Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sulkeutuu kun minulla on paha olla eikä ”kuule” minua

Vierailija
04.02.2019 |

Eli alkaa vastailla vain muutamalla sanalla ja on pääosin hiljaa. Ei osaa sanoa mitään lohduttavaa vaan kertoo miten hänen mielestään tilanne on ja sivuuttaa mun tunteet täysin.

Esimerkki 1
Minä: ”Mulla on paha mieli ja tuntuu että olen huono”
Mies: ”Etkä ole”

Esimerkki 2
Minä: ”Tämä asia epäonnistui ja se harmittaa”
Mies: ”Eikä epäonnistunut”

Paljon muuta hänestä ei saa irti. Itkin hänelle äsken etten koe saavani häneltä tukea niin hän vastasi että kyllä hän tukee minua.

Muilla tällaista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla itsetunto vähän heikossa jamassa ja kaipaat huomiota mieheltäs jos pienikin asia kirpasee ja miehesi on väsynyt huomioon hakuusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yleistä. Mies ei osaa käsitellä naisen pahaa oloa eikä tajua että nainen kaipaa tukea ja lohdutusta vaan kertoo kuivasti kuinka asia on hänen mielestään.

Kerro sille millä tavoin mielestäsi sua pitäis sillä hetkellä auttaa.

Vierailija
4/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka isoista asioista on kyse. Sitä et avannut ollenkaan.

Vierailija
5/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö miehellä saisi olla omaa mielipidettä?

Vierailija
6/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, nainen haluaa miehen, mutta miehen pitäisi olla hänen puuttuva äitinsä... Ei ihme, että nössökät sikiää.

Vierailija
7/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä voin sanoa et toi on normaalia.

Aina ei jaksa kysymykseen vastata romaanilla

Vierailija
8/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieshän on hyvinkin kannustava. Pitäiskö sen sanoa, että joo, olet huono ja epäonnistut kaikessa.

Vierailija
9/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuus on saakelin rasittava piirre naisessa. LOPETA SE!

Vierailija
10/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi oppia sanomaan, että aha, susta tuntuu että olet huono ja epäonnistunut.

Mitä tuumaat, kumman meistä pitäisi muuttua, sinun vai minun, että olosi paranee.

Vierailija
11/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla vaimoni?

Kuulostaa ainakin ihan meidän keskusteluilta. Vuosien saatossa olen tullut siihen tulokseen, että vaimon jatkuvat pahaan oloon liittyvät kommentit ovat kärsineet hirveän inflaation. En osaa sanoa yhtään mitään muutakaan.

Vierailija
12/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika yleistä. Mies ei osaa käsitellä naisen pahaa oloa eikä tajua että nainen kaipaa tukea ja lohdutusta vaan kertoo kuivasti kuinka asia on hänen mielestään.

Kerro sille millä tavoin mielestäsi sua pitäis sillä hetkellä auttaa.

Tuttua. Usein kuulee myös "en osaa ratkaista tuota asiaa / auttaa asiassa" vaikka loputtomasti sanoisit että et hae vastauksia häneltä ongelmiin, vaan pelkkää olkapäätä. Minä olen ratkaissut asian sillä että en jaa suruja miehen kanssa enää ollenkaan. On myös kiusaantuneen näköinen jos itken. Enkä edes itke pienestä. Mikä miehiä vaivaa?

Vierailija
13/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuullostaa tosi rasittavalta minäminuntunteeniminä ruikutajalta. Voisi ymmärtää kohteliaan miehensä vihjeen ja naukua vähemmän. 

Vierailija
14/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua ainakin meillä. Miehenä nimenomaan koetan keksiä ratkaisun tai neuvon, jos puolisoni kertoo ongelmasta tai pahasta olosta. Vuosikausien jälkeenkään en ole oppinut, että silloin pitää lohduttaa, kuunnella ja olla tarjoamatta neuvoja. Miehet eivät yleensä halua 'vatvoa' asioita moneen kertaan vaan sitä haluaa mieluummin toimia tai sitten antaa asian olla, jos ei sille mitään voi tehdä. Kehittymisen paikkahan tuo olisi, oppia vain kuuntelemaan ja tukemaan tekemättä mitään konkreettista. Enkä ainakaan minä syytä puolisoa huomionhakuisuudesta, vaan on hienoa, että toinen kertoo tuntemuksistaan ja asioistaan, myös niistä ikävämmistä.

Vierailija
15/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mitä mieheltä usein toivoo surun hetkellä, on että ottaisi kainaloon. Mutta ei, hän ei ymmärrä. Eipä niitä miehiä taida löytyä kuin elokuvista. Naisten tekemistä, uskoisin.

Vierailija
16/16 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos sanot sille miehelle et "Hei mulla on aika huono olla ja tuntuu ettet välitä kun et oikeen noteeraa. En odota että ratkaiset ongelmaa mutta tarvitsisin tukeas kun oon heikoilla ja sillon haluaisin vaan halauksen ja olla lähellä koska kainalossas on kaikki paremmin".

Sit jos ei vieläkään tajua ottaa sinusta kiinni niin otat miehen käden ympärilles ja sanot et "haleja ja huomioo vähän aikaa mulle, pidä musta kiinni ja oo hiljaa!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan