Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen peräkammarin poika

Vierailija
04.02.2019 |

Olen siis 24 vuotias mies ja asun vanhempien luona. Eikä ole aikomustakaan muuttaa omilleen. Äiti tekee ruuat ja siivoaa niin näin on helpompaa kun omillaan asuminen. En käy koulussa enkä töissäkään joten päivät lähinnä kulutan videopelejä pelaamalla ja elokuvia katsomalla. Olen asunut tosin aiemmin monta vuotta omillani mutta se meni holtittomaan päihteiden käyttöön. En saanut oikein huolehdittua asunnosta ja laskutkin jäi monesti maksamatta. Näin nyt siis parempi kun se että omillaan asuisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lievästi kehitysvammainen? Joku muu diagnoosi?

Vierailija
2/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Minäkin olin melkein samanlainen tuossa iässä. Nyt olen 42v, mutta edelleen henkisesti peräkammarin poika. Tai oikeastaan fyysisesti myös. Vanhempani ovat jo siirtyneet ajasta ikuisuuteen, mutta poika se vain porskuttaa. Mitä videopelejä pelaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lievästi kehitysvammainen? Joku muu diagnoosi?

Masennus, ahdistuneisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko on diagnosoitu. En tosin käy nykyään missään hoidossa tai syö lääkkeitä.

Ap

Vierailija
4/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti äitisi tajuaa potkia sut pihalle.

Vierailija
5/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää luovuttaa noin nuorena kun on koko elämä edessä. Vaadi hoitoa itsellesi.

Vierailija
6/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti äitisi tajuaa potkia sut pihalle.

Joo äiti yrittää auttaa mutta tekee karhunpalveluksen.

Vierailija
7/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae esim. terveyskeskuksen kautta apua. Lääkkeitä ei ole kenenkään pakko syödä, mutta jos et pääse ovesta ulos tulee siitä helposti suurempi ongelma kuin lääkkeistä.

Vierailija
8/8 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on asua äitinsä luona ja pysyä selvänä, kun olla päihdeongelmainen yksin asuja.