**Selviytyjät Suomi OFFICIAL**
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vilman oma sukunimi on?
Helminen
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eevi äänestettiin pois?
Ilmaisi heti alkuun selkeästi olevansa pettynyt heimoon ja että mieluummin olisi mennyt toiseen ryhmään..plus olikin heikko ja hidas, vaikka olemus lupaa muuta.
Lolalla voi olla hyvät asemat jatkossa. On strategi isolla ässällä
VAATESPONSORIT HUOMIO
lola kommentoi vuorikiipeilyohjelmaa:
Viime seikkailuohjelmassa jossa kiipeilimme Perussa, yhteistyökumppanilta hankitut vaatteet eivät olleet mulle hyvät, mukavat, eivätkä tarpeeksi isot. Sillä on totisesti merkitystä olemisen ja tekemisen kannalta, jos vaatteet ovat jo lähtötilanteessa epämukavat tai liian pienet
Lola KÄYTTÄÄ MIESTEN VAATTEITA?
lolan oma kommentti
Heti kun sain tiedon, että omilla mennään, kerroin että olen mukana. Sitten vaan metsästämään hyviä miesten uimashortseja, koska naisille ei helmikuussa tai muulloinkaan oikein sellaisia pitkiä shortseja ole. Minä kun en ole mikään perus shortsityyppi, enkä ajatellut hillua saarella koko aikaa myöskään pelkissä uikkareissa. Kyllä se on jo osaltani nähty. Shortsit löytyi, ja olin enää terveen papereita vailla valmis lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Lola KÄYTTÄÄ MIESTEN VAATTEITA?
lolan oma kommentti
Heti kun sain tiedon, että omilla mennään, kerroin että olen mukana. Sitten vaan metsästämään hyviä miesten uimashortseja, koska naisille ei helmikuussa tai muulloinkaan oikein sellaisia pitkiä shortseja ole. Minä kun en ole mikään perus shortsityyppi, enkä ajatellut hillua saarella koko aikaa myöskään pelkissä uikkareissa. Kyllä se on jo osaltani nähty. Shortsit löytyi, ja olin enää terveen papereita vailla valmis lähtöön.
Oon kans jättipeffa ja mieluusti pukeutuisin miesten uimapöksyihin. Minä kun en välitä oikein tuosta sheivauksestakaan, niin se on hieman eriskummallinen näky silloin..on nimittäin sitä pinta-alaa, missä karvatupet voivat rehottaa
Ei ole valmistajien vika. Ei niin isoja valmista kukaan.
Minusta Ollissa on jotain todella kieroa, en uskaltaisi luottaa häneen pätkääkään.
Mutatehtävä oli hauskaa seurattavaa. :D
Nämä toiset häviää aina tehtävästä riippumatta.
Vilma vois lähteä kotiin. Ei löydy fyysistä eikä henkistä voimaa.
Helppohan se on Lolalla, kun on tottunut Afrikan viidakoissa kieroilemaan.
Vilma-raukka, joutui pyörään kun se ei kestänyt Lolan painoa.
Kuka tippuu seuraavaksi? Veikkaan että Vilma, mutta toivon että Lola.
Sauli tippuu tänään.
Sori siitä. Mutta tämä on totta.
Onks Lola periny Lapin kauppias Sampon viimekauden shortsit.😀
Oikee tyyppi häädettiin veke. Ei tommosta nirppanokkaa tartteta missää