Pääsen aina työhaastatteluun mutta en saa paikkaa
Aina sama juttu. Haastatteluun pääsen minä ja tyypillisesti 3-5 muuta, enkä koskaan tule näistä valituksi. Käynyt näin siis kahdeksan kertaa suht lyhyessä ajassa.
Voiko olla vain huonoa onnea? Minulla on kokemusta, hyvät suosittelijat ja mielestäni haastattelut ovat menneet mallikkaasti.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on metalli alan Firma, jossa on yli 20 työntekijää. Minä en ota töihin miestä joka ei osaa kusta, miehellä pittää olla isot Munat että kusi lentää. Minä olen sitä mieltä että jos miehellä on Isot Munat hän osaa tehdä töitä, minä en luota pienimunaisiin miehiin. Vien työnhakija ensimmäiseksi nurkan taakse kuselle jos miehellä on pienet Munat sanon painu helvettiin. Kyllä miehen aivot ovat munissa sanokoon kuka mitä tahansa. Pidän firmassa kusi kilpailu kenen kusi lentää kauemmas se saa parhaat duunit. Jos miehen kusi ei lennä kahta metriä mies on täysi paska
Toivon, että olet todella olemassa. Unelmieni ronski mies! Toi kusikilpailu on just hyvä! Niin LOL!
Mistä päättelet että kirjoittaja on mies?
Loistava asenne työnhakuun, joku saa sinusta varmasti myös todella hyvän työntekijän. Toivottavasti sinulle täydellinen paikka vielä löytyy.