Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

läheisyyden ja lämmön kaipuu

m46
03.02.2019 |

yllättävän vaikeeta löytää naista läheisyyden kaipuun poistamiseen näin keski-ikäisenä miehenä(46v) tai edes kommunikoimaan.tiedän että ei ole uusi ongelma tälläkään foorumilla mutta itseni se on yllättänyt.baareissa en käy(edellisestä ryyppyillasta n.20v aikaa),erilaisia foorumeja kokeiltu(s24,e-kontakti,happypancake,tinder),myös yleisimmät muut saitit jossa on mukamas tarjolla läheisempää kontaktia(oon kokenut ne huijauksena ja rahastuksena kun varmaan ainakin 90% ilmotuksista feikkejä).työ ja harrastukset vievät aikansa mutta tuttu ongelma kuten monella muullakin ettei seuraa löydy edes viestittelyyn,kahvittelukumppaniksi ja varsinkaan lähempään kontaktiin.hyviä vinkkejä,asiallisia sellasia olisin vailla.ja tietysti myös sitä seuraa jossain muodossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole helppoa ja vaatii työtä. Yksi asia on tärkein ja ylitse kaiken muut. Sinun on oltava saatavilla. Kotona nyhjöttäminen takaa huonon tuloksen. Harrastuksiin, hyvä asiallainen ja selkeä profiili s24 ja sitten myös omat vaatimuksesi naiselta. HYVÄT tämän päivän kuvat. Ei kaunistelua, vaan totuus kaikessa. Kyllä löytyy ja ne hyvät on juuri näiden miesten perässä. Yleensä siellä on pelkkää roskaa (katso miesten profiileja) ja ota niistä opiksi. Sama koskee kyllä naisiakin. 20v vanha kuva ei ihan kerro totuutta...

Vierailija
2/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin 46-vuotiaana joku aika sitten eronneena naisena olisin tosi tyytyväinen, jos löytäisin fiksun, mukavan, siistin ja luotettavan miehen ihan vain yhteisiin helliin hetkiin, seksiin. Mitään vakavampaa en erityisesti etsi. Ongelma: mistä, miten? Ravintoloissa en käy, vapaa-aika menee lasten tai kavereiden kanssa. Netissä homma tuntuu naisena aika, noh, epävarmalta ja vaaralliseltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt netistä kaksi ihanaa miestä. Toisen 90-luvun lopussa, toisen viime vuonna.

Tottakai sekaan on mahtunut huonojakin kokemuksia, mutta yllättävän vähällä olen päässyt näiden negatiivisten puolien suhteen.

Kun kirjoittaa pidempiä viestejä pidemmän aikaa, tutustuu toiseen aika mukavasti. Jos sen jälkeen vielä kiinnnostaa, voi miettiä muita viestinnän muotoja ja tapaamista.

Minulle aivot ja arvot ovat kuitenkin olennaisinta, ei housujen sisältö tms. Vaikka tottakai kumppanin pitää miellyttää silmää ja seksin sujua.

Rohkeasti vaan profiilia päivittämään ja kirjoittelemaan. N48

Vierailija
4/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa tavata mahdollisimman nopeasti eikä kirjoitella ensin pitkään.

Vierailija
5/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös pitää silmät auki ihan arkisissa ympyröissä. Moni nainenkin kaipaa kumppania ja läheisyyttä, eikä sen löytäminen ole naisillekaan niin helppoa, kuin annetaan ymmärtää. Ystävällinen avun tarjoaminen on hyvä keskustelunavaus, johon voi tarttua, jos kiinnostaa. Olet vain hereillä ja tartut tilaisuuteen. Yhteystiedot pitäisi saada vaihdettua, jotta satunnaisesta kohtaamisesta voisi syntyä jotain. Entä olisiko työn puitteissa mahdollista saada kontakteja tai harrastuksessa? Mene vaikka ensiapukurssille kansalaisopistoon, niillä miehet ovat vähemmistönä ja kurssin luonteeseen kuuluu läheinen parityöskentely, koeta hankkiutua pariksi sopivan oloisen ihmisen kanssa ja jutella muutakin kuin elvytysasiaa.

Vierailija
6/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä ne harrastukset ovat? Onko siellä vapaita naisia?

Juttelemalla tutustuu vaikka työmatkalla junassa joka aamu näkemäänsä ihmiseen. Kahville pyytäminen ei sido kumpaakaan mihinkään eikä siitä voi loukkaantua.

Silmät auki ja kontaktia ottamaan!

Vierailija
7/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole helppoa ja vaatii työtä. Yksi asia on tärkein ja ylitse kaiken muut. Sinun on oltava saatavilla. Kotona nyhjöttäminen takaa huonon tuloksen. Harrastuksiin, hyvä asiallainen ja selkeä profiili s24 ja sitten myös omat vaatimuksesi naiselta. HYVÄT tämän päivän kuvat. Ei kaunistelua, vaan totuus kaikessa. Kyllä löytyy ja ne hyvät on juuri näiden miesten perässä. Yleensä siellä on pelkkää roskaa (katso miesten profiileja) ja ota niistä opiksi. Sama koskee kyllä naisiakin. 20v vanha kuva ei ihan kerro totuutta...

oon kokeillut saiteille tuoreella kuvalla ja ilman,en osaa itseeni mainostaa kovin hyvin(ei ainakaan myyntitykin virkaa kannata hakea),monellakin tavalla kyllä yrittänyt mutta kaikki rehellisesti kun en valehtele mistään asiasta.naiselta en lähde ihmeitä vaatimaan vaan muutama tärkee kriteeri ja loput selvittelen jatkossa koska olemme omanlaisia persoonoita kaikki hyvine ja huonoine puolineen.ronkeli en oo koskaan ollut eikä pienet asiat yleensä haittaa.miesten profiileita en katsele kun niistä ei irtoo mulle mitään hyötyä naisen etsintään(osaan jo tehdä sellasen ilmotuksen joka ei herätä vastakaikua naisessa).live-hengaus on sillon tällön kokeiltu mutta ehkä enemmän sitä pitäisi harrastaa ja ehkä kohdentaa tarkemmin.

Vierailija
8/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin 46-vuotiaana joku aika sitten eronneena naisena olisin tosi tyytyväinen, jos löytäisin fiksun, mukavan, siistin ja luotettavan miehen ihan vain yhteisiin helliin hetkiin, seksiin. Mitään vakavampaa en erityisesti etsi. Ongelma: mistä, miten? Ravintoloissa en käy, vapaa-aika menee lasten tai kavereiden kanssa. Netissä homma tuntuu naisena aika, noh, epävarmalta ja vaaralliseltakin.

ainahan uuteen ihmiseen tutustuminen on arveluttavaa ja myös jännittävää mutta löytyy sieltäkin ihan tavallisia ukkeleita,ihan järkeviä sellasia(kuten itsekin oon,toki eihän hullukaan monestikaan myönnä olevansa omasta mielestä hullu).ymmärrän kyllä sen toisen puolenkin niistä hörhöistäkin.

Vierailija
9/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt netistä kaksi ihanaa miestä. Toisen 90-luvun lopussa, toisen viime vuonna.

Tottakai sekaan on mahtunut huonojakin kokemuksia, mutta yllättävän vähällä olen päässyt näiden negatiivisten puolien suhteen.

Kun kirjoittaa pidempiä viestejä pidemmän aikaa, tutustuu toiseen aika mukavasti. Jos sen jälkeen vielä kiinnnostaa, voi miettiä muita viestinnän muotoja ja tapaamista.

Minulle aivot ja arvot ovat kuitenkin olennaisinta, ei housujen sisältö tms. Vaikka tottakai kumppanin pitää miellyttää silmää ja seksin sujua.

Rohkeasti vaan profiilia päivittämään ja kirjoittelemaan. N48

kirjottelisin mieluusti ja tutustuisin jos vaan olisi siihen mahdollisuus.jokusen kymmenen viestialoitusta on tullut aloitettua mutta pari vastausta vaan saanut takaisin ja niissäkin no thanks-meininki.aivoja ja arvoja monet kirjoituksen perusteella tuntuisivat etsivän mutta kun niitä olisi tarjolla niin ei ne tunnukaan kelpaavan.komeimmasta päästä en olekaan vaan ihan normi silläkin saralla joten osittain siksi tuntuu tökkivän vaikka muut ominaisuudet olisikin kohdillaan.

Vierailija
10/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Minusta kannattaa tavata mahdollisimman nopeasti eikä kirjoitella ensin pitkään.

kun ei edes kirjotellen pysty saamaan kontaktia niin miten voisi tavatakaan.

Vierailija
11/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös pitää silmät auki ihan arkisissa ympyröissä. Moni nainenkin kaipaa kumppania ja läheisyyttä, eikä sen löytäminen ole naisillekaan niin helppoa, kuin annetaan ymmärtää. Ystävällinen avun tarjoaminen on hyvä keskustelunavaus, johon voi tarttua, jos kiinnostaa. Olet vain hereillä ja tartut tilaisuuteen. Yhteystiedot pitäisi saada vaihdettua, jotta satunnaisesta kohtaamisesta voisi syntyä jotain. Entä olisiko työn puitteissa mahdollista saada kontakteja tai harrastuksessa? Mene vaikka ensiapukurssille kansalaisopistoon, niillä miehet ovat vähemmistönä ja kurssin luonteeseen kuuluu läheinen parityöskentely, koeta hankkiutua pariksi sopivan oloisen ihmisen kanssa ja jutella muutakin kuin elvytysasiaa.

kyllä oon pitänyt silmät auki mutta tilanteen tunnistus ei ole vahvin puoleni.apua olen herkkä antamaan kun sitä tarvitaan.töissä ei ole montaakaan naista ja sinkkuina vain viinamäen naiset tai muuten hankalat tyypit.kurssijuttu olis muuten ok mutta 3v-työläisenä ei pysty niitä oikein säännöllisesti käymään.

Vierailija
12/22 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Niin, mitä ne harrastukset ovat? Onko siellä vapaita naisia?

Juttelemalla tutustuu vaikka työmatkalla junassa joka aamu näkemäänsä ihmiseen. Kahville pyytäminen ei sido kumpaakaan mihinkään eikä siitä voi loukkaantua.

Silmät auki ja kontaktia ottamaan!

lentopallo ja beachvolley harrastuksina mutta ei siellä tule kyseltyä onko joku vapaa vai ei.tulee vaan nautittua pelaamisesta.yhdelle naiselle ehdotin kahvittelua mutta vastaus oli että katsotaan eikä koskaan sitä kertaa tullut.myönnän että olen vähän ujo kyselemään alkuun mutta kun alulle pääsen niin sekin yleensä katoaa ja juttu luistaa vaikken ihan supliikkimies olekaan.itsekin aattelen että kahvittelu tai viestittely olisi ihan turvallista ja viatonta eikä sen tarvii sitoa mitenkään jos ei innostuta jatkosta.

13/22 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

kirjottelisin mieluusti ja tutustuisin jos vaan olisi siihen mahdollisuus.jokusen kymmenen viestialoitusta on tullut aloitettua mutta pari vastausta vaan saanut takaisin ja niissäkin no thanks-meininki.

No sullahan menee paremmin kuin täällä, tällähetkellä koittanut alottaa viestittelyä vaikka kuinkan monen kanssa, mut eipä oo kuin pari koko aikana vaivautunut vastaamaan se ei kiitos.

Mutta totta, nykyään ollaan todella ulkonäkö keskeisiä treffi jutuissa ... parhaiten hyvän/kunnon treffin löytää ihan törmäämällä vahingossa tai kavereiden kautta suosittelemana.

Vierailija
14/22 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

yllättävän vaikeeta löytää naista läheisyyden kaipuun poistamiseen näin keski-ikäisenä miehenä(46v) tai edes kommunikoimaan.tiedän että ei ole uusi ongelma tälläkään foorumilla mutta itseni se on yllättänyt.baareissa en käy(edellisestä ryyppyillasta n.20v aikaa),erilaisia foorumeja kokeiltu(s24,e-kontakti,happypancake,tinder),myös yleisimmät muut saitit jossa on mukamas tarjolla läheisempää kontaktia(oon kokenut ne huijauksena ja rahastuksena kun varmaan ainakin 90% ilmotuksista feikkejä).työ ja harrastukset vievät aikansa mutta tuttu ongelma kuten monella muullakin ettei seuraa löydy edes viestittelyyn,kahvittelukumppaniksi ja varsinkaan lähempään kontaktiin.hyviä vinkkejä,asiallisia sellasia olisin vailla.ja tietysti myös sitä seuraa jossain muodossa.

toivottavasti perustetaan tulevaisuudessa hellyyyshoivakoteja, tästähän tulee kansantauti..

Vierailija
15/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset kaikille vinkkejä lähettäneille!olette ihania ihmisiä kun autatte ihmisiä heidän ongelmissansa!!!

Vierailija
16/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyden puute on hirveä asia .

Kerran oot jo kysynyt naista kahville, siitä ei tullut mitään mutta toisaalta maailma ei myöskään kaatunut. Rohkeasti vain eteenpäin!

Maailmassa on paljon yksinäisiä naisia. Jotkut etsii ja toivoo parisuhdetta. Tarvii vain osua kohdalle ja sitten uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa.

Nettideittailusta: onko sinulla ystävinä naisia, jotka voisivat katsoa ilmoituksesi tai auttaa sinua laatimaan sen, samoin valita hyvän kuvan ilmoitukseen? Nimittäin olen nähnyt joidenkin kavereiden kuvat ja ne ovat olleet aivan kauheita. Mies itse kivannäköinen mutta erittäin huono kuva.

Jos on naisia kavereina, onko kukaan sinkku? Oletko miettinyt, olisiko mielenkiintoa muuhunkin puolin ja toisin?

Toivon, että löydät kivan naisen kainaloosi!

Vierailija
17/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Hellyyden puute on hirveä asia .

Kerran oot jo kysynyt naista kahville, siitä ei tullut mitään mutta toisaalta maailma ei myöskään kaatunut. Rohkeasti vain eteenpäin!

Maailmassa on paljon yksinäisiä naisia. Jotkut etsii ja toivoo parisuhdetta. Tarvii vain osua kohdalle ja sitten uskaltaa ilmaista kiinnostuksensa.

Nettideittailusta: onko sinulla ystävinä naisia, jotka voisivat katsoa ilmoituksesi tai auttaa sinua laatimaan sen, samoin valita hyvän kuvan ilmoitukseen? Nimittäin olen nähnyt joidenkin kavereiden kuvat ja ne ovat olleet aivan kauheita. Mies itse kivannäköinen mutta erittäin huono kuva.

Jos on naisia kavereina, onko kukaan sinkku? Oletko miettinyt, olisiko mielenkiintoa muuhunkin puolin ja toisin?

Toivon, että löydät kivan naisen kainaloosi!

juu totta tuo hellyyden puutos on ihan hirveetä,varsinkin kun oon herkkä tunneihminen.eteen päin on pyrkimys mutta suuntimat ihan hukassa pitkän parisuhteen kariutumisen jälkeen(21v).tuurini ei salli onnenpotkuja joten kohdalle osuminen ehkä utopiaa.ei oo mulla sellasia naispuolisia ystäviä joille ilmoitusta näyttäisin.mullakin läppärin surkeella kameralla otettu kuva profiilissa mutta en usko että naama siitä yhtään komistuu vaikka millä vehkeellä kuvan ottaisi,hih.aika vähän singlejä naiskavereissa ja ei potentiaalisia kohteita heissä.enkä ole liiemmin naisilta kysellyt heidän yksityisasioitaan kun tuntuu että tungettelen silloin liikaa.en kuitenkaan tahdo kadottaa heitä liikaa kyselemällä ja metoo-kampanja kummittelee taka-alalla mielessä kun haluun olla tietyllä tapaa korrekti ja hyvätapainen.hartaasti toivon että vielä löytäisin sen yhden hyvän naisen vierelleni tallaamaan elämänpolun loppuun asti yhdessä toinen toistaan tukien ja rakastaen.

Vierailija
18/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missäpäin olet?

T:N40

Vierailija
19/22 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missäpäin olet?