Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että isot lökäfarkut tulevat keväällä muotiin ja pllit väistyvät?

Vierailija
04.02.2019 |

Onhan sitä yritetty, eikä koskaan oikein onnistuttu, mutta tuoko tuleva kevät löysät farkut muotiin?
Pukisitko päällesi?

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005989152.html

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut jämähtää pillifarkkuihin ja niistä tulee vielä ns mummohousut

Minä. Mulla oli jo ysärillä pillifarkut. Sopivat mun kropalle.

Vierailija
22/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita! Peittää kaikki naisten muodot ja näyttää huonosti istuvilta 😁 Noilla lökäreillä saa kyllä olla miehiltä rauhassa! 😎

Raiskaamattomuus-takuu!

Sopivat tähän aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku uusi farkkumuoti lyö kunnolla läpi, olen jo lopen kyllästynyt pillifarkkuihin. Ihoanuolevat pillifarkut näyttävät joillain niin kauheilta, että ihan silmiin ottaa. Ne eivät ole edes mukavat päällä, olen nähnyt omituisia (ja varmasti selälle haitallisia) kyykistymistekniikoita kun lattialta on poimittu jotain sinne pudonnutta mutta housut eivät jousta tippaakaan. Mikä saa persevän, reitevän ja persjalkaisen korostamaan kroppansa huonoja puolia niin räikeästi? Vatsamakkarat kyllä piilotetaan ison paidan alle mutta jalkaan vedetään kaikista epäimartelevin alaosa.

Vierailija
24/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 70 luvun nuorilla oli jo lähes tuollaiset farkut

Vierailija
25/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järkyttävän rumat. Toivottavasti ei tule muotiin.

Vierailija
26/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillit ole olleet muotia enää pitkään aikaan.

Vierailija
27/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 70 luvun nuorilla oli jo lähes tuollaiset farkut

Nyt on ysäri muotia ja ysärillä oli 70-luku muotia, että ei ihme.

Vierailija
28/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku uusi farkkumuoti lyö kunnolla läpi, olen jo lopen kyllästynyt pillifarkkuihin. Ihoanuolevat pillifarkut näyttävät joillain niin kauheilta, että ihan silmiin ottaa. Ne eivät ole edes mukavat päällä, olen nähnyt omituisia (ja varmasti selälle haitallisia) kyykistymistekniikoita kun lattialta on poimittu jotain sinne pudonnutta mutta housut eivät jousta tippaakaan. Mikä saa persevän, reitevän ja persjalkaisen korostamaan kroppansa huonoja puolia niin räikeästi? Vatsamakkarat kyllä piilotetaan ison paidan alle mutta jalkaan vedetään kaikista epäimartelevin alaosa.

Mun (pilli)farkuissa on kaikissa korkea vyötärö ja niissä on elastaania, tosi mukavat päällä. Sopii ainakin mun kropalle. Ne on tosi basic, mut omistan muitakin malleja (mom ja straight).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan