Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö puolisosi viikoksi lomalle ulkomaille kaverinsa kanssa?

Vierailija
03.02.2019 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päästäisitkö"? Meidän avioliitossa kyllä molemmat on aikuisia, johon osana kuuluu se, että molemmilla on vapaa tahto, molemmat tekevät omat päätöksensä, ja ovat myös vastuussa tekojensa seurauksista. Eli siis jos vaimo päättää lähteä lomalle kaverinsa kanssa, niin hänen ei todellakaan tarvitse kysyä minulta siihen lupaa.

Vierailija
2/9 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Päästäisitkö"? Meidän avioliitossa kyllä molemmat on aikuisia, johon osana kuuluu se, että molemmilla on vapaa tahto, molemmat tekevät omat päätöksensä, ja ovat myös vastuussa tekojensa seurauksista. Eli siis jos vaimo päättää lähteä lomalle kaverinsa kanssa, niin hänen ei todellakaan tarvitse kysyä minulta siihen lupaa.

Kysymyksen logiikan mukaan, pitäisi ilmeisesti anoa ja myöntää lupa myös kaupassa käyntiin, työmatkaan jne. Oikeastaan lupa pitäisi myös olla yksin kotiin jäämiseen kun itse lähtee töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt on kahtia jako oletko aisuri mies vai mies jonka naista ei kiinnosta kotona seksi ei aloitteet ja on selvästi semmonen että pimeän tullen haluaa vaihtelua ja hakee mistä tahansa sen

Vierailija
4/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suvaitsetko että olet itse uskollinen toinen ei ehkä? tuskin oletkaan

Vierailija
5/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaari877 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suvaitsetko että olet itse uskollinen toinen ei ehkä? tuskin oletkaan

Olen itse uskollinen, en ole koskaan pettänyt vaimoani. Oletan ja odotan samaa häneltä, mutta eihän sitä tietysti täysin varma voi olla. Mitään syytä ei kuitenkaan ole ollut epäillä. Kulkee nimellä 'molemminpuolinen luottamus'.

no.1

Vierailija
6/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluat takertua sanamuotoon, ehkä sitten noin.

Seuraus olisi radikaali huonontuminen suhteessa, mahdollisesti loppu. Saahan se toki lähteä, en minä estä, mutta miksi haluaa? En minä halua lähteä "poikien reissulle", eikä hän ole halunnut matkustaa ilman minua. 

Jo se, että haluaisi, olisi aika vahva signaali, että on muuttunut, tai tunteet minua kohtaan ovat muuttuneet.

Vierailija
7/9 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään ulkomaanreissuja yhdessä ja erikseen. Syynä on, että se vaan on kivaa. Hauskaa on viettää aikaa kavereidenkin kanssa. Ei se meinaa pettämistä, sillä kotimaassa se olisi monin kerroin helpompaa naiselle ainakin. Turhaa on tehdä asiasta niin monimutkaista, tunteiden vaihtumiseen viitaten.

Vierailija
8/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40 kirjoitti:

Me käydään ulkomaanreissuja yhdessä ja erikseen. Syynä on, että se vaan on kivaa. Hauskaa on viettää aikaa kavereidenkin kanssa. Ei se meinaa pettämistä, sillä kotimaassa se olisi monin kerroin helpompaa naiselle ainakin. Turhaa on tehdä asiasta niin monimutkaista, tunteiden vaihtumiseen viitaten.

Kyllähän seksi kivaa on, ei sitä käy kieltäminen, mutta joillakin on kyllä kieroutunut ajatusmalli että se liittyy ihan kaikkeen. Ja että esimerkiksi lomareissu tarkoittaa automaattisesti pettämään lähtemistä. Lomareissu on joillekin, jopa varmasti suurimmalle osalle lomareissu, ei panoreissu

Vierailija
9/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kysymyksen uudestaan. Kyllä siinä puhutaan vain lomailusta. Tarkoittaako ap siis, että lomalla ja muutenkin tilaisuuden tullen aina petetään? Onko ainoa syy pysyä uskollisena se, ettei ole mahdollisuutta tai pelkää jäävänsä kiinni? Vieras ajattelutapa minulle.

Ei aikuiset ihmiset pyydä eikä tarvi mitään LUPAA matkustaa. Asiasta varmaan vain keskustellaan.

Ylenpalttisen mustasukkaisille sanon, että aina on mahdollista pettää, jos haluaa. Aina. Siinä ei mikään määrä kyttäämistä tai varmistelua auta, ajaa vain toista kauemmas.

Me on ainakin opittu luottaan toisiimme. Molemmat saisivat muitakin, mutta arvostamme suhdettamme emmekä halua tuhota sitä olemalla uskoton. Kun rakastaa toista, ei halua satuttaa.