Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ällöttävin uni, jonka olet nähnyt

Vierailija
04.02.2019 |

Mässäillääs ällöttävyyksillä.
Voin aloittaa omalla top3:lla. Kaikki liittyvät kehon luonnottomuuksiin. Älä lue jos olet herkkä.

Noin 10 vuotta sitten jäin lomareissussa ollessa unen, jossa toinen pakarani oli läpinäkyvä, se oli sellaista kirkasta hyytelömäistä ja pakaran sisällä näkyi mansikoita ja jotain muita värikkäitä marjoja tai hedelmäpaloja. Yök!

Lähiaikoina näin unen, jossa koko yläkroppani, tai ainakin hartiat, olkapäät ja kaula oli täynnä rakkulamaisia näppylöitä. Niitä oli niin taajaan, että kaikki ei mahtuneet olemaan vierekkäin, vaan osaan oli kasvanut ikäänkuin naru, jonka päässä näppylä oli. Leikkelin niitä naruja saksilla irti.

Ja uusin: 9-vuotiaan poikani peppua kutitti ja pyysin näyttämään, näkyykö siellä jotain. No näkyi. Koko peppuvaossa kasvoi kaikenlaista, esim. sellaisia ns. kaalinpäitä, mitä se "krokotiilikaali" taas onkaan nimeltään ja ne kaikki oli ikäänkuin hiekan peitossa. Hyi yök!!!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ällöin, mutta tämä tuli ekana mieleen.

Näin unta, että istuin kakalla ja yritin ängätä kakkaa wc-pönttöön. Heräsin siihen, että olin selällään sängyssä, pylly ilmassa ja olin ihan oikeasti yrittänyt ängätä. Luojan kiitos en sentään onnistunut oikeasti kakkaamaan sänkyyn.

Vierailija
2/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkästä aikaa eroottista unta. Olin todella kiihottunut ja irstailin vaikka mitä nuoruudesta tuttua yhtä innostuneen kauniin parikymppisen kanssa. Kesken seksin, kun aloitettiin ns. toista kierrosta rupesin kiinnittämään yhä enemmän huomiota seksikumppanin ulkonäköön ja ulosantiin ja tajuan äkkiä kauhistuen, että tämä on ihan lapsi.

Yritän stopata hommaa ja koota ajatuksiani. Ajattelen, että pakko sen on olla ylisuojarajan kun on kuitenkin baarista mukaan tarttunut. Tarkastelen kasvoja ja tajuan, että se on häthätää murkkuikäinen.

Herään paniikissa ja juoksen vessaan yökkimään. Olen ihan tavallinen keski-ikäinen. Tuo oli paskamaisimpia painajaisiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unen, jossa panen omaa isääni. Ja ehkä pari viikkoa sitten näin unen, jossa panin veljeni kanssa. Heräsin molemmista unista kuvotuksen vallassa ja loppupäivän ajan oli ihan sanoinkuvaamattoman likainen ja oksettava olo.

Olen kyllä lukenut, että seksiunet perheenjäsenistä eivät tarkoita, että sellaisesta haaveilisi alitajuisesti tai salaisesti. Jos muistan oikein, niin ne tarkoittavat sitä, että sen kyseisen perheenjäsenen kanssa on jotain ongelmia tai selvitettävää.

Vierailija
4/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä pahin mahdollinen, mutta harrastin seksiä siskoni kanssa.

Vierailija
5/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että Sipilästä tuli uudelleen pääministeri.

Vierailija
6/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että harrastin jokaisen palstamamman kanssa. Oksensin kun heräsin.

Vierailija
7/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala uni kirjoitti:

Näin unta että harrastin jokaisen palstamamman kanssa. Oksensin kun heräsin.

Siis seksiä harrastin.

Vierailija
8/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että Sipilästä tuli uudelleen pääministeri.

Ei mikään ällöttävä, mutta tähän liittyen näin viime presidentinvaalien alla unta, että Laura Huhtasaari valittiin. Trumpin valinta puskista taisi olla jäänyt mieleen.

Vierailija
9/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli naamassa näppylöitä, joista tuli puristamalla ulos vattumadon näköisiä pieniä toukkia.

Vierailija
10/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Näin vähän viestejä, ja jo mainittu vastaavat kuin minulla.

Itse asiassa lasten paneminen lucid-unissa ei ällötä minua. Tiedostan sen olevan unta ja saan tyydytystä asioista, joista en taatusti saisi irl.

En nauti fyysisesti seksistä irl, ainoastaan lucid-unissa. Usein siis kun tajuan näkeväni unta, ryntään panemaan lähintä ihmistä. Lapsi, okei. Syvästi kehitysvammainen, okei. Mutta sen kerran kun ainoa vaihtoehto oli oma isä, taisin unessa jättää väliin... muistaakseni.

Mikä on lucid-uni?

Vierailija
11/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Näin vähän viestejä, ja jo mainittu vastaavat kuin minulla.

Itse asiassa lasten paneminen lucid-unissa ei ällötä minua. Tiedostan sen olevan unta ja saan tyydytystä asioista, joista en taatusti saisi irl.

En nauti fyysisesti seksistä irl, ainoastaan lucid-unissa. Usein siis kun tajuan näkeväni unta, ryntään panemaan lähintä ihmistä. Lapsi, okei. Syvästi kehitysvammainen, okei. Mutta sen kerran kun ainoa vaihtoehto oli oma isä, taisin unessa jättää väliin... muistaakseni.

Mikä on lucid-uni?

Selkouni, eli tajuaa olevansa unessa.

Vierailija
12/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vessassa ja kakkaa lenteli kaikkialle, siis lattialle, seinille yms. Enemmän kuin ällötti niin nolotti ja ahdisti, miten saan siivottua huomaamatta.

Vierailija
13/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiuni omasta pienestä lapsesta. Hyi että vieläkin kun mietin. Sama myös omasta veljestä. Kylmät väreet menee.

Vierailija
14/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olii varmaaan joku kuolemaantuomitttu laitettiin pieneeen koppiin ja hoitaja sanooi tämä myrkky alkaa vaikuttamaan että nyt oliisi varmaan aika laittaa se viidematkapuhelin kiiiinni. En tiedä mistä tällainen tulii.

Vierailija
15/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalastani kasvoi sieniä. Niitä ei voinut irrottaa, koska ne olivat tavallaan osa jalkaa, ja niitä tuli koko ajan lisää.

Kaikki hampaani irtoilivat ja yritin paniikissa tunkea niitä takaisin suuhuni.

Mutta kaikkein pahin oli tämä: Unessani oli karitsa, joka oli paistettu elävältä, mutta se oli silti vielä elossa vaikka siitä oli jo syöty palojakin. Sen tuskat olivat kamalat, mutta ihmiset, jotka tämän olivat tehneet, eivät tajunneet tehneensä mitään väärää. Kaikkein pahinta oli koko unessa oleva todella vahva täydellisen toivottomuuden ja kohtaloonsa alistumisen tunne: Karitsa oli hyväksynyt sen, että elämä on tätä, että tämä on sen kohtalo. Tuo on ainoa kerta ikinä kun olen herännyt unesta oikeasti fyysisesti pahoinvoivana, ja vielä vuosia myöhemminkin unen muisteleminen alkaa itkettää ja kuvottaa.

Vierailija
16/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olii varmaaan joku kuolemaantuomitttu laitettiin pieneeen koppiin ja hoitaja sanooi tämä myrkky alkaa vaikuttamaan että nyt oliisi varmaan aika laittaa se viidematkapuhelin kiiiinni. En tiedä mistä tällainen tulii.

Se oli pieeni koppi jonka ovi lukittiiin ja lukitus pettti ja kuolemaantuuomitttu otti neulan irti ja isko silllä hoitajaaa.

Vierailija
17/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli pieeni koppi jonka ovi lukittiiin ja lukitus pettti ja kuolemaantuuomitttu otti neulan irti ja isko silllä hoitajaaa.

Ja see lopppu siihen kampppailuuun.

Vierailija
18/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin joskus ollut insesti-unia. Ihan kamalaa! Muistaako joku mikä niissä oli taustalla?

Vierailija
19/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli suuositus laittaa kiin. Uskon etttä se on joku merkki välinpitämättömyydestä isketään ovi kiinni ja toivotetaaaan hyvää yötä. Muttta toisaaalta taistelu irti siitä etttä ei tarvisi ajatellla että välinpitämättömyyys olisi joku kohtaalo.

Vierailija
20/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sukelsin talvipakkasella järven pohjaan josta löysin raa'an kanankoiven jonka sitten söin suurella innolla 🤔 Mitähän tuokin uni tarkoitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän