Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Helmiä sioille kirjoitti:
"Vähän limasta" tai "maistuu suolalle" kommentit on niin noloja. Välillä kyllä käy mielessä että mitähän Kape noista nirppanokista miettii. Kuitenkin tarjoaa huippuravintolansa ruokia.
Kaikki ei voi tykätä kaikesta, vaikka olisi millaisen huippukokin tekemää. Esimerkiksi minusta maksa on oksettavaa, vaikka sen olisi valmistanut kymmenen Michelin tähden kokki.
Pitäisköhän ilmoittautua ohjelmaan ihan vain siksi että saisi Kapen tänne kokkailemaan ;) Leikkisin, että osaan tehdä vaan kaurapuuroa mikrossa ja tyhjentäisin jääkaapin ennen Kapen tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Neiti on 23v ja pienen lapsen äiti ja silti jättää tiskit ym. oman äitinsä hoidettaviksi. Huhhuijaa.
Vaikutti jotenkin lapselliselta ja uusavuttomalta. Aattelin, että on nuorempi kuin 23-vuotias. Se sisko ihan avoimesti kettuili ja epäili, hieman naurahdin sille.
Ei mitään muita taitoja kuin lisääntymiskyky. Onko työssä? Elättääkö siis itsensä ja jälkeläisensä? Vai taas kerran minä olen elatusvelvollinen? :(
Savoyn a la carten äärellä haukkui ruuat limaisiksi keittiömestarille😁😁
Mä olen niin kade, pääsisiki Kapen seurassa Savoyn herkkujen ääreen
Veronmaksajaraataja kirjoitti:
Ei mitään muita taitoja kuin lisääntymiskyky. Onko työssä? Elättääkö siis itsensä ja jälkeläisensä? Vai taas kerran minä olen elatusvelvollinen? :(
Ellet ole tuon lapsen isä, et ole elatusvelvollinen. Verojen maksaminen on sinullekin täysin vapaaehtoista. Laki ei ketään velvoita töihin ja veronmaksajaksi.
Voi vitsi nöitä elätettäviä. Kuitenkin mieluummin täkäläisiä kuin heikäläisiä.
Kape oli hyvä ja luonteva Eevin kanssa.
Aivan hyvin vois ottaa lapsen siihen viereen syöttötuoliin seuraamaan kun äiti kokkaa. Lapsi saa samalla näperrellä ja maistella ruokaa. Ja ihan hyvin voisivat syödä samaan aikaan, äiti ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Savoyn a la carten äärellä haukkui ruuat limaisiksi keittiömestarille😁😁
Mä olen niin kade, pääsisiki Kapen seurassa Savoyn herkkujen ääreen
Kyllä mäkin Kapen kanssa voisin mielelläni syödä. Tosin ennemmin söisin nakkisoppaa ym. kuin jotain gurmeepiperryksiä.
Sanoi olevansa vanhempainvapaalla, eli työssäkäyvä on, eikä kenenkään elätettävä.
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole tuon lapsen isä, et ole elatusvelvollinen. Verojen maksaminen on sinullekin täysin vapaaehtoista. Laki ei ketään velvoita töihin ja veronmaksajaksi.
--
Jos kaikki me työnraatajat toimittaisiin noin, söisimme kaikki pettuleipää. Kansantalouden peruskurssille, mars! Ja toisilla on moraali, joka sulta näyttää puuttuvan.
Potkua peffaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Jos kaikki me työnraatajat toimittaisiin noin, söisimme kaikki pettuleipää. Kansantalouden peruskurssille, mars! Ja toisilla on moraali, joka sulta näyttää puuttuvan.
Eläpä saarnaa, kun ei ole mitään syytä. Myös minä käyn töissä ja maksan veroja siinä missä sinäkin. Ja tiedän vallan hyvin, miten yhteiskunta toimii ilman mitään turhuuskursseja. Moraaliakin löytyy. En vain ymmärrä näitä työssäkäyvien "minä joudun maksamaan tuon elämisen"-ulinoita. Työssäkäynnin voi ihan vapaasti lopettaa, jos on niin mahdottoman vaikeaa kantaa kortensa yhteiseen kekoon verojen maksun muodossa. Jos vapaaehtoisesti maksaa veroja, on turha ulista.
Ei kai noin pienen lapsen äiti käy töissä
Vierailija kirjoitti:
Sanoi olevansa vanhempainvapaalla, eli työssäkäyvä on, eikä kenenkään elätettävä.
Myös työtön tai opiskelija voi olla vanhempainvapaalla. Ei tarkoita automaattisesti, että olisi työssäkäyvä. Voi toki ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi veronmaksajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja tyyppejä. Eivät ole oikeasti pariskunta vaan kämppiksiä. Eivät jaksaneet vain kuulemma korjata asiaa.
Mistä tiedät? Ovatko jotenkin ravintola-alan ihmisiä, koska selkeästi oli ruoanlaittotekniikat hanskassa? Samaan viittaa myös se, että kun ruokaa sitten laitetaan, se on gourmet-tasoa.
Mies ei osannut käyttää haarikkaa ja veistä syödessä..
Minulla menee aina ohi Kapen karvaisuus. Linkatkaa kuvaa tai videon kohtaa, josta näen tämän gorillan. :D
Veikkaan, että aika monella olisi tuolla tv-kameroiden edessä.