Tietääkö sen jos joku on sinuun ihastunut
Tilanteessa jossa kyseessä on kaveri mutta työkaveri joten on vähän pelottavaa avata suutaan. Oltiin yhdessä työpaikan koulutusreissulla tässä alkuvuodesta ja mies kosketteli hiuksiin, käsivarteen, polvet nojailivat toisiinsa pöydän alla... Mutta sen jälkeen mies on ollut fyysisesti taas etäisempi, toki, kun arjessa ollaan kiinni. Tuntuu että voisi olla molemminpuolista ja sitten taas toisaalta epäilyttää onko mies ihan liian komea iskemään silmänsä minuun...
Kommentit (6)
Ei välttämättä ole ihastunut. Minulla on yksi miespuolinen työkaveri, jolla on tapana kosketella. Laittaa käden olkapäälle ohi mennessään ja pöyfän alla jalat voi koskettaa. Voi istua työpaikan sohvalle ihan viereen. En koe häiritsevänä. Aluksi vähän ihmettelin, mutta nyt siihen on tottunut. Taustalla ei mitään kiinnostusta tai ahdistelua. Tosi komea mie on, mutta ei kolahda minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ois halunnut piparia reissulla
Tämä. Ei tuo mitään ihastumista ollut, vaan pelkkää piparin puutetta.
Sinuna jatkaisin siis elämää ilman enempiä haihatteluita tuon tyypin suhteen. Päinvastoin jopa pitäisin häneen välimatkaa, sillä ainakaan minä en arvosta lääppijöitä.
Eikö naiset muka tiedä? Missä on kuuluisa naisen intuitio? Vai mihin perustuu naisten olettamus, että miehen pitäisi katseesta ja hymystä osata päätellä, onko se romanttista kiinnostusta vai pelkkää platonista ystävyyttä?
Tilanne koulutusreissulla ei johtanut mihinkään? Miksi annoit lääppiä ja et kysellyt motiiveja silloin? Selvintähän tossa on tehdä itse aloite , saat pakit tai sitten et. Ei se arvuuttelemalla parane. Tai sitten voit vaan unohtaa koko jutun.
Kosketteli hiuksiin? Kai teit #metoo ilmoituksen?