Tylsä arki parisuhteessa. Mistä löytyy intohimo uudelleen
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo 12 vuotta. Nyt elämästä tullut tylsää, intohimo kadonnut johonkin. Minulla seksi halutkin kadonnut kokonaan. Mistä löytää uusi kipinä suhteesen.
Kommentit (18)
Kumppania vaihtamalla tai salarakkaan hankkimisella. Salarakas ehkä helpompi mutta ota varattu.
Oliko teillä tajunnanräväyttävää ja intohimoista siis suhteen alkuvaiheessa? Sellaista että meni aivan sekaisin toisesta ja meni jalat alta, maailma vaan tärisi, sellaista hurjaa vetovoimaa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä tajunnanräväyttävää ja intohimoista siis suhteen alkuvaiheessa? Sellaista että meni aivan sekaisin toisesta ja meni jalat alta, maailma vaan tärisi, sellaista hurjaa vetovoimaa?
Juuri tällaista oli alussa
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo 12 vuotta. Nyt elämästä tullut tylsää, intohimo kadonnut johonkin. Minulla seksi halutkin kadonnut kokonaan. Mistä löytää uusi kipinä suhteesen.
Meillä auttoi kun harrastimme jonkun aikaa 3kimppaa.Kokeilkaa saattaa auttaa teitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä auttoi kun harrastimme jonkun aikaa 3kimppaa.Kokeilkaa saattaa auttaa teitäkin.
Harrastimme vaimon kans 3kimppaa,Thaimaassa ladyboy oli mukana.
Pakko kysyä, kaipaatko intohimoa vai onnellista parisuhdetta? Pitkää liittoa on vaivalloista siirtää takaisin ensihuuman fiiliksiin ja harva tätä kaipaakaan. Onnellisen parisuhteen resepti taas on paljon yksinkertaisempi. Riittävästi yhteistä aikaa, tunteiden jakamista ja toisen arvostamista.
Vaikka tekemällä jotain sen eteen? Lähtekää vaikka kahdestaan lomalle jonnekkin romanttiseen kohteeseen.
Samaa pähkäilen täällä, yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta. Arki on oikeasti hyvää ja kaikki asiat ovat kunnossa, mutta seksi... Se on periaatteessa ihan hyvää ja sitä on aika useinkin, ainakin kerran pari viikossa, joskus enemmänkin. Eilen viimeksi minusta tuntui, että mies lähti aloitteeseeni vähän silmiä pyöritellen mukaan ja se vei minun fiilikset, vaikka kuinka yritin niitä matkan varrella saada nousemaan. Minulle tuli taas olo, että olen pelkkä tissipari ja alapää + tietenkin suu, suihin ottamistani mieheni rakastaa ylikaiken.
Mieheni sai kaikesta päätellen oikein hyvät orkut, mutta minä luovutin, kun mikään ei tuntunut miltään. Miehelle asia oli ok ja hän nukahti ilmeisen tyytyväisenä minun jäädessä asiaa miettimään. Meillä siis mies on kaikkeen tyytyväinen, mutta minä tyhmä nainen en.
Hormonaalista ehkäisyä ei ole, viihdyn kropassani ja haluja on, mutta seksi tuppaa hieman haukotuttamaan. Mitkään kahdenkeskiset seksimatkat eivät auta, kolmea en edes ajattele, pukeutumisleikki ei meillä tuonut toivottua fiilistä ja muutenkin tässä on periaatteessa aika vähän liikkumatilaa, koska talossa on myös kolme teiniä ja mitään hurjasteluja en heidän korviinsa halua kantautuvan. Ratkaisuksi ajattelin vähän omia fantasioita, joissa olen sängyssä hieman totisen ja tylsän miekkosen kanssa ja ennen tätä seksihetkeä lämmittelen itse itseni vaikka suihkussa.. Tylsää ehkä, mutta paras ratkaisu minkä keksin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tekemällä jotain sen eteen? Lähtekää vaikka kahdestaan lomalle jonnekkin romanttiseen kohteeseen.
Miksi tätä ehdotetaan aina? Jos joku pariskunta tällaiselle "romanttiselle" reissulle lähteekin, niin siellä kyllä se seksi on ihan sitä samaa kuin kotonakin. Kotona sama juttu jatkuu ilman muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä ehdotetaan aina? Jos joku pariskunta tällaiselle "romanttiselle" reissulle lähteekin, niin siellä kyllä se seksi on ihan sitä samaa kuin kotonakin. Kotona sama juttu jatkuu ilman muutoksia.
Koska lomailu ei ole arkea. Siihen saa erilaisen fiiliksen jossain hotellissa kuin kotisängyssä.
Ei välttämättä mistään. Olen alkanut ajatella näin jo vuosia sitten. Ehkä pitää tyytyä nyt tähän, jos ei halua kerran tehdä mitään isoja muutoksia.
Ei välttämättä mistään. Olen alkanut ajatella näin jo vuosia sitten. Ehkä pitää pärjätä nyt näin, jos ei halua kerran tehdä mitään isoja muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mistään. Olen alkanut ajatella näin jo vuosia sitten. Ehkä pitää tyytyä nyt tähän, jos ei halua kerran tehdä mitään isoja muutoksia.
Jaaha, tämä tuli sittenkin, vaikka sitä lähettäessäni tuli viesti, että kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen. Mietinkin, että mitä ihmettä viestissä oli väärin ja muutin tyytymiskohdan. Ennen hyväksymisviestin jälkeen kommentit katosivat kokonaan.
Up