Onko Timo Koivusalo aikamatkustaja?
Katsokaapa Yle Areenasta
https://areena.yle.fi/1-4420353
Tarkka aika 50:46
Timo Koivusalo kävelee Ranskan univormussa keskitysleirillä 1945
Kommentit (41)
Hauska aloitus :D On kyllä samaa näköä
Ilmankos sitä niin vähän nykyisin näkyilee, kun aikansa menee tehdessä aikahyppyjä.
Timo koivusalon voisi lähettää kyllä aikakoneella sinne aikaan kun elokuvia ei vielä tehty.
Sen verran monta kansallista ikonia on tuhonnut. Voisi jättää jonkun oikealle ohjaaja/käsikirjoittajakombollekin.
Unohtakaa nuo kommentit ja katsokaa itse video, ja hämmästykää!
https://areena.yle.fi/1-4420353
Tarkka aika 50:46
Kumma ettei koskaan hampaitaan oikonut?
Voisiko tämän pätkän saattaa Timo Koivusalon tietoon?
Jännä olisi nähdä, miten hän reagoi. Eli kuinka yrittäisi peitellä totuutta :D
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämän pätkän saattaa Timo Koivusalon tietoon?
Jännä olisi nähdä, miten hän reagoi. Eli kuinka yrittäisi peitellä totuutta :D
Täällä kun on paljon toimittajia etsimässä jutun juurta, niin tässä olisi kyllä yksi hauska idea eikä varmasti loukkaisi ketään. Tosin siksi kai tällainen ei toimittajia kiinnosta.
Artista-filmin sivuilta löytyy Timon s-posti. Joku uskalikko laittakoon viestin
Ei tässä ole kyse aikamatkustuksesta, vaan jälleensyntymisestä.
Vaihtoehtoisesti Luojalta on loppunut ihmisten aihiot ja on pitänyt aloittaa uusi kierros vanhoilla.
Olisi se jännä tietää montako kaksoisolentoa itsellä on/on ollut.
Toisaalta mietityttää näkisikö sitä yhdennäköisyyttä itse samalla tavalla kuin muut, ainakin mitä itselle on sanottu että olet tuon julkkiksen näköinen, niin on ollut juuri joku karsea jolta omasta mielestä ei näytä kyllä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi se jännä tietää montako kaksoisolentoa itsellä on/on ollut.
Toisaalta mietityttää näkisikö sitä yhdennäköisyyttä itse samalla tavalla kuin muut, ainakin mitä itselle on sanottu että olet tuon julkkiksen näköinen, niin on ollut juuri joku karsea jolta omasta mielestä ei näytä kyllä yhtään.
Sanotaanhan minuakin vaikka kenen näköiseksi, mutta se ei muuta sitä tosi asiaa, että tuossa pätkässä esiintyy Timo Koivusalo. En osaa selittää kuinka tämä on mahdollista, mutta näin se vain on.
Luulen, että otsikon kysymyksessä on vinha perä.
Olisko se nyt taas lähtenyt jonnekkin aikamatkalle, kun siitä ei ole hetkeen kuulunut mitään?
Se on oikeasti siellä. Ei epäilystäkään. Pelottavaa jopa.
No Pekkohan se siinä!