Uskotko, että isot lökäfarkut tulevat keväällä muotiin ja pllit väistyvät?
Onhan sitä yritetty, eikä koskaan oikein onnistuttu, mutta tuoko tuleva kevät löysät farkut muotiin?
Pukisitko päällesi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheita! Peittää kaikki naisten muodot ja näyttää huonosti istuvilta 😁 Noilla lökäreillä saa kyllä olla miehiltä rauhassa! 😎
Raiskaamattomuus-takuu!
Sopivat tähän aikaan.
Toivottavasti joku uusi farkkumuoti lyö kunnolla läpi, olen jo lopen kyllästynyt pillifarkkuihin. Ihoanuolevat pillifarkut näyttävät joillain niin kauheilta, että ihan silmiin ottaa. Ne eivät ole edes mukavat päällä, olen nähnyt omituisia (ja varmasti selälle haitallisia) kyykistymistekniikoita kun lattialta on poimittu jotain sinne pudonnutta mutta housut eivät jousta tippaakaan. Mikä saa persevän, reitevän ja persjalkaisen korostamaan kroppansa huonoja puolia niin räikeästi? Vatsamakkarat kyllä piilotetaan ison paidan alle mutta jalkaan vedetään kaikista epäimartelevin alaosa.
Meillä 70 luvun nuorilla oli jo lähes tuollaiset farkut
On kyllä järkyttävän rumat. Toivottavasti ei tule muotiin.
Ei pillit ole olleet muotia enää pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 70 luvun nuorilla oli jo lähes tuollaiset farkut
Nyt on ysäri muotia ja ysärillä oli 70-luku muotia, että ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku uusi farkkumuoti lyö kunnolla läpi, olen jo lopen kyllästynyt pillifarkkuihin. Ihoanuolevat pillifarkut näyttävät joillain niin kauheilta, että ihan silmiin ottaa. Ne eivät ole edes mukavat päällä, olen nähnyt omituisia (ja varmasti selälle haitallisia) kyykistymistekniikoita kun lattialta on poimittu jotain sinne pudonnutta mutta housut eivät jousta tippaakaan. Mikä saa persevän, reitevän ja persjalkaisen korostamaan kroppansa huonoja puolia niin räikeästi? Vatsamakkarat kyllä piilotetaan ison paidan alle mutta jalkaan vedetään kaikista epäimartelevin alaosa.
Mun (pilli)farkuissa on kaikissa korkea vyötärö ja niissä on elastaania, tosi mukavat päällä. Sopii ainakin mun kropalle. Ne on tosi basic, mut omistan muitakin malleja (mom ja straight).
Minä. Mulla oli jo ysärillä pillifarkut. Sopivat mun kropalle.