Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päättänyt myydä autoni

Vierailija
03.02.2019 |

En tartte sitä mihinkään. En kertakaikkiaan. Työmatka 4,5 km, Lidl 300 m päässä, busseja menee 6-7 x tunnissa, olen viimeiset 2 vuotta ajellut vain erittäin lyhyttä kaupunkiajoa.

Lisäksi autoilu laiskistaa ja lihottaa. Tulee ihan hassu käsitys siitä, missä ajassa esim. tuo 4,5 km matka tulee suorittaa.

Kiitos kun luit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyvä sulle. Itekin voisin luopua jos en töiden takia tarttis.

Vierailija
2/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tartte sitä mihinkään. En kertakaikkiaan. Työmatka 4,5 km, Lidl 300 m päässä, busseja menee 6-7 x tunnissa, olen viimeiset 2 vuotta ajellut vain erittäin lyhyttä kaupunkiajoa.

Lisäksi autoilu laiskistaa ja lihottaa. Tulee ihan hassu käsitys siitä, missä ajassa esim. tuo 4,5 km matka tulee suorittaa.

Kiitos kun luit.

Etkö sä tee muuta kuin töitä ja käy kaupassa? Mä ainakin tarvitsen autoa harrastuksiini, eli kun menen esimerkiksi luontoon metsästämään tai vaeltamaan. Sinne paikan päälle  luontoon ei mene julkisia ja muutenkin tavaraa on turha kantaa kaupungissa. Kyllä sitä ehtii kantamaan siellä luonnossakin. Lisäksi muut harratukset joissa on painavia sekä herkästi rikkoutuvia välineitä täytyy jokatapauksessa viedä autolla.

Mulla ei ole mitään mahdollisuutta elää ilman autoa. Ja asun kuitenkin Espoossa. Kun olin opiskelija ja vain ryyppäsin, silloinpärjäsin ilman autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun luit.

Millä hinnalla myyt sen?

Vierailija
4/4 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! MInäkin luovuin autosta jo 2015, en ole päivääkään katunut vaikka asun pienellä paikkakunnalla eikä julkiset paljon kulje. Järjetöntä se remonttien maksaminen, itse sai tehdä 6h töitä että pystyi maksamaan yhden tunnin korjaajalle.