Mikä auto paras
Olen ostamassa uutta autoa, mutta en tiedä autoista mitään. Olen sinkkuäiti ja minulla on kaksi poikaa. Tarvitsen autoa lyhyisiin työmatkoihin, kauppareissuihin ja harrastuksiin (sukset saisi mahtua sisään).
Suurimmat vaatimukset kuitenkin turvallisuus ja pieni kulutus ja pienet päästöt.
Olen valmis maksamaan n.8000e
Ehdotuksia?
Kommentit (13)
Kahdeksalla tonnilla et saa maksettua hyvästä uudesta autosta kuin käsirahan. Hommaa bussikortti.
Älä osta pienliikkeestä, etenkään epämääräisestä.
Jos laitat 8000 euroa käsirahaa, niin selviät ehkä vielä kohtuullisella maksuajalla ja kuukausierällä jos ostat kohtuuhintaisen hyvän auton. Minkälaista kuukausierää pystyisit lyhentämään?
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat 8000 euroa käsirahaa, niin selviät ehkä vielä kohtuullisella maksuajalla ja kuukausierällä jos ostat kohtuuhintaisen hyvän auton. Minkälaista kuukausierää pystyisit lyhentämään?
Riippuu toki koroista. Mutta monet liikkeet antavat edullisia rahoitustarjouksia esim 1.9% korolla, 8000 käsirahalla, 4 vuoden maksuajalla ja n. 500-600 euron kuukausierällä voisi saada jo nippa nappa ap:n tarpeisiin sopivan kohtuuhyvän auton.
8000 eurolla saa korkeintaan jonkun mädän ja loppuunajetun Opelin, Pösön. Skodan tai muun valkoisen roskaväen menopelin. Varmasti kiva sitten yyhoon liftailla tienposkessa konepelti pystyssä ja lapset takapenkillä. Kannattaa ajella lyhyt mekko päällä niin saa nopeammin apua tienlaitaan ohikulkijoilta.
Toyota jos tahdot että talous kestää ja Ranskalaiset grilliltä.
Paljonko se uusi ja hyvä auto saisi maksaa jos kahdeksan tonnia on käsirahaa? Alle kolmellakympillä ei todellakaan saa hyvää.
Täyssähköauto Hyundai Kona! Hyundai Kona on halvempi kuin kalliimmat kilpailijansa ja lisäksi Hyundai Kona kulkee pidemmälle kuin lyhyemmän toimintasäteen omaavat autot, jotka eivät ole Hyundai Konia!!
Älä missään nimessä osta:
-Opelia
-Skodaa
-Ranskalaisia autoja
-Daciaa
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä osta:
-Opelia
-Skodaa
-Ranskalaisia autoja
-Daciaa
Mikä noin niin kun omasta mielestäsi oli tämän viestisi arvo?
Ei mitään perusteluja, ainoastaan lista autoista, joista et syystä tai toisesta pidä
Suosittelen järkevästi hinnoiteltua autoa.
https://www.nettiauto.com/10255279