Julkkiksia joita kukaan ei voi vihata
Kommentit (58)
A. Samulin on saanut täällä tosi kovaa kritiikkiä. Aiemmin oli semmoinen ketju, missä piti mainita julkkis, joka ei ole yhtään samanlainen kuin hänen julkisuuskuvansa. Samulin mainittiin useammin kuin varmaan kukaan muu.
Mulla on niin pahasti mennyt maku julkkiksiin ja sellaisiinkin joita olen vuosia pitänyt sympaattisina ja mukavina. Siviiliminä on sitten niin päinvastainen ja siitäkin on kokemusta.
Töiden perästä törmännyt joihinkin. Rockklubitalkoolaisena noita näkee ja Michael Monroesta hyvää sanottavaa kuin myös Anssi Kelasta. Kela varsinkin vietti pitkän tovin talkoolaisten seurassa ennen keikkaa. Jutteli mukavia ja seurusteli muutenkin eikä ollut mikään kiire bäkkärille.
Näyttelijöistä taas Timo Torikasta hyvää sanottavaa. Oli yhteen aikaan mökkinaapurimme Lapissa ja kun kyläilemässä kävi niin oli aivan oma leppoisa itsensä. Roolityöt jäi kyllä häneltä täysin pois. Monilla näyttelijöillä kun roolit jää pahasti päälle eikä niistä pysty vapaallakaan irtautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Pakonen, mutta miksi sinulla oli niin kiire rakkauteen?
Ai sekö jonka mielestä Waltari kirjoitti Pussikaljaromaanin?
Se Malala, päähän vai mihin ammuttu tyttö joka selvisi. Ei kai tuollaista selviytyjää voi vihata?
Kirka, se oli aina niin iloinen ja kiltti kaikille❤️
Libuse Safrankova
Tsekkiläinen näyttelijätär, mm. elokuvassa "Tuhkimo ja kolme pähkinää" (1973). Kuka nyt niin enkelimäisen
kaunista Tuhkimoa vihaisi.
Vierailija kirjoitti:
Se Malala, päähän vai mihin ammuttu tyttö joka selvisi. Ei kai tuollaista selviytyjää voi vihata?
Mä luulen että sentyyppiset ihmiset jotka ampuivat Malalaa päähän vihaavat häntä tänä päivänä jopa entistä kiihkeämmin sen takia, että hän ei kuollut pois tai luovuttanut. Hän loukkaa olemassaolollaan heidän uskomuksiaan tytön/naisen paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordin.
Yäk, yksi ällöimmistä.
Russell Hantz.