Yökylässä Matti Nykänen MTV3 21.00. OFFICIAL!
Kommentit (54)
Miks Marian piti päästä kuittailemaan..
Tippa tuli linssiin. Ei voi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Piian teinipoika! Ei oikein tiedä miten päin olis kameranedessä mutta silti tosi ystävällinen ja ilosen olonen poika. Nyt mun tuli ikävä veljenpoikaa jota en ole nähnyt joulun jälkeen. On niin samanolonen kaveri<3
Maria: Mitä te juttelette kun Matti vie sut kouluun?
Poika: Ei mitään.
Maria: Ootteko hiljaa koko matkan?
Poika: Ei.
Ihana😂💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin kunniaksi esitetään .
Matin häpeäksi esitetään.
Oliko siinä jotain noloa? Mun muistaakseni vaikuttivat paljon sympaattisemmalta parilta kun olisin kuvitellut.
Matti sanoi katuvansa aikasempia avioliittojaan!
Toi sen vaimo ei kovin välkyltä tunnu. Kuvastaa jo hyvin se kun Matin keikalla halus eturiviin kun tuli hyvä biisi =)
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Piian teinipoika! Ei oikein tiedä miten päin olis kameranedessä mutta silti tosi ystävällinen ja ilosen olonen poika. Nyt mun tuli ikävä veljenpoikaa jota en ole nähnyt joulun jälkeen. On niin samanolonen kaveri<3
Vieraskorea. Tuollaset teinit osaa olla riiviöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän siinä just söpöä onkin. Aika outo jos toi poika olis tollanen aina kun äitinsä tai Matti eksyy huoneeseen.
Matti on hirveän ujo. Onkohan alkujaan ottanut siihen vaivaan:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä usko😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän siinä just söpöä onkin. Aika outo jos toi poika olis tollanen aina kun äitinsä tai Matti eksyy huoneeseen.
Niin on söpö ja hellunen teinipoika tuli selväksi..
Mariast huokui halveksunta Mattia ja Pia kohtaan ja sen huomasi Matti ja Piakin. Tosi törkeästi Maria puhui niille. Joku isompi kriisi siinä on ollut, jota ei näytetty kun lopuksi Maria pyysi anteeksi. Pia ja Matti selvästi helpottuneita kun Maria lähti.
Vierailija kirjoitti:
Mariast huokui halveksunta Mattia ja Pia kohtaan ja sen huomasi Matti ja Piakin. Tosi törkeästi Maria puhui niille. Joku isompi kriisi siinä on ollut, jota ei näytetty kun lopuksi Maria pyysi anteeksi. Pia ja Matti selvästi helpottuneita kun Maria lähti.
Kyllä. Eikä taatusti ollut alkujaan tarkoitus, että Maria lähtee Pian kanssa kahdestaan käymään Pian äidin luona. Matti suuttui siitä Seiska-kommentista kunnolla. Näki selvästi, kun ajoivat sinne mäellekin, että Matti vielä suuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Eikä taatusti ollut alkujaan tarkoitus, että Maria lähtee Pian kanssa kahdestaan käymään Pian äidin luona. Matti suuttui siitä Seiska-kommentista kunnolla. Näki selvästi, kun ajoivat sinne mäellekin, että Matti vielä suuttunut.
Syystäkin Matti loukkaantui. Veitolalla ei alkeellisimpiakaan käyttäytymistapoja, vaikka on kylässä vieraana.
Vierailija kirjoitti:
Veitolahan on aina veemäinen. Johtunee siitä että on rumilus ja yrittää saada muita alas ollakseen itse muka parempi.
Aika kummallisesti puhutteli kyllä Mattia ja Piaa välillä. Kohtaisi ihan vaan ihmisinä.
Maria jatkaa halveksittavalla linjallaan. Ylentää itsensä säälimällä Mattia. Yök oksettaa.
Maria Veitola paljasti Radio Novalla, millaista oli yöpyä Matti Nykäsen luona – pelokas mäkikotka vetäytyi kuoreensa: ”Hänellä oli isot traumat” https://www.is.fi/viihde/art-2000005989745.html
Mitä outoa noissa eläimissä muka on?! Voiko sulosempaa olla kun toi kani pallonsa kanssa😍