Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Tuolla miehellä on omituinen kalpea alue kulmakarvojen tienoilla. En yleensä puutu ihmisten ulkonäköihin, mutta mietin voisiko olla jotain verenkiertohäikkää tms. Ei tietty olisi ihme noilla elintavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies näyttää Game of Thornesin Theon Geryjoylta.
Jotain samaa on kyllä minustakin.
https://static.tvgcdn.net/mediabin/showcards/celebs/a-b/thumbs/alfie-al…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtokunta.. On Kape vaan juntti..
Niin on, mutta rento ja kansanomainen juntti! 😀 Ei mene lesoilemaan ja neuvomaan toisten ihmisten koteihin kuin mikäkin kokkijumala, vaan rennosti ja ymmärtäen haluaa oikeasti auttaa näitä ohjelman perheitä/pariskuntia.
Näinpä. Jotenkin en osaisi kuvitella esim. Hans Välimäkeä tuohon ohjelmaan 😂
Go Kape!
Tai ylimielinen Harri Syrjänen.
Jännä juttu, ettei kauheasti kiinnostanut arkisyöminen, mutta sitten yhtenä päivänä viikossa jaksetaan panostaa, mennään kauppahalliin ja ostetaan sieltä mahdollisimman ylellisiä, kalliita ja erikoisia tuotteita, joista väsätään kauniit fine dine -ateriat. Ja hieno homma, että myös riistaa ja itse teurastettua ja nyljettyä ruokaa pitivät arvossaan. Kape olisi voinut näyttää kikkoja miten saavat arkiruoastakin pienellä vaivalla gourmet-aterioita. Vaikka ihan vain sellaisia kauniita suupaloja. Kun kerta tykkäsivät näperrellä ja hifistellä visuaalisesti miellyttävää pöperöä.
Mielenkiintoinen pari, hyvä jakso! Ja tarkastuskäynnillä oltiin rehellisen realistisia. Muutosta on tapahtunut, mutta vielä ei olla maalissa. Järkevä suhtautuminen touhuun.
Kaunis nainen. Mies oli jotenkin oudon näköinen kasvoiltaan. Väärinkäsitys että kokoajan pitäisi olla syömässä kunhan saa tarvittavat vitamiinit ja ravinteet. Vähäisellä kalorimäärällä elää paljon pidempään kuin liian suurella. Toisinpäin ainoastaan kasvuiässä.
Tämän jakson pariskunta oli, Kapen fraaseja lainatakseni, living legends 😄
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin, että mielummin tämä tupakki/kaffe-tyttö, kuin perus pullasyöppö lonttoperse!
Bmi ja terveys aivan varmasti parempi puutostiloista huolimatta, kuin tyypillisellä AV-mammalla. Jokainen alapeukku tähänon tietty ylipainoisen, hiukan myös laiskan pupeltaja av- hedonistin ;)
Minua 170cm/53kg ylipainoista, laiskaa pupeltajaa ihmetyttää se, miten tuollaisella päiväkausien syömättömyydellä pystyy pyörtymättä olemaan ja tekemään työtä. Ei hän kyllä sairaalta näyttänyt, mutta ei tuollaista pidemmän päälle jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako nainen jotenkin kiukkuiselta?
No ei mikään ihme jos tupakasta yrittää vierottautua.
perus-turkulainen muijahan toi on :D
Hauskoja tyyppejä. Eivät ole oikeasti pariskunta vaan kämppiksiä. Eivät jaksaneet vain kuulemma korjata asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin Turkua tuo on kuvattu? Juhannuskukkula?
Juhananuskukkulapa hyvinkin. Juhannuskukkulan amis vilahti kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Hauskoja tyyppejä. Eivät ole oikeasti pariskunta vaan kämppiksiä. Eivät jaksaneet vain kuulemma korjata asiaa.
Niinpä, pitäisi syödä että jaksaisi edes sen verran..
Ed Hardyn paita :D Mulle tuli välillä mieleen Martina Aitolehti tuon naisen puheäänestä, ja puhetyylistä
Vierailija kirjoitti:
On taas niin ilkeää kommentointia teillä. Ei rumaa ajatusmaailmaansa tarvitse suoltaa muiden nähtäville, mitä jos teidän lapsesta/puolisosta/ystävästä kirjoiteltaisiin noin?
Ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Ovatko jotenkin ravintola-alan ihmisiä, koska selkeästi oli ruoanlaittotekniikat hanskassa? Samaan viittaa myös se, että kun ruokaa sitten laitetaan, se on gourmet-tasoa.
mitä olette syönee, ei mitään no söin leivän, ja hedelmiä.... eli napsivat silloin tällöin pieniä välipaloja ja kahvi ja röökiä, mehuja
[/quote]Minua 170cm/53kg ylipainoista, laiskaa pupeltajaa ihmetyttää se, miten tuollaisella päiväkausien syömättömyydellä pystyy pyörtymättä olemaan ja tekemään työtä. Ei hän kyllä sairaalta näyttänyt, mutta ei tuollaista pidemmän päälle jaksa.[/quote]
Sinua ylipainoista.
Vierailija kirjoitti:
Saako tätä edes sanoa, mutta miten tuo tyttö on noin hyvässä kunnossa kun taas minä olen nyt neljän päivän vatsataudin jälkeen aivan riutunut.
syö välipaloja hedelmiä juo mehuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ainakin hyvä aineenvaihdunta kun hikoilee helposti
Tai sydänongelmia.
Nopeasti unohtuu näköjään viime kesän helleputki ja kuinka koko Suomi tälläkin palstalla valitti kuumuudesta ja hikoilusta...
Jotain samaa on kyllä minustakin.