Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Mitäs r¨sistimammoja täällä oikein on? Kun lapsi on vähän tummempi, niin hän on heti huonokäytöksinen ja vahinko jne. Kaikkea sitä näkeekin. Tuo tyttö on ihan kiltinoloinen ja reipas.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs r¨sistimammoja täällä oikein on? Kun lapsi on vähän tummempi, niin hän on heti huonokäytöksinen ja vahinko jne. Kaikkea sitä näkeekin. Tuo tyttö on ihan kiltinoloinen ja reipas.
Eiköhän se rasismi ole ihan omassa päässäsi.
Säälittää tuo tyttö kun haluais oppia tekeen ruokaa mut vanhempia ei kiinnosta :( Jos mulla ois lapsi ja se haluais kovasti tehdä ruokaa, niin tottakai opettaisin ja tehtäis yhdessä. Siinä se lapsi oppis ja sais hyviä kokemuksia ja itseluottamusta. Ja sitten kun kotoa muuttaa, niin ois annettu eväät elämään ruoanlaitonkin suhteen. Jos lapsen hommaa niin sille pitää olla aikaa.
Lapsissa ei ole mitään vikaa. Reippaita tyttöjä molemmat. Ongelmana vanhemmat, jotka eivät uskalla sotkun pelossa antaa lasten osallistua ruuanlaittoon.
Ei varmaan kotosalla nyrpistelisi ruualle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se rasismi ole ihan omassa päässäsi.
Ei ole.
Oispa mun lapsilla tuollainen isä kuin Kape.
Tuo äiti vaikuttaa hyvin rasittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana koti tällä perheellä!
Ilmakuvassa näytti olevan koko pelto täynnä samanlaisia punakattoisia velkataloja.
Vierailija kirjoitti:
Olispa toi Kape mun mies! 😍🤤
Olisi kannattanut pysyä lapsettomana, kun lapset tuntuvat olevan vain aikuisten tiellä.
Äiti kehui lasta että parasta ruokaa mitä heillä on ollut niin AIKUINEN isä vieressä vähän loukkaantuneena ”onko
muka parempaa kun mun tekemät pihvit”
Hitto mikä idari. Ei yhtään tilanne tajua.
Minä minä ja minun pihvit ja kyllä pitää minun saada harrastaa niih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana koti tällä perheellä!
Ilmakuvassa näytti olevan koko pelto täynnä samanlaisia punakattoisia velkataloja.
Jos oikein tunnistin alueen. Siellä tosiaan on vierivieressä tuollaisia samanlaisia uusia laatikkotaloja. Tontit niin pieniä, että naapuria voi melkein kätellä ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla vaatimaton maku ja eihän tuo ukko ole juuri koskaan kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Äiti kehui lasta että parasta ruokaa mitä heillä on ollut niin AIKUINEN isä vieressä vähän loukkaantuneena ”onko
muka parempaa kun mun tekemät pihvit”Hitto mikä idari. Ei yhtään tilanne tajua.
Minä minä ja minun pihvit ja kyllä pitää minun saada harrastaa niih.
Aattelin eka että se ukko heitti vaan läpällä, mut ilme kerto ettei ollu läppä, vaan tais oikeesti vähän suutahtaa.. ei v...ttu :D
isä Näyttää olevan vähän kateellinen, :D
Isästä välittyy selvä rakkaus tuota toista kohtaan
Hirveitä penskoja, varsinkin tuo pienempi eikä sen puuhiin puututa.