Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratinan liikekekeskus menetti sitten ainoan vetonaulansa

Vierailija
04.02.2019 |

Ilmainen pysäköinti on loppu. Miksi sinne enää menisi, kun kaiken saman kaman saa muualtakin?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kävin siskoni kanssa siellä lauantaina. Parkkimaksuihin meni viitisen euroa. Edestakainen matka keskustasta Ideaparkiin olisi 35 kilsaa, eli noin 2,5 litran polttoainekulut. Sama viitisen euroa siis. Ideaparkissa ei olisi tarvinnut jatkuvasti laskeskella mielessään pysäköinnin hintaa, ja alkuperäisestä lähtöpaikastamme matka ei olisi lisääntynyt ihan tuolla 35 kilsalla. Vastedes siis ideaparkiin, jos omalla kyydillä liikumme - paitsi siinä tapauksessa, että asia on hoidettavissa alle tunnissa.

Näillä keleillä arvostan sitä, että Ratinassa auton saa sisään, Ideaparkissa sen joutuu jättämään valtavalle lumikentälle, jonne sitten pimeässä tihkussa taivaltaa toivoen, että autoilijat tajuavat väistää. ParkkiHALLI on minulle palvelua (vrt. ulkoparkki), josta olen todellakin valmis maksamaan. 

Puhumattakaan siitä, ettei Ideaparkissa ole yhtäkään niistä liikkeistä, joiden vuoksi Ratinassa käyn. Eurokangas, teekauppa, laadukas ruokakauppa ja Zara löytyy vain Ratinasta. 

Ideaparkissa on eurokangas

Ai on vai? En ole käynyt siellä vuosiin. No, noita muita ei ymmärtääkseni ole. Ja jos jotain haluaa syödä, niin Ideaparkissa on aika luokaton tarjonta. 

Ideaparkissa on mm. Eurokangas, ruokakauppa, Alko ja rättikauppoja. Valkeakoskentien toisella puolella on mm. Puuilo, Tokmanni, Lidl ja erittäin hyvä lounaspaikka Tiinan Keittiö.

Puhuin laadukkaasta ruokakaupasta. Se epäsiisti pieni Prisma ei ole laadukas ruokakauppa, vaan valikoimaltaan vielä Tampereen Prismojakin huonompi bulkkihalli. 

En sinänsä epäile, etteivätkö tuollaiset Tiinan keittiön kaltaiset lounaspaikat varmaan tarjoile ihan hyvää ruokaa, mutta eivät ole minun makuun. Ratinan Fafasista saa ihan kelpoa pikaruokaa, samoin Classic Pizza on jees. 

Puuilossa tai Tokmannilla en käy ikinä, Lidlissä hyvin harvoin. Sekin löytyy Ratinasta. 

Mutta minäpä teen tuosta vaan ne pizzat itse ja niin paljon parempia kuin jonkun ravintolan pizzat.

Niin minäkin, mutta lapsia on ihan kiva totuttaa ulkona syömiseen sellaisissa ravintoloissa, joihin heidät kehtaa viedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi