Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen vetovoima väärään ihmiseen

Vierailija
04.02.2019 |

Mistä ihmeestä johtuu tajuton vetovoima toiseen ihmiseen ja miksei se mene pois?

Olen todella kinkkisessä ja mieltä kaihertavassa tilanteessa josta haluaisin eroon, mutta ihmiskemioille ei kait minkään voi.
Olen 26-vuotias nainen ja koen seksuaalista vetovoimaa siskoni miehen kanssa (minua kymmenen vuotta vanhempi). Siskoni ja hänen miehensä on seurustelleet 12 vuotta ja yhteinen lapsikin on. Asumme eri kaupungeissa joten nähdään harvoin (mikä on tässä tilanteessa hyvä asia), mutta sitten kun nähdään, niin tapaamiset tämän siskoni miehen kanssa on aina vain intensiivisempiä.
Meidän välillä on aivan tajuton lataus, ilmaa voisi leikata saksilla. Vaivaantunut tunnelma meidän välillä vetää sen puheliaan supliikkimiehenkin tuppisuuksi. Ja auta armias, jos jäämme kahdestaan. Kumpikaan ei pysty puhumaan sanaakaan, tilanne on todella vaivaannuttava ja kiusallinen. Mikä on sääli, koska silloin kun olin nuorempi, välimme olivat lähinnä sisarelliset, oltiin kuin sisko ja veli. Mitä enemmän minulle tulee ikää lisää, tuntuu että tämä vetovoimakin välillämme kasvaa. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut koskaan eikä varmasti tapahdukaan, moraalini ei kestäisi sitä. Mutta tämä vetovoima on niin tajuton, että ihan ahdistaa ajatuskin sen miehen näkemisestä, ja kun kommenttien ja miehen reaktioista voi päätellä että tilanne on ehdottoman molemminpuolinen, ehkä jopa ahdistavampi siskoni miehelle. Jatkuvasti ohimennen pientä flirttiä muttei saa kuitenkaan tehdä mitään. Katsoa saa muttei koskea. Kielletyn hedelmän laki.
Pahinta tässä on se, että olen alkanut vältellä hänen näkemistään ja minulta loppuu kohta tekosyyt kesken siskolleni, miksi en nyt tälläkään kertaa pääse kylään. Haluaisin olla läsnä rakkaan siskonpojan elämässä, mutta tapaaminen vaatii aina ahdistavia yökyläreissuja joissa on aina mukana luonnollisestikin myös tämä siskon mies.

Mitä ihmettä tässä voi tehdä? Sen verran arka aihe, että oma pokkani ei ainakaan riitä nostamaan kissaa pöydälle ja keskustelemaan aiheesta suoraan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee ohi kun löydät itsellesi oman miehen. Kannattaisi nyt punnita sisaruuden ikuinen ja tärkeä merkitys, tuollaiset hetken ihastukset menevät ohi ja elleivät mene niin työnnetään taka-alalle.

Vierailija
22/31 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itsestäsi hyviä alastonkuvia tai vaikka videonpätkä, ja järjestä asiat jotenkin nimettömästi niin, että ne päätyvät 'vahingossa' siskonmiehesi haltuun. Varmasti jotenkin tilanne siitä etenee, joko kaveri ei voi vastustaa kiusausta ja käy kimppuun kuin sika limppuun, tai sitten tulee ihan asialinjoilla selittämään että sinusta valitettavasti liikkuu tälläisiä epäsopivia kuvia. Tai jos on yhtään ujo tai epävarma niin ehkä yrittää esittää niinkuin ei olisi tietävinäänkään, mutta huomaat että aina on jättimäinen stondis päällä kun tapaatte ja voit sitten itse tarttua asiaan (ja 'aisaan').

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itsestäsi hyviä alastonkuvia tai vaikka videonpätkä, ja järjestä asiat jotenkin nimettömästi niin, että ne päätyvät 'vahingossa' siskonmiehesi haltuun. Varmasti jotenkin tilanne siitä etenee, joko kaveri ei voi vastustaa kiusausta ja käy kimppuun kuin sika limppuun, tai sitten tulee ihan asialinjoilla selittämään että sinusta valitettavasti liikkuu tälläisiä epäsopivia kuvia. Tai jos on yhtään ujo tai epävarma niin ehkä yrittää esittää niinkuin ei olisi tietävinäänkään, mutta huomaat että aina on jättimäinen stondis päällä kun tapaatte ja voit sitten itse tarttua asiaan (ja 'aisaan').

Tähän palstaan voi aina luottaa. Ilmiselvä viisaus puhuu taas.

Vierailija
24/31 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kysyä siskolta lupaa jos saisit vähän lainata miestä. Varmasti siskos mies tykkäis. ;)

Vierailija
25/31 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä!

Vierailija
26/31 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jo harrastanu seksiä?

Vierailija
27/31 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisko ole huomannut mitään jos mies flirttaileekin?

Vierailija
28/31 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän voi olla, että mies on vaivautunut kun on huomannut sinun olevan kuumana häneen. Ehkä se on hänen puoleltaan pakokauhua jopa.

Tämä. Itse aistin helposti kiinnostuksen vastapuolelta, ja kun en itse tunne samoin niin olen äärimmäisen kiusaantunut siitä toisen vienosta hymyilystä, silmiinkatsomisesta ym. Ja tämä saa taas hänet kuvittelemaan että tunne on molemminpuolinen.

Ihan sama juttu!

Mä kävin lähikaupassani lähes päivittäin ja yleensä hymyilen ja tietenkin tervehdin tuttuja myyjiä. Siellä oli ihan hyvännäköinen miesmyyjä joka seurusteli yhden kaupan toisen työntekijän kanssa. Itsekin olen onnellisesti naimisissa. Minusta tuntui että se komea miesmyyjä kuvitteli että olen ihastunut häneen! Sen verran hän alkoi minulle hymyillä takaisin ja hakea katsekontaktia. Oli tosi kiusallista ja aina toivoin ettei se mies ole töissä 😂 Olen hyvin intuitiivinen ihminen ja vaistoan tällaiset helposti.

Myös työkaverini oli minuun ihastunut ja oikein tunsin miten hän tunsi vetovoiman meidän välillä jota ei siis minun puoleltani ollut.

Mies kävi minua moikkaamassa aina vapaapäivinään kun olin itse vuorossa ja oli työaikani päätyttyä "sattumalta" aina siinä työpaikan pihassa. Oli todella vaivaannuttavaa.

Vierailija
29/31 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän voi olla, että mies on vaivautunut kun on huomannut sinun olevan kuumana häneen. Ehkä se on hänen puoleltaan pakokauhua jopa.

Miten selität miehen flirttailevat kommentit ja jatkuva pakko olla minun lähellä ja saada koskettaa? Jatkuva intensiivinen tuijotus minua kohti ja kun katson takaisin, kääntää päänsä äkkiä pois. Enemmän minä olen tässä se, joka on ''pakokauhun vallassa'', kun en tiedä mitä tehdä. Nään heitä max. kaksi kertaa vuodessa tilanteen ahdistavuuden takia ja tilanne menee aina vain pahemmaksi kun ollaan tavattu. Tuntuu, että se välimatka ja se, että näkee harvoin, ei auta asiaan mitenkään.

Ap

Munkin siskon mies tuijottaa minua aina tosi pitkään. Tasan tiedän ettei hän ole minuun ihastunut. Joillain on sellainen tyyli.

Myös eräs miespuolinen työkaveri teki tuota samaa. Melkein jo kuvittelin että hän on kiinnostunut minusta. Uusi työkaverini tuli sitten minulle sanomaan että häntä häiritsee kun "Antti " tuijottaa häntä koko ajan ja mietti ihastumista 😀 Sillä oli myös vain sellainen tyyli.

Myös opiskeluaikoina oli eräs ihan komea poika joka tuijotti aina! Tuli ihan lähelle aina. Opiskelukaverin kanssa juteltiin tuosta ja kertoi huomanneensa saman, siis teki hänelle samaa.

Tuskin oli hänkään ihastunut.

Toki eihän se mahdotonta ap:n tilanteessa ole etteikö olisi tuota vetovoimaa.

Joillain on silti vain sellainen tapa katsella muita ja tulla "iholle".

Vierailija
30/31 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan sisarkateudeksi. Et kestä sitä, että siskolla on kiva mies. Sulla ei varmaan ketään. Jätä siskon mies rauhaan ja etsi itsellesi itsesi kaltainen ällötys.

Vierailija
31/31 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität miehen flirttailevat kommentit ja jatkuva pakko olla minun lähellä ja saada koskettaa? Jatkuva intensiivinen tuijotus minua kohti ja kun katson takaisin, kääntää päänsä äkkiä pois. Enemmän minä olen tässä se, joka on ''pakokauhun vallassa'', kun en tiedä mitä tehdä. Nään heitä max. kaksi kertaa vuodessa tilanteen ahdistavuuden takia ja tilanne menee aina vain pahemmaksi kun ollaan tavattu. Tuntuu, että se välimatka ja se, että näkee harvoin, ei auta asiaan mitenkään.

Ap

Munkin siskon mies tuijottaa minua aina tosi pitkään. Tasan tiedän ettei hän ole minuun ihastunut. Joillain on sellainen tyyli.

Myös eräs miespuolinen työkaveri teki tuota samaa. Melkein jo kuvittelin että hän on kiinnostunut minusta. Uusi työkaverini tuli sitten minulle sanomaan että häntä häiritsee kun "Antti " tuijottaa häntä koko ajan ja mietti ihastumista 😀 Sillä oli myös vain sellainen tyyli.

Myös opiskeluaikoina oli eräs ihan komea poika joka tuijotti aina! Tuli ihan lähelle aina. Opiskelukaverin kanssa juteltiin tuosta ja kertoi huomanneensa saman, siis teki hänelle samaa.

Tuskin oli hänkään ihastunut.

Toki eihän se mahdotonta ap:n tilanteessa ole etteikö olisi tuota vetovoimaa.

Joillain on silti vain sellainen tapa katsella muita ja tulla "iholle".

Joo, itse asiassa yllättävän monella on tuollainen tyyli. Onhan heidän seurassaan kieltämättä vähän vaivaannuttavaa olla, varsinkin jos ei ole muita ihmisiä paikalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi