ovat muotia?
Joko mammat on saaneet kilpailijoita ongittua esiin? :D
Vierailija kirjoitti:
tyypillinen jännä mies... tatskat ja lihakset.. pyörittää jotain kuntosalii..
mitä ihmettä muijia nykyisin vaivaa kun tuollaiset ovat muotia?
Muijia vaivaa? Mieshän tuo on.
Ei pyöri sukat jalassa. Yksikään Bädhelöreistä ei ole ollut minun makuuni. Liian nättejä poikia. Tykkään enemmän rumakomeista miehistä ❤
Että sellanen mies. Oikee palomies. No, tietääpä ainakin mitä ohjelmaa naiset kattelee tänä keväänä.
Itse en katsele. Perusjamppahan tämä on. Massaan hukkuva sanoisinko. Mut toivotaan että ohjelmasta löytyy joku kiva matami halikaveriksi!
Nämä ovat aina vähän niin ja näin... "Palomies ja ensihoitaja" -> todellisuudessa työskentelee jonkinlaisena toimistotyöntekijänä palotarkastuslaitoksella ja on käynyt jonkun hoitsukoulutuksen.
Imelän näköinen mun makuun - tulee mieleen sellainen joka vaan tekee ja elää, ei osaa kyseenalaistaa eikä ole äkykäs. Voin olla väärässäkin.