Paha moka Jenni Vartiaiselta: antoi Samin julkaista heistä läheisen yhteiskuvan!
2017 jo olivat selvästikin yhdessä. Huomasi kun Jenni oli Vain elämään sillä kaudella onnellinen ja hehkui. Aikamoinen moka kuitenkin ettei estänyt tämän kuvan julkaisua...
https://www.instagram.com/p/BYTVmt6g_ha/
Kommentit (59)
Ai ei ole julkisuudessa? Jenni esiintyy Iskelmägaalassa 15.2.
Ketju poistoon. Nämä asiat eivät kuulu kellekään. Jättäkää Jenni rauhaan.
Kuva, mitä sitten? mitä se mitään todistaa/kertoo?
Jennyhän seukkaa rahkismiljönäärin kanssa ja näyttää siltä että vauvva tulossa. Jenny on julkisuuden henkilö, hän laulaa kauniisti ja kaunis on.
Miksi tätä sontaketjua ei poisteta vaikka olen kahdest iilmiantanut asiattomana?? Ylläpito herätys!
Vierailija kirjoitti:
Jennyhän seukkaa rahkismiljönäärin kanssa ja näyttää siltä että vauvva tulossa. Jenny on julkisuuden henkilö, hän laulaa kauniisti ja kaunis on.
Ei ole vauva tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä sontaketjua ei poisteta vaikka olen kahdest iilmiantanut asiattomana?? Ylläpito herätys!
Mitä asiatonta tässä ketjussa on? Mitä salailtavaa tässä kuvassa on takana? Kertokaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tästä tekee sontaketjun?
En tosin tajua, miksi tuollaista kuvaa ei olisi saanut julkaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tästä tekee sontaketjun?
En tosin tajua, miksi tuollaista kuvaa ei olisi saanut julkaista...
Kerrotko vielä, miksi tätä asiaa pitäisi retostella tällä palstalla? Tai missään muuallakaan? Kyseiset henkilöt eivät ole itse ilmoittautuneet iltapäivälehtiin tai Seiskalle kuten muut tekevät. Nämä ihmiset pitää jättää rauhaan. Sami ei ole edes julkkis joten hänellä on oikeus yksityisyyden suojaan. Aion ilmoittaa kaikki ketjun vitttuilijat nettipoliisille. Lopettakaa siis jo. Hyvääyötä.
Ketju poistuu aamuun mennessä. Olette inhottavia.
Tuo on muuten hyvä kuva mutta Jenni ei taida olla halailusta yhtä innoissaan kuin Sami <3 . Kaiken kaikkiaan, ketju poistoon, ei ole tarvetta tätä levitellä kun ei Jennikään halua.
Ketä kiinnostaa? Tuo kuva on julkaistu jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo on julkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo on julkaistu?
Instagramissa näköjään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo on julkaistu?
Instagramissa näköjään
jo 2017
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on Jenni?
Hahaha oet hauska kuolen nauruun.
Miksi ap kaivelee jonkun random jenkkijäbän Instagramia? Ei tuota kuvaa ole julkaissut Jenni eikä Sami. Nyt vielä puuttuu että joku vihjaa tuon Seiskalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kaivelee jonkun random jenkkijäbän Instagramia? Ei tuota kuvaa ole julkaissut Jenni eikä Sami. Nyt vielä puuttuu että joku vihjaa tuon Seiskalle.
koska kukaan seiskalla ei lue näitä juttuja. No täytyy varmistaa että huomaavat.
Ei tuo kuva ole Samin julkaisema. Jonkun jenkkityypin kyseisestä seurueesta. Ei Jenni ehkä tajunnut että sinä kaivelet tuollaisen esiin kun ei tätä ole julkaistu Suomessa. Ja Jennin voisi jättää kyllä rauhaan, koska ei ole enää julkisuudessa ja jätti Emmagaalankin väliin.