Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna olisi varmaan ihanaa

Vierailija
03.02.2019 |

Harmi kun se ei ole mahdollista.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä olet sinkkuna ollut ennen ensimmäistä avioliittoasi. Oliko se ihanaa?

Vierailija
2/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sä olit viikon sinkkuna siellä omassa yksiössäsi. Mikset jäänyt jatkamaan sitä ihanuutta?

Vierailija
4/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä olet sinkkuna ollut ennen ensimmäistä avioliittoasi. Oliko se ihanaa?

Oli, elämäni parasta aikaa. Harmi että sitä kesti niin vähän aikaa.

Vierailija
5/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on ihanaa. Täysi vapaus eikä ketään passatavana tai mieltä pahoittamassa. En vaihtaisi pois :).

Vierailija
6/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sä olit viikon sinkkuna siellä omassa yksiössäsi. Mikset jäänyt jatkamaan sitä ihanuutta?

Kun ei ole rahallisesti varaa sellaiseen.

Vierailija
7/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sitten lopetit sen ihanan elämäsi niin lyhyeen?

Vierailija
8/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan. Aikuisena ihmisenä varmasti ymmärrät, että me kaikki muutkin joudumme elämään rahavarojemme mukaan.

Jos olet järjestänyt itsesi tilanteeseen, jossa sinulla ei ole varaa sinkkuuteen, sitten elät sen mukaisesti.

Vierailija
9/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudellisista syistä. Muuten pidin siitä mutta ei ollut rahaa.

Vierailija
10/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin "olisi" ja "varmaan" ihanaa?

Sinähän kertomasi mukaan TIEDÄT, että sinkkuelämä on ihanaa. Ei tarvitse luulotella, jos tietää.

Mutta älä toki toimi tietosi mukaan äläkä ryhdy sinkuksi. Sittenhän sinulta loppuisivat valituksenaiheet.

Vierailija
11/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan. Aikuisena ihmisenä varmasti ymmärrät, että me kaikki muutkin joudumme elämään rahavarojemme mukaan.

Jos olet järjestänyt itsesi tilanteeseen, jossa sinulla ei ole varaa sinkkuuteen, sitten elät sen mukaisesti.

En mä koe että se on mun vikani etten pysty opiskelemaan ja saa töitä. Tiedän kyllä että on pakko elää näin.

Vierailija
12/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sun ukkos muuttanutkaan sinne kotitaloonsa, jonka se siskoltaan lunasti?

Vierailija
13/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli menit myös ensimmäisen miehesi kanssa naimisiin rahan takia. Hitto että alkaa hävettää koko oman sukupuolen puolesta.

Vierailija
14/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kertomasi mukaan TIEDÄT, että sinkkuelämä on ihanaa. Ei tarvitse luulotella, jos tietää.

Mutta älä toki toimi tietosi mukaan äläkä ryhdy sinkuksi. Sittenhän sinulta loppuisivat valituksenaiheet.

Mä ryhtyisin heti jos mulla olisi tuloja kuten muillakin sinkuilla. Mutta kun en saa töitä niin vaikea on alkaa.

Vierailija
15/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä yhdessä mielessä valoisa viesti kaikille, jotka pohtivat, saavatko ikinä parisuhteen.

Jos Ammattivalittaja on jo kahdesti onnistunut löytämään itselleen elättäjän ja pääsemään tämän kanssa naimisiin, niin kyllä se silloin on taatusti mahdollista joka ikiselle.

Vierailija
16/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli menit myös ensimmäisen miehesi kanssa naimisiin rahan takia. Hitto että alkaa hävettää koko oman sukupuolen puolesta.

Sovittiin että minä hoidan häntä ja hän maksaa vuokrat yms. Pieni eläke hänellä oli eikä muuta omaisuutta. Kun sain perintöä maksoin hänen ulosottojaan yms.

Vierailija
17/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ryhtyisin heti jos mulla olisi tuloja kuten muillakin sinkuilla. Mutta kun en saa töitä niin vaikea on alkaa.

Älä jaksa. Suomessa on kymmeniä tuhansia sinkkuja, joilla ei ole työtä. Silti he elävät ja porskuttavat eteenpäin.

Jos itse ryhdyt sinkuksi, saat täsmälleen samat avustukset ja tuet kuin hekin saavat.

Mutta sehän ei sinulle kelpaa.

Vierailija
18/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa olla sinkkuna,ei ole kukaan määräilemässä menemisistä ja tulemisista.JEE!

Vierailija
19/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Suomessa on kymmeniä tuhansia sinkkuja, joilla ei ole työtä. Silti he elävät ja porskuttavat eteenpäin.

Jos itse ryhdyt sinkuksi, saat täsmälleen samat avustukset ja tuet kuin hekin saavat.

Mutta sehän ei sinulle kelpaa.

Niukasti elävät ja mulla olisi karenssi kin enkä edes pysty mitään aktiivimallia täyttämään.

Vierailija
20/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun arvollesi ei sovi "niukka elämä"?

Ei, vaikka se olisi ihanaa sinkkuelämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän