Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voimia eroon?

Vedätetty
02.02.2019 |

Mistä voimia eroon, kun on saanut selville, että mies on valehdellut lukuisia kertoja päin naamaa ja jatkanut sitä vielä kiinnijäämisen jälkeenkin?
Olen aivan palasina, kun mies paljastui sellaiseksi, mitä en osannut yhtään odottaa.
Tiedän että mies vastustaa eroa ja yrittää nyt olla hetken taas supermukava ja muka ymmärtäväinen ja toimii olkapäänäni vain että saisi estettyä eron. Tuntuu ikään kuin että manipuloisi minua jäämään. En kuitenkaan pysty luottamaan häneen enää koskaan. Mutta tuntuu voimat ei riitä eroon...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti, ajattele ja suunnittele ensin miten etenet. Ala säästää rahaa, Jos suinkin mahdollista. Luo verkostoja eron jälkeistä elämää varten. Älä kerro miehelle mitään suunnittelmistasi, vastaa vain jotain ympäripyöreää jos hän tivaa onko teillä yhteistä tulevaisuutta. Ja sitten.,.nosta kytkintä! Onnea matkaan!!!

Vierailija
2/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.

Tällä hetkellä vain tuntuu että mies käyttää murtunutta oloani hyväkseen ja on niin muka mukava ja muka kiltti.

Mun on myös jotenkin vaikea uskoa että mua vedätettiin näin. Ja se vetää mielen matalaksi ja vie kaikki voimat. Mutta kaipa nekin vielä palaa....

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa vajaa vuosi sitten. Sinnittelin huonossa avioliitossa vuosia, kunnes viime vuoden alussa päätin laittaa pyörät pyörimään. Ajoittain oli vaikea suunnitella eroa kaikessa hiljaisuudessa, kun niitä hyviäkin hetkiä oli suhteessa, mutta piti vain laittaa tunteet syrjään ja miettiä sitä päämäärää, mihin olen matkalla. 

Voimia ja tsemppiä ap! Muista että sinulla on oikeus hyvään ja onnelliseen elämään!

Vierailija
4/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin nuo hyvät ajat mua ahdistaa. Vaikea päästää niistä irti ja siitä että on kumppani vierellä. Mutta nuo valheet satuttaa liikaa. Epäilen että mies on patologinen tuon valehtelemisen suhteen kun ei pysty lopettamaan. Oli miten oli, ei ainakaan arvosta mua sen vertaa, että olisi rehellinen asioista.

Taloudellisesti pärjään kyllä. Henkinen puoli mua enemmän huolettaa. On niin petetty ja surullinen olo ja vaikea hyväksyä että mies jonka piti olla kuin paras ystävä onkin vetänyt mua kuin pässiä narusta. Enkä voi ymmärtää miksi :(

Ap

Vierailija
5/5 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on taas tyhjänpäiväinen aloitus.

Antaa ymmärtää, että antaa ymmärtää.

Niin joo tai sitten joo niin!??!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä