Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuno Turhapuro ja tyyli.

U.Turhapuro
03.02.2019 |

Äsken tuli Turhapuro elokuva jotka on mielestäni hauskoja ja klassikoita. Mitä mieltä olette Turhapuro elokuvista sekä Uunon tyylistä? itse tykkään siis.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee se ensimmäinen Turhapuro elokuva subilta klo 21.  Todellinen klassikko! 

Wau. Tämähän on oikein musta-valkoinen leffa.  =D 

Vähän oli päässyt ajan hammas puraseen tätä ekaa Uunoa. 

Vierailija
42/56 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään Häpy Endkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tänään Häpy Endkö.

Kyllä. Perhana, missasin alun....   

Vierailija
44/56 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Tänään ei tule uuno leffaa?? 

Vierailija
45/56 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään voidaan taas nauttia Uunon voittamattomasta tyylistä elokuvassa.

Rautakauppias Uuno Turhapuro - presidentin vävy.

Sub klo 21.00. 

Vierailija
46/56 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä olen miettinyt. Jos Leo Jokela olisi elänyt hieman pidempään olisiko hänkin tähdittänyt Uunoja?

Miksi ei Se ensimmäinen Uuno valmistui hänen elinaikanaan, mutta ei ollut mukana. Olihan hän Speden luottonäyttelijöitä. 

Olisin kuvitellut hänen olevan Uunon parhaimpia ystäviä Härskin ja Sörsselssönin ohella tai olisi näytellyt vaihtelevissa rooleissa eri Uunoissa. 

Vierailija
47/56 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöistä olen miettinyt. Jos Leo Jokela olisi elänyt hieman pidempään olisiko hänkin tähdittänyt Uunoja?

Miksi ei Se ensimmäinen Uuno valmistui hänen elinaikanaan, mutta ei ollut mukana. Olihan hän Speden luottonäyttelijöitä. 

Olisin kuvitellut hänen olevan Uunon parhaimpia ystäviä Härskin ja Sörsselssönin ohella tai olisi näytellyt vaihtelevissa rooleissa eri Uunoissa. 

No mikseiköhän sitten ollu ekassa Uunossa mukana?  Vähän outo homma? 

Vierailija
48/56 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapäivä.  Tänään nähtii 2 turpauuno elokuvaa. 

Vierailija
49/56 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut jotain erimielisyysksiä Speden kanssa. Jokela oli itse perfektionisti ja Spede muuten vaan aika hankala persoona

Vierailija
50/56 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ollut jotain erimielisyysksiä Speden kanssa. Jokela oli itse perfektionisti ja Spede muuten vaan aika hankala persoona

Eikös Jokela ollut alkoholisti joka kuoli nuorena kun maksa poksahti. 

Vierailija
51/56 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jokela ollut alkoholisti joka kuoli nuorena kun maksa poksahti. 

Jos ny pikkusen otti mukia rentoutuakseen kuten kaikki muutkin näyttelijät, se on heille vain "lääkettä". 

Vierailija
52/56 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esitetään:  Lottovoittaja UKK Turhapuro. 

Vierailija
53/56 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee mestariteos Uuno Turhapuro menettää muistinsa ja sen jälkeen tulee telkusta joku mitätön hollywood elokuva nimeltä Taru sormusten herrasta - kuninkaan paluu. 

Vierailija
54/56 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Uuno? 

Vierailija
55/56 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Today tulee subilta Uuno Turhapuro muuttaa maalle ja samaan aikaan Herolta ameriikan vastine Nuija ja tosinuija. 

Hahahahah.  Ihan parasta. 

Vierailija
56/56 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli muuten paras uuno ikinä.

Lottovoittaja UKK Turhapuro.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän