Lähden nyt katolle.
Jos ei kuulu mitään ennen klo21.00 soittakaa apua.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Paloiko se römpsä?
Ei palanu, hieman polttoleikatut karvat, kihartuivat kivasti. On nyt kuuma tietty,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paloiko se römpsä?
Ei palanu, hieman polttoleikatut karvat, kihartuivat kivasti. On nyt kuuma tietty,
Voisiko sitä tulla katsomaan? Otan pebanthenia mukaan ja voin voidella römpsän, aamulla on sitten paljon parempi.
Voit hieroa hieman mun selkää vaihtarina?
Lumimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paloiko se römpsä?
Voisiko sitä tulla katsomaan? Otan pebanthenia mukaan ja voin voidella römpsän, aamulla on sitten paljon parempi.
Voit hieroa hieman mun selkää vaihtarina?
Toki voi, kurvaa pihaan. Jätä auto tai ratsu hieman kauemmas...
Voin Mä hieroa muutakin kuin selän. Oothan mies?
Vierailija kirjoitti:
Tulin jo katolta. Ambulanssista postaan. Ei hätää, vain vasen jalka poikki, lonkka murtunut ja sisuskalut revähtäneet paikoiltaan. Vaimo saa tyhjentää toisen lappeen jos en parin viikon päästä itse pysty.
Ap
Tuon takia pitääkin käyttää turvaköysiä. Itsekin kiikuin tänään kolme tuntia räystään alla kunnes naapuri tuli kotiinsa ja soitti palokunnan.
Vierailija kirjoitti:
Lumimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paloiko se römpsä?
Voit hieroa hieman mun selkää vaihtarina?Toki voi, kurvaa pihaan. Jätä auto tai ratsu hieman kauemmas...
Voin Mä hieroa muutakin kuin selän. Oothan mies?
Tietenkin olen oikea mies en mikään marjanpoimija.
Hyppäänkin heti olympiavolkkariin, laita osoite että löydän perille.
Älä sitten luule itseäsi lumipalloksi ja hyppää katolta alas!
Kyllä, kyllä, rinnat paljaina kuumaa kaakaota! Jos meidän katolla olet tule alas sieltä ja varo sitä valokatetta! Viitsinkö kolata myös? Pääset sit vältyn alle sängynlämmittäjäksi...