Veikkaus huijasi tai R-Kioski
Sain lotossa 4 oikein ja vielä plussanumeron samaan ruutuun,netistä kun katsoin noita voitonjakoja niin sillä pitäisi tulla 50€.
Hämmästys oli suuri kun menin R.kioskilta hakemaan tätä 50 euroa niin tämä myyjä tilitti vain 15€.
Olin niin pöllämystynyt että en jäänyt siihen selvittämään asiaa vaan lähdin pois.
Nyt vielä uudestaan olen tarkistanut veikkauksen sivulta nuo voittosummat ja 50€ olisi pitänyt maksaa.
R-Kioskiko tästä vetää välistä vai tämä myyjä?
Täytyy varmasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun huomenna.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko plussanumero samassa rivissä kuin ne 4 oikein?
Kyllä
ap
Tuo plussanumero 7 ei kai siis ollut varsinaisesti pelatussa rivissä, vaan se oli se rivin ulkopuolinen eli "kahdeksas" numero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä plussanumero 7 oli arvotun seitsemän numeron joukossa vai oliko se yksinäinen kahdeksas numero siinä varsinaisen rivin ulkopuolella?
Ei ollut arvottujen 7 numeron joukossa. 1, 10, 19, 27, 36, 37, 39 + 5. Ja plussanumero 7
sivusta
Eli 1x4 oikein jolla voittaa kympin sekä plusnumero viisinkertaisena eli 1€x5=5€. Siitä tulee se 15€.
Jos arvottu plussanumero 7 olisi sisältynyt arvottuun riviin, olisi 4 oikein tuloksen saanut viisinkertaisena eli 10€x5=50€.
Mistä hemmetistä tämä plussanumero 7 on tuonne perään sitten tulla tupsahtanut,kuka sen on päättänyt ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut tuo neljä oikein yhdessä rivissä ja plussa sitten ainoastaan oikein ei-voittavassa rivissä. Siitä tulisi tuo 15€. Tarkistapa nyt uudestaan se lappusi. Jos olisit saanut vain neljä oikein, niin olisit voittanut 10€. Joten kukaan ei kusettanut sua, ainoastaan sun mielesi.
Kuinka monta kertaa se pitää sanoa että nämä 4 oikein ja plussanumero 7 on samassa ruudukossa.
Ruudukko on loton pienin yksikkö jossa on 40 numeroa.
Näytä nyt se tosite.
En laita, muuten käyt nussimassa mun voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittosummasta päätellen sulla on ollut yhdellä rivillä 4 oikein ja jollain toisella rivillä tuo plus-numero oikein.
Kaikki yhteensä 5 numeroa oikein samassa ruudukossa jos plussa lasketaan.
Voisko ap selventää mitä tarkoittaa tuolla ruudukolla? Siinä on rivejä siinä kupongissa, ja plussan pitää olla oikein samalla rivillä kuin noiden muidenkin numeroiden!
Ruudukko on se neliön mallinen alue jossa on numerot 1-40.
ap
No mitä merkitystä sillä ruudukolla nyt on, siinä kun on tosiaan ne kaikki numerot. Mäkin voisin sanoa että mun ois pitänyt voittaa jo monta kertaa päävoitto , kun ruudukossa josta valkkasin oman rivini oli kaikki oikeat numerot.
Oliko ne kaikki neljä oikein ja plus-numero sulla samalla RIVILLÄ kupongissa? Pelasitko useamman kuin yhden rivin?
No samalla rivillä tottakai,ei kai minä muuten täällä kyselisi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä plussanumero 7 oli arvotun seitsemän numeron joukossa vai oliko se yksinäinen kahdeksas numero siinä varsinaisen rivin ulkopuolella?
Ei ollut arvottujen 7 numeron joukossa. 1, 10, 19, 27, 36, 37, 39 + 5. Ja plussanumero 7
sivusta
Eli 1x4 oikein jolla voittaa kympin sekä plusnumero viisinkertaisena eli 1€x5=5€. Siitä tulee se 15€.
Jos arvottu plussanumero 7 olisi sisältynyt arvottuun riviin, olisi 4 oikein tuloksen saanut viisinkertaisena eli 10€x5=50€.
Mistä hemmetistä tämä plussanumero 7 on tuonne perään sitten tulla tupsahtanut,kuka sen on päättänyt ja missä?
Se arvotaan erikseen, aika harvoin osuu varsinaiseen riviin.
Ap on niin tyhmä että ei ymmärrä edes loton voittoluokituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittosummasta päätellen sulla on ollut yhdellä rivillä 4 oikein ja jollain toisella rivillä tuo plus-numero oikein.
Voisko ap selventää mitä tarkoittaa tuolla ruudukolla? Siinä on rivejä siinä kupongissa, ja plussan pitää olla oikein samalla rivillä kuin noiden muidenkin numeroiden!
ap
No mitä merkitystä sillä ruudukolla nyt on, siinä kun on tosiaan ne kaikki numerot. Mäkin voisin sanoa että mun ois pitänyt voittaa jo monta kertaa päävoitto , kun ruudukossa josta valkkasin oman rivini oli kaikki oikeat numerot.
Oliko ne kaikki neljä oikein ja plus-numero sulla samalla RIVILLÄ kupongissa? Pelasitko useamman kuin yhden rivin?
1, 10, 19, 27, 36, 37, 39 + 5 Sen pitäisi olla joku näistä numeroista, että voitto tulisi viisinkertaisena (en ole varma, lasketaanko edes lisänumeroa, vai vain nuo 7 päänroa).
Teksti lottolapun takana.
"jos osallistuit Loton Plussaan ja voittavan pelirivisi plusnumero on oikein saat voittosi viisinkertaisena"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
1, 10, 19, 27, 36, 37, 39 + 5 Sen pitäisi olla joku näistä numeroista, että voitto tulisi viisinkertaisena (en ole varma, lasketaanko edes lisänumeroa, vai vain nuo 7 päänroa).
Eiku plussanumero arvotaan erikseen. Ja jos se sattuu voittoriviin, niin silloin saa moninkertaisen voiton.
Minä uskon koneisiin niin paljon, että olen lähes varma, että ap:n plusnumero ei sitten kuitenkaan ollut siinä pelirivissä, jossa oli 4 oikein.
Vierailija kirjoitti:
Teksti lottolapun takana.
"jos osallistuit Loton Plussaan ja voittavan pelirivisi plusnumero on oikein saat voittosi viisinkertaisena"
Tässähän se on selkeästi sanottuna. Oliko ap:n kupongissa siis näin?
Plussanumero arvotaan erikseen. Mutta sen ei pidä olla oikein seitsemän numeroa sisältävässä pelirivissä vaan sinä kahdeksantena numerona (joka on kupongilla erikseen rivin jälkeen) jotta voitot (ei päävoitto!) viisinkertaistuisivat. Pelkkä plusnumero oikein antaa 5€ voiton vaikkei rivissä olisi ollenkaan osumia.
Nämä tietenkin vain silloin kun on plussauksen kyseiseen riviin pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon tällaista tapahtuu että ihmisiltä jää voittoja lunastamatta tai maksetaan liian vähän.
Mulla on käynyt niin, että pelasin voittajavedossa viisi käsipallokohdetta ja veikkasin kaikki oikein. Yksi kohde oli kuitenkin Veikkauksen virheestä merkattu voittaneen joukkueen kotiotteluksi, vaikka kyseessä oli vierasottelu.
Minulla oli siis senkin ottelun voittaja oikein veikattu ja VIRALLISESSA Veikkauksen vahvistamassa rivissä oli myös tämä koti-vieras sekaannus jätetty huomiotta.
Voittoa ei silti maksettu! Eikä edes palautettu panosta, vaikka virhe oli Veikkauksen ja VAHVISTETTU voittorivikin täsmäsi kuponkini kanssa.
Ujona ja kilttinä poikana en uskaltanut lähteä vaatimaan voittoani. 32 markkaa jäi saamatta. Kiltteydestä saa vain kärsiä.
Tämmöisistä voi tehdä valituksen poliisihallitukseen, josta antavat Veikkaukselle toimintasuosituksen. Kerran olen tehnyt valituksen ja poliisihallituksen päätös oli mun kanssa samaa mieltä ja suosittivat Veikkausta maksamaan mulle panokset takaisin. Veikkaus vänkäsi etteivät ole samaa mieltä, mutta maksoivat rahat kuitenkin.
Tutulleni kävi kenolapun kanssa niin, että myyjä tokaisi, että ei voittoa ja nakkasi roskiin. Tuttuni vaati kuponkia takaisin ja myyjä yritti venkoilla ettei löydy. Kun tuttavani nosti äläkän, löytyi kuponki ja voittohan siinä oli, pari sataa...että kuinkahan paljon tuota tehdään vanhuksille, jotka eivät tajua joutuneensa huijatuksi ja tuovat kenties useampaa lappua tarkastettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tutulleni kävi kenolapun kanssa niin, että myyjä tokaisi, että ei voittoa ja nakkasi roskiin. Tuttuni vaati kuponkia takaisin ja myyjä yritti venkoilla ettei löydy. Kun tuttavani nosti äläkän, löytyi kuponki ja voittohan siinä oli, pari sataa...että kuinkahan paljon tuota tehdään vanhuksille, jotka eivät tajua joutuneensa huijatuksi ja tuovat kenties useampaa lappua tarkastettavaksi.
Kun myyjä vetää kenolapun koneesta läpi niin kone näyttää, onko voittoa (ja kuinka paljon) vai ei. Asiakas näkee tekstin koneen näytöltä, joka on asiakkaaseen päin. Aina voi myös pyytää myyjää tulostamaan "ei voittoa"-lapun eli ei tarvitse uskoa myyjän sanaa jos on epäluuloinen.
Helpointa tietysti on jos käyttää veikkauskorttia.
Just tämän takia kaikista peleistä pitäisi poistaa plussat ja tuplaukset, ihmiset ei tajua miten ne toimii!!!
Ap, soita Veikkauksen aspaa, auki JOKA PÄIVÄ klo 6-23, jopa tänään. Tämän tiedon olisit löytänyt Veikkauksen sivuilta ja puhelinnumeron myös. Tule sitten kertomaan tänne, mikä oli tulos.
Vierailija kirjoitti:
Ap, soita Veikkauksen aspaa, auki JOKA PÄIVÄ klo 6-23, jopa tänään. Tämän tiedon olisit löytänyt Veikkauksen sivuilta ja puhelinnumeron myös. Tule sitten kertomaan tänne, mikä oli tulos.
Miten mä en oo yhtään yllättyny, ettei ap palannu kertomaan tulosta...
Vierailija kirjoitti:
Sain lotossa 4 oikein ja vielä plussanumeron samaan ruutuun,netistä kun katsoin noita voitonjakoja niin sillä pitäisi tulla 50€.
Hämmästys oli suuri kun menin R.kioskilta hakemaan tätä 50 euroa niin tämä myyjä tilitti vain 15€.
Olin niin pöllämystynyt että en jäänyt siihen selvittämään asiaa vaan lähdin pois.
Nyt vielä uudestaan olen tarkistanut veikkauksen sivulta nuo voittosummat ja 50€ olisi pitänyt maksaa.
R-Kioskiko tästä vetää välistä vai tämä myyjä?
Täytyy varmasti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun huomenna.
Joo mulle käy kanssa aina samalla tällä porvoolaisella Ärrällä... Viimeksikin olin niin pöllämystynyt, että vaikka sain rahasta takasin vaan 15 euroa kun piti saada 50 euroa niin kävelin vaan pois paikalta pöllämystyneenä.
Siinä lukee
1x4
1x0 plus
ja samalla "rivillä" nämä voitot.