Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelusta kysymys

Vierailija
03.02.2019 |

Olen ollut pitkään, yli 10 v nykyisessä työpaikkassani.
Työssä on paljon hyvää, mutta muutamia asioita, jonka vuoksi olen hiukan kartoittanut avoimia työpaikkoja.
Nyt sitten soitin yhteen paikkaan ja pyysivätkin heti haastatteluun. Työ on samantyyppistä, mitä nyt teen, mutta pienemmässä yrityksessä ja uusissa tiloissa.
Nykyisessä työpaikassani on mm. hankala sisäilmaongelma.
Kannattaako nykyisin yrittää neuvotella esim. palkallisista lomista ja miten tuo palkka? Nykytyössäni saan 3600 e ja enemmän pitäisi tietysti saada. Saattaa olla, että emme näin pitkälle edes pääse haastattelussa, mutta yritän varautua kaikkeen.
Tuohon työhön tarvitaan kokenutta henkilöä ja omaan juuri sitä kokemusta, mitä kaipaavat.
Nyt iski siis myös rimakauhu, kun en ole vuosiin ollut työhaastattelussa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus hiiteen! Naisten perisynti. Olin aiemmin vässykkä ja varmasti alipalkattu. Otin lopputilin, höntsäilin omilla rahoillani vuoden, hain siis työttömänä paikkaa ja päätin toimia röyhkeästi kuten miehet: pyysin 7000€ palkkaa, sain hieman vähemmän mutta hurjasti enemmän kuin edellisessä paikassani :). Vieläkin toisinaan hämmästelen itsekseni ja pyörällä päästä miten ihmeessä se menikään noin...

Jos ne sinut muuten haluavat niin palkasta se ei jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä