Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutko lumitöihin tämän hiivatin pyryn takia vai hoitaako miehesi tai huoltoyhtiön pojat nämä miesten työt?

Vierailija
03.02.2019 |

Niin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkattu traktorimies käy pyyhkäsemässä lumet pois. Mikäs sen mukavempaa. Ei tarvi kuin pieni terassi lakaista.

Vierailija
22/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee. Tekee joka päivä varmaan tunnin kun on pitkä tie kolattavana. Aura saadaan vasta ensitalveksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ne on sulle miesten töitä? Huoltoyhtiö on hoitanut viimeiset 5 vuotta, sitä ennen hoidin minä, kuten kaiken muunkin, puolisoni mukaanlukien.

Vierailija
24/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhdessä hoidetaan. Mies linkoaa suurimman osan pihasta ja tekee sitten lasten kanssa pulkkamäkeä, minä kolailen ne paikat mihin lingolla ei pääse.

Vierailija
25/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun. Yh ja okt isolla pihalla ja pihatie. Lapset vähän koittaa jeesiä. Ihan ok, pidän lumitöistä, mutta nyt alkaa olla jo vähän liikaa kun ei enää saa kolalla kinosten päälle nostettua :)

Vierailija
26/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies linkoaa traktorilla eli ei kamala vaiva.

Vierailija
27/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem. Traktori käyntiin vaan ja auraamaan. Täällä maalla luotetaan konevoimaan kun on tuota pihaa jonkunverran 👍

Vierailija
28/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoyhtiö hoitaa. Terveyden vuoksi en saisikaan lumitöitä hoidettua.

Vierailija
29/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalla ei tarvi kenenkään tehä lumitöitä kun traktori ne tekee mies jo laittoi traktorin lämpeneen. Mut kaupungissa odottaa minua autopaikan verran lumitöitä.

Vierailija
30/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En joudu, eikä joudu miehenikään. Meillä taloyhtiössä reippaita eläkeläisiä jotka intopinkeinä jo kukonlaulun aikaan lähtee kolaamaan pihan ja tiet. Annetaan niille se ilo kun niin näyttävät siitä nauttivan.

Tämä on hieno tapa laiskalle perustella laiskuuttaan. Vanha sukulainen asuu taloyhtiössä, jossa lumityöt kuuluu asukkaille.

Pari vanhusta hoitaa lumityöt AINA, koska jos he jättää tekemättä, kukaan ei tee. Nuoremnat luikkii äkkiä parkkipaikalle tai parkista sisään, hyvä jos oman ovenedustan siistivät. Jos niille jotain yrittää lumitöistä sanoa niin on kauhea kiire, koko talven...

Mutta hei, kun vanhuksista aika jättää niin kyllä sen sitten vastikkeessa näkee kun on pakko ottaa huoltoyhtiön kautta sekin palvelu, ettei nää laiskat vaan rasitu.

Me maksettaisiin mielellään siitä että huoltoyhtiö palkattaisiin tekemään lumityöt mutta just nää vanhat jäärät kitupiikit on sitä vastaan. Tehkööt itse sitten. Heti kun niistä aika jättää meille palkataan huoltoyhtiö.

Vierailija
31/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouduta lumitöihin, vaikka asutaan okt ja pihan auraus on ostettu palveluna ja mieluusti maksamme muutaman euron kerta, kun piha on hyvin aurattu ja lumikasat siirretty vähän kauemmaksi, jolloin pihassa on vapaata tilaa.

Vain lintulaudalle menevät polut lapioimme ja niitäkään ei tarvitse tehdä kerran viikossa.

Vierailija
32/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lumikolan työntely kummasti pitää pakaralihaksenne kiinteinä, kimmoisina ja kauniina katsella.

Vierailija
33/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen koska rakastan lumitöitä. Suutun miehelle jos tekee :D

Sitä liikuntaa rakastan.

Meillä onneksi mies tekee myös ”naisten töitä” ni en kuormitu liikaa kotitöissä.

Vierailija
34/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jotkut säästävät aurauskuluissa, kun on käytössä kalustoa, jolla pihan auraus sujuu nopeasti ja lumikasat saa kauemmaksi, johon ihmistyövoima ei riitä ja pihaan saadaan paljon vapaata tilaa.

Meillä aurauskalusto tekee lumityöt ohikulkumatkalla ja varmaan ei mene kuin 5min. kerta ja lasku sen mukainen. Aamulla kun herätään piha on tiptop kunnossa.

Vierailija
35/35 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse, sukupuolellani ei varmaan väliä, mutta kuntoni on hyvä. Järkevämpää liikuntaahan tuo on kuin esim. jokin salilla käyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi