Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että isot lökäfarkut tulevat keväällä muotiin ja pllit väistyvät?

Vierailija
04.02.2019 |

Onhan sitä yritetty, eikä koskaan oikein onnistuttu, mutta tuoko tuleva kevät löysät farkut muotiin?
Pukisitko päällesi?

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005989152.html

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on jo. Basic massa seuraa perässä sitten joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat, mut kapeammat on arjessa jotenkin käytännöllisemmät. Mulla on leviksen straight wedgie fit- malli, mut aika harvoin tulee käytettyä..plus niissä ei oo yhtään elastaania niin ei oo niin mukavat päällä.

Vierailija
4/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita hirvityksiä jo muutamilla muotitietoisimmilla, mutta pääosa suominaisista ei luovu pilleistä vielä vuosiin. Onhan niitä moniakin eri housumalleja jo kaupoissa saatavilla, mutta silti 99% käyttää pillihousuja.

Vierailija
5/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyn näköiset, mutta niinhän se uusi muoti on aina. Pillifarkut näytti karseilta kun muotiin tulivat mutta niissähän sitä on viiletelty monta vuotta.

Vierailija
6/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jämähtää pillifarkkuihin ja niistä tulee vielä ns mummohousut

Vierailija
7/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet melkein tollaset farkut, nythän oon sitten muodikas jos niitä pidän!

Vierailija
8/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pillit on klassikot, menee monenlaisen yläosan kanssa. Omistan myls yhdet leen mom farkut, ne on ihan kivat.

T. Nro 3

Vierailija
9/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita! Peittää kaikki naisten muodot ja näyttää huonosti istuvilta 😁 Noilla lökäreillä saa kyllä olla miehiltä rauhassa! 😎

Vierailija
10/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä on muodissa. Pukeudun just sellaisiin farkkuihin kuin itse haluan. Onneksi netistä saa mitä vain eli ei ole pakko mennä muodin mukana.

Vierailija
11/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara, mango ym myy pillejä joten tuskin ovat out kuitenkaan. Leveä menee kohta pois muodista, on ollut jo trendinä hetken.

Vierailija
12/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta. Minä pidän pillifarkkuja maailman tappiin saakka.

14/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko. En enää.

Vierailija
15/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita! Peittää kaikki naisten muodot ja näyttää huonosti istuvilta 😁 Noilla lökäreillä saa kyllä olla miehiltä rauhassa! 😎

Näin nuorena huvittaa teidän vanhusten pinttynyt tapa miettiä vaan miesten huomiota. Muutenkin nykynuorisosta löytyy onneksi paljon alakulttuureja joissa muotojen esittely ei ole tärkeää tai se nähdään naurettavana.

Vierailija
16/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tulleet jo muotiin t.17v

Vierailija
17/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältin itse kokonaan sen pillifarkkutrendin, sillä iso peppu ja reidet näyttävät niissä kauheilta. Ihanaa, että nyt pari viime vuotta on jo ollut saatavilla muutakin.

Vierailija
18/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aivan sama, joskin uskoisin että noihin lököihin pitää olla aika hoikka, muuten isontavat entisestään. Näin nelikymppisen mielestä ihan kamalan näköiset :D (Mutta niin on mun mielestä joka muoti ollut viimeiset 30 vuotta ja säikähdän aina uusia trendejä :D) 

Itsehän en edes farkkuja käytä (paitsi puutarhanhoidossa jos ei ole shortsi-ilma), joten ihan sama. Pukeudun mekkoihin ja hameisiin, joskus suoriin housuihin, lähinnä työn puolesta (housupuku). 

Vierailija
19/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. En kerinnyt ostaa pillejä. Pillit on niin kamalat että ajattelin odotella josko menee pois muodista.

Vierailija
20/28 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan rennon näköisiä housuja! Varmaan mukavat jalassa. Ostaisin! 😊

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi