Laitoitko lapsena Timotei heinää muurahaispesään
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
^ Varmaan hyvää.
Kirpeää
Jep. Timoteitä peliin. En kyllä maistanut siinä mitään kummempaa joten pariin kertaan jäi.
Vierailija kirjoitti:
En, laitoin kuoritun pajun oksan ja kun murkut olivat kusseet siihen nuolin sen.
Meilläkin tehtiin noin. En ole muistanut/ajatellut tuota asiaa varmaan yli kahteenkymmeneen vuoteen. Tuli ihan se jännä hajukin nenään mikä siinä tikussa on.
Lisäksi syötiin ketunleipiä ja imettiin mettä kirjopillikkeen kukasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tee vieläkin näitä :). Olen nelikymppinen nainen. Lisäksi vihellän leveän ruohon varrella.
Joo ja joskus jonkun tyypinkin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, laitoin kuoritun pajun oksan ja kun murkut olivat kusseet siihen nuolin sen.
Meilläkin tehtiin noin. En ole muistanut/ajatellut tuota asiaa varmaan yli kahteenkymmeneen vuoteen. Tuli ihan se jännä hajukin nenään mikä siinä tikussa on.
Hyvin pitkälti kakaroilla ollut samat veikeet..kaikkee piti maistella, näitten lisäksi suolaheinää...
Se ei ole murkun pissaa vaan muurahaishappoa.
En. Olin enemmänkin muurahaisten tuho lapsena. Yksi muurahaisten ilmestyskirjan pedoista.
Tuota en tehnyt, mutta kuorin pajunoksia ja pureskelin/nuolin sitä vaaleaa osaa, imeskelin pillivartisten kukkien mettä, söin ruohoa ja käytin sitä pillinä. Parasta kuitenkin on suolaheinä, ne lehdet ja pellon laidalla kasvavissa se paksu varsi. Söin kesäisin jatkuvasti niitä. Olikin iloista löytää kaupasta viinisuolaheinäsalaattia, uutta lempparia.