Joudutko lumitöihin tämän hiivatin pyryn takia vai hoitaako miehesi tai huoltoyhtiön pojat nämä miesten työt?
Kommentit (35)
En joudu, eikä joudu miehenikään. Meillä taloyhtiössä reippaita eläkeläisiä jotka intopinkeinä jo kukonlaulun aikaan lähtee kolaamaan pihan ja tiet. Annetaan niille se ilo kun niin näyttävät siitä nauttivan.
Asun kerrostalossa. En tiedä huoltoyhtiön työntekijöiden sukupuolia eikä minulla ole pakkomiellettä asiaan myöskään.
Ap hanki apua.
En joudu. Tykkään silti lumitöistä ja teen niitä vapaaehtoisesti kun tulee tilaisuus. Eivät ole miesten töitä mitenkään. Ja olen pienikokoinen nainen.
Sen verran paljon tulee lunta, että mulle ja miehelle riittää varmaan molemmille kolattavaa.
Ei ole huoltoyhtiötä, mutta on vanhanajan talonmies. Hän tekee lumityöt. Olisi kiva osallistua itsekin kyllä, pidän lumitöistä.
Ei ole mitään miesten ja naisten töitä! Hyi sinua ap, tule pois jo sieltä 1900-luvulta
En JOUDU, mutta kyllä teen tänään lumitöitä. Ne nyt vaan kuuluu omakotitalossa asujan elämään :)
Pääsen lumitöihin, parasta hyötyliikuntaa. Iso piha kolattavana, joten ei tarvitse tänään lähteä salille.
Miehellä on krooninen sairaus, jonka johdosta hän on liikuntarajoitteinen, eli lumityöt ei onnistu. Onneksi meillä ei ole typerää miesten ja naisten työt jaottelua, joten minä voin tehdä lumityöt ja mies sillä välin ruokaa ilman mitään ihmettelyitä.
Juu, mää taidan tehdä tänään.. Mies teki eilen.
Vierailija kirjoitti:
En joudu, eikä joudu miehenikään. Meillä taloyhtiössä reippaita eläkeläisiä jotka intopinkeinä jo kukonlaulun aikaan lähtee kolaamaan pihan ja tiet. Annetaan niille se ilo kun niin näyttävät siitä nauttivan.
Tämä on hieno tapa laiskalle perustella laiskuuttaan. Vanha sukulainen asuu taloyhtiössä, jossa lumityöt kuuluu asukkaille.
Pari vanhusta hoitaa lumityöt AINA, koska jos he jättää tekemättä, kukaan ei tee. Nuoremnat luikkii äkkiä parkkipaikalle tai parkista sisään, hyvä jos oman ovenedustan siistivät. Jos niille jotain yrittää lumitöistä sanoa niin on kauhea kiire, koko talven...
Mutta hei, kun vanhuksista aika jättää niin kyllä sen sitten vastikkeessa näkee kun on pakko ottaa huoltoyhtiön kautta sekin palvelu, ettei nää laiskat vaan rasitu.
En joudu. Jos ei naapuri kolaa, tiedän kuka kolaa. En ole minä.
Teen vähän lumitöitä ulkona käydessä vaikka huoltoyhtiö hoitaakin, lakaisen portaat ettei niihin jää lumipaakkuja ja kolaan jos tarvis.
Kylläpä oikein pitää korostaa miesten töitä! Asun kerrostalossa ja huoltoyhtiön Henkilöt pitävät sekä jalkakäytävät että ajotiet auki. Myräkkä ei vaikuta siis mitenkään. Myöskään sähkökatkoja ei tule, kun asuu kaupungissa, jossa maakaapelointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hieno tapa laiskalle perustella laiskuuttaan. Vanha sukulainen asuu taloyhtiössä, jossa lumityöt kuuluu asukkaille.
Pari vanhusta hoitaa lumityöt AINA, koska jos he jättää tekemättä, kukaan ei tee. Nuoremnat luikkii äkkiä parkkipaikalle tai parkista sisään, hyvä jos oman ovenedustan siistivät. Jos niille jotain yrittää lumitöistä sanoa niin on kauhea kiire, koko talven...Mutta hei, kun vanhuksista aika jättää niin kyllä sen sitten vastikkeessa näkee kun on pakko ottaa huoltoyhtiön kautta sekin palvelu, ettei nää laiskat vaan rasitu.
Ei vaan seuraava vanhus ottaa sen hoitaakseen.
Jos nyt kahvit juodaan ja sitten mennään.
No ihan miehen kanssa yhdessä tehdään. Ja lapset 3 ja 4 v auttavat sen minkä omilla pikkukolillaan ja lapioillaan saavat 😂
En joudu. Vaimo hoitaa lumet, minä vaimon.
Joudun. Ja niin joutuu myös mies ja teinipojat. Mikäs sen parempaa kuntoilua?