Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten houkutella exä takaisin?

Vierailija
04.02.2019 |

Exä oli itse se hankala; mun piti itse erota. Mutta tein varmasti itsekin virheitä ja olen tullut katumapäälle. Miten voisin saada exän takaisin ja uutta virtaa tunteisiin? Miten voin oikeasti pahoitella niitä aiempia virheitäni uskottavasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin olla ja jatkaisin eteenpäin.

Entiset on entisiä ja yleensä ihan syystäkin. Luuletko että uusintakierros muka toisi muutosta?

Vierailija
2/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exällä ei ole vielä uutta, niin mikäs siinä.

Ala kysellä kuulumisia ja ole mukava. Pyydä luoksesi syömään tai ehdota leffaan menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia.

-Albert Einstein

Vierailija
4/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet sitä mieltä, että haluat eksäsi takaisin, niin aloita vaikka siitä, että pyydät, että keskustelee kanssasi. Se on toki hienoa, jos ymmärrät, että sinäkin olet tehnyt virheitä, mutta uudelleen ei kannata yrittää, mikäli ette molemmat halua virheitänne korjata.

Vierailija
5/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollaset haaveet unholaan ja jatka eteenpäin....jos ei natsaa nii ei natsaa..ei se kannata päätähakata seinään aina vaan uudestaan...aikasemmin olen itsekkin yhen exän oerään haikaillut,nyt aikaa erosta kulunut 6vuotta ja elän omaa unelmaani uuden miehen kanssa,5vuotta on yhdessä menty ja en todellakaan vaihtaisi exään....eli erot tapahtuu syystä vaikkei se aina siltä tuntuisi....sillon ku olet suhteessa niin panosta siihen..eron jälkeen se on myöhäistä

Vierailija
6/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodii kirjoitti:

Jätä tollaset haaveet unholaan ja jatka eteenpäin....jos ei natsaa nii ei natsaa..ei se kannata päätähakata seinään aina vaan uudestaan...aikasemmin olen itsekkin yhen exän oerään haikaillut,nyt aikaa erosta kulunut 6vuotta ja elän omaa unelmaani uuden miehen kanssa,5vuotta on yhdessä menty ja en todellakaan vaihtaisi exään....eli erot tapahtuu syystä vaikkei se aina siltä tuntuisi....sillon ku olet suhteessa niin panosta siihen..eron jälkeen se on myöhäistä

En jaksaisi alkaa etsiä ketään uuttakaan. Se vaatii aivan kamalasti vaivannäköä ja aikaa sekä voihan se uusikin osoittautua jotenkin epäsopivaksi. Exä oli kuitenkin omalla tavallaan ok (vaikkakin niin väkivaltainen, että valitettavasti pelästytti sillä minut). Mutta hän meni sittemmin terapiaan ja luopui kokonaan alkoholista. Olin itse niin kokematon ihmissuhteissa, että säikähdin aivan liian pienestä.

T. Ap

Vierailija
7/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dodii kirjoitti:

En jaksaisi alkaa etsiä ketään uuttakaan. Se vaatii aivan kamalasti vaivannäköä ja aikaa sekä voihan se uusikin osoittautua jotenkin epäsopivaksi. Exä oli kuitenkin omalla tavallaan ok (vaikkakin niin väkivaltainen, että valitettavasti pelästytti sillä minut). Mutta hän meni sittemmin terapiaan ja luopui kokonaan alkoholista. Olin itse niin kokematon ihmissuhteissa, että säikähdin aivan liian pienestä.

T. Ap

Luitko oman viestisi? Jos miehesi on ollut väkivaltainen alkoholisti niin luuletko että ei retkahda enää uudestaan? Pysyisin kaukana ja kiittäisin onnea että olen päässyt mokomasta kakkiaisesta eroon.