Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Ihme täydellisiä hyeenoja täällä haukkumassa tavallista perhettä. Ainoan kritiikin minkä keksisin vanhemmista on se ettei lapsi saanut osallistua. Mikähän tässäkin perheessä nyt oli niin kamalaa että täällä noin törkeästi haukutaan lastakin? Olis järkyttävää olla julkkis nykyään kun ihmiset takertuvat kaikkeen ja haukkuvat, ei siitä teille parempi olo tule ettekä itsekään ole täydellisiä joten älkää vaatiko muita olemaan. Minusta ohjelma on kiva joten vähän järkkyä että osallistujat näin haukutaan maanrakoon. No mitäpä tällaiselta palstalta olisi muuta voinut odottaa, asialliset keskustelut toisaalla..
Etpä itse juuri paremmaksi pistä, kun haukut palstalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme täydellisiä hyeenoja täällä haukkumassa tavallista perhettä. Ainoan kritiikin minkä keksisin vanhemmista on se ettei lapsi saanut osallistua. Mikähän tässäkin perheessä nyt oli niin kamalaa että täällä noin törkeästi haukutaan lastakin? Olis järkyttävää olla julkkis nykyään kun ihmiset takertuvat kaikkeen ja haukkuvat, ei siitä teille parempi olo tule ettekä itsekään ole täydellisiä joten älkää vaatiko muita olemaan. Minusta ohjelma on kiva joten vähän järkkyä että osallistujat näin haukutaan maanrakoon. No mitäpä tällaiselta palstalta olisi muuta voinut odottaa, asialliset keskustelut toisaalla..
Etpä itse juuri paremmaksi pistä, kun haukut palstalaisia.
Ihan ansaittua jengiä ojentaa, törkeitä hyeenoja nää onkin jotka sais mennä itteensä vähän😁 Kape on just hyvä😍 mikään muu siinä ei häirihe kun se samalla lusikalla maistelu aina 🙄
En kyllä söisi Kaben ravintoloissa kun olen katsonut ohjelmasta miten maistelee samalla lusikalla ja käsiä ei pestä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Empä usko itekään että tuo lapsi saa edelleenkään mitään keittiössä tehdä. Ikävä kyllä.
Tyttö taisi kuitenkin olla vähän liian pieni tähän hommaan. Pari vuotta lisää, niin voisi oikeasti toimiakin keittiössä jopa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä usko itekään että tuo lapsi saa edelleenkään mitään keittiössä tehdä. Ikävä kyllä.
Tyttö taisi kuitenkin olla vähän liian pieni tähän hommaan. Pari vuotta lisää, niin voisi oikeasti toimiakin keittiössä jopa itsekseen.
Siis miksi 8v. Ei voisi tehdä ruokaa vanhempiensa kanssa?
Mä sain kyllä 8-vuotiaana leipoa ihan itekseni. :o
Onko tämä ohjelma aina tällaista yhtä tyhjänpäiväistä jauhamista ja "ongelmia"? Noillakaan ei ollut mitään todellisia ongelmia.
Ensimmäinen ajatus miehestä oli, että vähän etäinen ja kun mainitsi harrastukset kuulosti pettäjältä. Toki varmaan leikattu niin, että se sai harvasanaisen tyypin kuulostamaan siltä, että painottaa niitä. Myöhemmin tuli fiilis, että on varmaan masentunut ja ahdistunut, koska haki kannustusta tuomalla esiin omat kokkauksensa. Minusta hyvä, että televisiossa ei olla täydellisiä, eikä sitä yritetä esittää. Kiva jakso!
Minusta perheen isä vaikutti hiukka mustikselta. Kape ilmaantui paikalle komeana ja karismaattisena ja hurmasi perheen naiset ruoanlaitolla ja rannoilla jutuilla.
Siinä jäi ukon pihvit nopeasti toiseksi.
Ei sen puolen kyllä tekisi mullakin tiukkaa jos joku Nigella Lawson ilmaantuisi mun keittiöön seksikkäästi nuolemaan lusikoita ja opastamaan miestä :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta perheen isä vaikutti hiukka mustikselta. Kape ilmaantui paikalle komeana ja karismaattisena ja hurmasi perheen naiset ruoanlaitolla ja rannoilla jutuilla.
Ei sen puolen kyllä tekisi mullakin tiukkaa jos joku Nigella Lawson ilmaantuisi mun keittiöön seksikkäästi nuolemaan lusikoita ja opastamaan miestä :)
Mä voisin kyllä vaikka kahdestaan nuolla nigellan kanssa mieheni tikkaria :D
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunut kaappaus.
Kapaonnistunut eeppaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste! Tuommonen höpöttävä takatukka-Taskinen 😆
Siis tää viimeisin jakso, missä 8v tyttö halusi tehdä ruokaa...mikä ei kuitenkaan ollutkaan jakson punainen lanka, vaan äidin karkkilakkorefluksi vai mikä?!
Mutta siis huh, mikä sitä perheen äitiä oikein vaivasi? Kokoajan piti tuoda itseään jotenkin esiin ja olla niin olevinaan...ihme ettei lopuksi sanonut että kaappauksen jälkeen seksielämäkin parani, kun piti siitä palkintolomastakin päästä sanomaan ;D Todella itseään tykö tekevä perhe, tai äiti.
Tylsä jakso, ei oikein jaksanut katsoa, kun eihän noilla mitään ongelmaa edes ollut, hieno tilus ja kaikki hyvin...sitäkö piti päästä telkkariin esittelemään, kun ei fb riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Teeleidi <3
Nyt vasta tajusin, että tuon talon yläkerrassa vietin paljon aikaani 70-luvun alussa; paras lukiokaveri siskoineen asui siellä 💚
Vierailija kirjoitti:
Kape on aivan huipputyyppi.Eipä voi olla leppoisampaa ja sopivampaa ruokagurua kotien keittiöohjelmaan. Siis tosi sympaattinen ja kaikkien kanssa toimeentuleva. Kyky asettua ihmisten tasolle.
Jaa, mä olen katsonut kyllä joskus että pyörittelee silmiään ja heittelee kommenttejaan vähän vähemmän symppikseen tyyliin.
Kapein ohjeista: Miksi salaatti pitää repiä käsin? Vaikuttaako olennaisesti makuun, jos salaattipuskan pilkkoo veitsellä pienemmiksi paloiksi eikä revi käsillä?
Katsoin illan jakson Katsomosta. Oli hyvän mielen jakso. Kiva, kun oli erilainen kaappaus ja jotenkin pariskunta oli söpö yhdessä. Alkoi vain ihan hirveästi tehdä mieli "muijan" lohipiirasta😄
Katsoin ensi viikon jakson, jossa on tuplakaappaus. Vähän iäkkäämpi pariskunta Naantalista. Jesse-rekkakuskin rekka kaapataan ja samoin Maija-vaimon (ja Jessen) keittiö. Oli hyvä jakso tämäkin. Sympaattisia ihmisiä, jotka pistivät toimeksi ja halusivat muuttua. Ei nirsoilua vaan avointa mieltä.