Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että löydän aina miehiä jotka eivät halua sitoutua?

Vierailija
04.02.2019 |

Miten deittailuvaiheessa tunnistaisi ihmisen, joka haluaa sitoutua pitempään suhteeseen, ja kenties joskus naimisiin?

Minulla on käynyt aina niin, että miehet eivät halua minuun sitoutua. Enkä ole painostanut, vaan tuntuu että mun kanssa halutaan pitää hauskaa ja tapailla/ seurustella ehkä vuoden verran, mutta sitten jos/kun juttu menisi vakavammaksi se aina hyytyy.

Mitä teen väärin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat itse olla sellainen menevä räpätäti niin eihän sellaisen kanssa mitään pysyvää voi saada aikaan

Vierailija
22/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies on sitoutumiskammoinen sellaista naista kohtaan, jota ei koe tarpeeksi tasokkaaksi eli ehkä tavoittelet kutosen naisena 8,5 miehiä tms. 

Tarkoitan siis lihamarkkina-arvoa, en ihmisarvoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso kirjoitti:

Moni nainen kelpaa seksiin. Harvempi seurusteluun, puhumattakaan vaimoksi ja lasten äidiksi. Se on sitä kemiaa miesten kannalta.

Miehilläkö ei sitten saisi olla vaatimuksia? Kyllähän hyvännäköinen mies panee vaikka vuohta kun on tarpeeksi kiimassa. Se onkin kokonaan toinen kysymys, kelpaako panopatja edes lyhytaikaiseksi tyttöystäväksi lasten äidistä puhumattakaan.

Aika harva nainen kelpuuttaa tuollaisen miehen åoikaystäväksi ja lasten isäksi. Eli kun puhutaan miehistä joita ei olla saatu vaikka on haluttu, puhutaan nyt kuvaamaasi miestyyppiä tasokkaammista tapauksista.

Vierailija
24/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ehkä ulkonäöstä. Onko muulla edes miehille väliä?

Vierailija
25/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso kirjoitti:

Moni nainen kelpaa seksiin. Harvempi seurusteluun, puhumattakaan vaimoksi ja lasten äidiksi. Se on sitä kemiaa miesten kannalta.

Kuka sinutkin muka haluaisi? Oksettavat näkemykset naisista! Olisit yhtä kiehtova kuin rautapallo jalassa

Moni on halunnut. 😊

Onko heille tehty aivoleikkaus?

Aika rumasti kysytty kanssasisaristasi. Miksi mies ei saisi vaatia kemiaa naisilta? Enhän minä ole vaikkapa rahaa tai koulutusta ole vaatinut vaan oikeaa tunnetta.

Vierailija
26/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kulli-karuselli pyörii ja tyttöpieni ihmettelee ja kummastelee että miksi ei kelpaa.

Miehen logiikka taas. Eihän siinä karusellissa tarvitsisi pyöriä, jos jollekulle kelpaisi. Miehet ihan itse aiheuttavat sen, että naiset joutuvat siihen karuselliin. 

Vierailija
27/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jokainen mies on sitoutumiskammoinen sellaista naista kohtaan, jota ei koe tarpeeksi tasokkaaksi eli ehkä tavoittelet kutosen naisena 8,5 miehiä tms. 

Miksi mies haluaa parisuhteeseen lihan eikä ihmisen kanssa? 

Vierailija
28/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso kirjoitti:

Kuka sinutkin muka haluaisi? Oksettavat näkemykset naisista! Olisit yhtä kiehtova kuin rautapallo jalassa

Jo nyt ollaan taas niin siveellistä naista. Samalla tavalla ne naiset arvostelee kuka mies kelpaa mihinkin ja kenen kanssa vaan harrastetaan merkityksetöntä seksiä.

Vierailija
29/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asut? 

Pk-seudulta on vaikeaa löytää ainakin jokseenkin tasokasta miestä, joka haluaisi sitoutua. Eikä ihme - Helsingissä sinkkunaisia on 10 000 enemmän kuin miehiä. Valinnanvaraa riittää. Olen tapaillut viime aikoina neljää, joista jokaisen kanssa olisin voinut mennä naimisiin. He eivät kuitenkaan tunteneet tarpeeksi minua kohtaan ja ovat yhä edelleen sinkkuina ja odottavat sitä oikeaa, jonka kanssa tulee vahvemmat tunteet.  Yksi oli ollut kuusi vuotta sinkku, toiset muutaman vuoden. 

Vierailija
30/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ylipainoisella, nalkuttavalla naisellakin on ihmisarvo, mutta ei hän trophy-taskuraketista mene. Silloin kannattaa laskea rimaa ja ottaa se ylipainonen olutta siemaileva hyypiö tai totutella ajatukseen elämästä ilman vakavaa parisuhdetta.

Tälleen voimakkaasti kärjistäen.

-eri

Vierailija
31/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin nainenkin. Miehet vaan tykkää harrastaa seksiä rumien naisten kanssa, kun nainen puolestaan ei pidä rumia miehiä edes seksiin kykeneväisinä.

Vierailija
32/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä se selviää. Äidinkielellä. Suukki auki ja puhetta ulos toisen läsnä ja tajuissaan ollessa.

Ja hittuun ne tasot, pisteet, ulkonäöt ja muu paska, ne ovat ikuisten impien ja amatöörien lässytystä.

Vierailija
33/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso kirjoitti:

Miehilläkö ei sitten saisi olla vaatimuksia? Kyllähän hyvännäköinen mies panee vaikka vuohta kun on tarpeeksi kiimassa. Se onkin kokonaan toinen kysymys, kelpaako panopatja edes lyhytaikaiseksi tyttöystäväksi lasten äidistä puhumattakaan.

Aika harva nainen kelpuuttaa tuollaisen miehen åoikaystäväksi ja lasten isäksi. Eli kun puhutaan miehistä joita ei olla saatu vaikka on haluttu, puhutaan nyt kuvaamaasi miestyyppiä tasokkaammista tapauksista.

In your dreams, babe, in your dreams :D Satun tuntemaan monta 9-10 tason miestä (kyllä, tasot ovat olemassa) ja minkälaisia naisia ovat käyneet painamassa dokausiltoina kun ovat ensin liiallisen humalatilan vuoksi saaneet pakit kaikilta vähääkään tasokkaammilta naisilta. Perusperiaate on, että aina se runk.kauksen voittaa.

Ja tässä puhutaan oikeasti miehistä, joiden vaimoiksi on ollut jonoa kunnes valitsivat parhaan ja perustivat perheen.

Vierailija
34/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on :)

Vierailija
35/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso kirjoitti:

Jo nyt ollaan taas niin siveellistä naista. Samalla tavalla ne naiset arvostelee kuka mies kelpaa mihinkin ja kenen kanssa vaan harrastetaan merkityksetöntä seksiä.

Mä en harrasta merkityksetöntä seksiä. Ja samaa odotin myös mieheltä jonka kelpuutin lasteni isäksi.

Vierailija
36/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen törmännyt pelkästään sellaisiin, jotka haluavat muuttaa yhteen nopealla aikataululla ja naimisiin. Lapsiakin on osalla yli nelikymppisistä ukoista ollut toiveena. En halua sekoittaa omaa enkä varsinkaan lasteni elämää millään uusperhekuvioilla, joten etsin suhdetta, jossa molemmilla on omat kodit. Mistä ihmeestä vastaavalla ajatuksella vakavaa parisuhdetta etsimässä olevia miehiä löytää?

Luulen että tässä uusperhekuviossa ja uudessa lapsessa on jotain sellaista, että nainen sitoutetaan sinne kotiin laittelemaan ruokaa ja hoitelemaan kotiaskareita. Leikkimään taas kotia, ja se buustaa miehen egoa.

Tätä minäkin veikkaan. Eronneet isukit eivät jaksa huolehtia omista lapsistaan ja siksi on kiire muutamaan yhteen saman katon alle. Yksi urho juuri selitti, että sitten kaikki lapset ovat yhteisiä ja samanarvoisia. Minulle jäi vain sellainen vaikutelma, että sitten minä joutuisin passaamaan kaikkia lapsia tasapuolisesti. Ei tule kesää.

Vierailija
37/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samasta syystä kuin nainenkin. Miehet vaan tykkää harrastaa seksiä rumien naisten kanssa, kun nainen puolestaan ei pidä rumia miehiä edes seksiin kykeneväisinä."

Kuule, sinä et selvästikään tiedä mitään naisista ja toiseksi olet tunne-elämältäsi pahasti rikki. Ei ole kovin todennäköistä, että kukaan sinun kanssasi suhteeseen ryhtyisi, vaikka olisit mikä Adonis. Mutta uskottele itsellesi ihan vapaasti näitä Taso-Laasasen hullutuksia, äläkä suinkaan selvitä, että hänellä on mielenterveys- ja rikoshistoria ja että hän näine ominaisuuksineen on viimeinen henkilö, joka voi kellekään mitään relevantteja ihmissuhdeneuvoja antaa.

Vierailija
38/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle löytyy ottajansa. Eri asia, kenet itse on valmis ottamaan.

Vierailija
39/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä todella typerä neuvo, mutta itselleni kävi niin, että kun deittailin miehiä, joiden kanssa edettiin hitaasti ja rennosti ilman odotuksia, nämä olivat aina näitä sitoutumishaluttomia. Ajattelin, että tällainen mutkaton lähestymistapa on ainoa oikea, että ajan kanssa sitten nähdään halutaanko sitoutua. Minua myös pelotti miehet, jotka heti alkuun paukauttivat, että etsivät parisuhdetta ja itse en halunnut aluksi sanoa etsiväni suhdetta, etten pelästytä miehiä. Kuitenkin kun vihdoin rohkaistuin eräälle miehelle sanomaan, että kyllä, etsin vakavaa parisuhdetta kun hänkin sanoi suoraan sellaista etsivänsä, sillä tiellä olen nyt ollut vuoden verran. Se ajatukseni, että pitää edetä varovasti ilman isoja odotuksia, piti heittää romukoppaan. Toisaalta oli varmasti todella iso säkäkin tässä minun tapauksessani, mutta toisaalta varmasti suuri virhe oli myös pelästyä niitä miehiä, jotka kertoivat heti aluksi haluavansa parisuhteen. 

Veikkaan tätä ap:n kohtalon syyksi.

Vierailija
40/43 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin nainenkin. Miehet vaan tykkää harrastaa seksiä rumien naisten kanssa, kun nainen puolestaan ei pidä rumia miehiä edes seksiin kykeneväisinä.

Täh? Tuohan menee ihan nurinkurisesti. Miksi mies tapailee ja harrastaa seksiä ruman naisen kanssa, mutta parisuhteesen haluaa lihanpalan? Eikö olisi järkevämpää tehdä toisin päin, että lihanpalojen kanssa harrastetaan pelkkää seksiä ja sitten ihmisten kanssa mennään parisuhteeseen. Ja sitten täysin vastenmielisten kanssa ei tehdä mitään. En kertakaikkiaan tajua tätä ajatusta, että miehet ihan huvikseen tapailevat ja harrastavat seksiä vastenmielisten naisten kanssa.