Neuvokaa kun en löydä asiaan vastausta. Ihmssuhde.
Olen 2vuotta ollut äärettömän ihastunut. Uskon että mieskin.on. Olen lukenut nyt monta monta juttua neuvoja miten yksipuolisesta ihastumisesta erotaan. Mutta missään ei neuvota, mitä silloin tehdä, jos mies enneminkin näyttää että on kiinnostunut, mutta ei tee mitään juurikaan. Ja minä.olen ihastunut. Kertokaa kuinka unohdan hänet?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välit poikki kokonaan. Muu ei auta.
Tämä on neuvo joka totella toimii eikä sitä siksi haluta kuulla. Ihastuneet eivät oikeasti halua eroon ihastuksestaan vaan tekevät näitä aloituksia koska haluavat keskustella aiheesta.
Tai jonkun vippaskonstin. Mutta vain totaalinen välien katkaisu auttaa pahaan ihastumiseen.
Välejä ei ihan kokonaan voi laittaa poikki. Koska mies on.asiakasyrityksemme listoilla ja näen vähintään 2-3krt kuussa. Olen yrittänyt puhua .nähdessämme vain työasiasta mutta mies alkaa puhua sitten kaikesta muustakin.
Hän on myös fb ystäväni. Oikeastaan sellainen vasta puoli vuotta. Siellä hän ei laita viestejä mutta tykkää.joistain posteista.Tuolla perusteella minun miehelläni on sitten varmaan suhde noin 30:n naisen kanssa..
Kyllä tämä mies erottuu sinun miehestäsi että hän on selvästi kiinnistunut muussakin mielessä. Toivottavasti sinun miehesi ei ole.
Aloituksessa kysellään kuitenkin neuvoja yksipuolisesta ihastumisesta selviämiseen. Ja tietenkin minunkin mieheni on kiinnostunut myös muista naisista, suurin osa miehistä on. Mutta tällaiselta tilanteelta aloituskin juuri kuullostaa, mies on kiinnostunut, mutta ei aikomustakaan ilmeisesti viedä tilannetta pitemmällä, Kuulostaa tosiaan varatulta, joka piristää itseään flirtillä tai sitten on vaan saamaton nahjus.
Kyllä tämä mies erottuu sinun miehestäsi että hän on selvästi kiinnistunut muussakin mielessä. Toivottavasti sinun miehesi ei ole.