Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nousta kun on epäonnistunut kaikessa?

Vierailija
03.02.2019 |

Miten ihmeessä saatte mielenne käännettyä positiiviseksi kun negatiivisuus valtaa? Suututtaa itseäkin itsesäälissä vellominen, mutta kun samalla tiedostaa olevansa huono eikä parempaakaan ansaitse niin ei nää järkeä yrittääkään. Miten keksiä itsestään jotain hyvää jos sitä ei ole?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se!

Olin työttömien "preppauskurssilla", jossa meidän piti jokaisen kertoa itsestämme vahvuudet ja heikkoudet. Tunsin itseni todella surkeaksi, koska en löytänyt itsestäni yhtään vahvuutta. Kaikki muut (20 henkilöä) pystyivät luettelemaan vaikka mitä hyviä asioita itsestään ja minä ainoana en sitten mitään.

Vierailija
2/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se!

Olin työttömien "preppauskurssilla", jossa meidän piti jokaisen kertoa itsestämme vahvuudet ja heikkoudet. Tunsin itseni todella surkeaksi, koska en löytänyt itsestäni yhtään vahvuutta. Kaikki muut (20 henkilöä) pystyivät luettelemaan vaikka mitä hyviä asioita itsestään ja minä ainoana en sitten mitään.

Varmasti joku ulkopuolinen osaisi nähdä sinunkin vahvuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pitäisi nousta jos ei kerran huvita?

Vierailija
4/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se!

Varmasti joku ulkopuolinen osaisi nähdä sinunkin vahvuutesi.

Kiitos... mutta tuskinpa vain olisivat.

Vierailija
5/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin epäonnistumisia on yhdeksän kymmenestä.Pitää vaan olla sitkeä.Kun onnistuminen osuu kohdalle se tuntuu todella hyvältä.Tsemppiä.

Vierailija
6/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten pitäisi nousta jos ei kerran huvita?

Koska täällä on vähän pakko elää ellei tapa itseään. Toki voisin alkaa juomaan täyspäiväisesti ja toivoa etten heräisi enää joku aamu, mutta olisihan se mukavampaa löytää elämälleen tarkoitus ja nauttia siitä.

En halua lopettaa elämääni vaikka usein tuntuukin siltä, että kaikki tulee helpottamaan vasta kuoleman jälkeen.

Vierailija
7/7 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti niinkään omia vahvuuksia jos niitä ei ala ilman väkipakkoa löytymään. Masentuneena ja/tai muuten depiksessä niitä ei löydy kun nuppi torppaa kaikki yrityksetkin löytää itsestä jotain positiivista ja se vaan ruokkii lisää negatiivisia ajatuksia ja uskomuksia. Kokeile sen sijaan luetella sellaisia asioita joista tykkäät, oot joskus tykännyt tai voisit edes kuvitella tykkääväsi. Ei oo väliä ootko niissä hyvä vai ihan surkea, kunhan vain tykkäät siitä. Jos vaikka esim. piirtäminen, venyttely, neulominen, nikkarointi, rankka urheilu, laulaminen, pelaaminen on sinusta edes hiukan rentouttavaa tai mukavaa niin tee sitä. Vähän kerrallaan, kuulostellen että ärsyttääkö se enemmän vai onko se "ihan ok" tai jopa kivaa. Ihan ensiksi pitää päästää irti suorittamisen ajatuksesta ja siitä että pitäisi saada jotain merkittävää aikaan, teet sitä juttuasi vain ja ainostaan siksi että teet sitä. Et jaa sitä fabossa/instassa tai hae sillä huomiota, teet siksi kun se on sinusta kivaa (toki voi jutella siitä kavereiden kanssa mutta tiedät kyllä itse missä menee jakamisen ja huomion hakemisen rajasi). Ja usko pois, se voi ottaa päähän aika rajustikin kun huomaa että "No, tää *harrastus* on ihan kivaa ja tykkään tästä mutta oon ihan surkea tässä." Sitten olet, pääasia että teet jotain mikä on mukavaa. Aika kertoo loput.