Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olet ylpeä ja/tai koet ylemmyydentunnetta?

Vierailija
02.02.2019 |

Ylemmyydentunne on ehkä väärä sana. Mistä asioista olet ylpeä?
Itse siitä, miten olen hoitanut raha-asiani vaikka rahaa ei ole ollut kuin roskaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa mielessäni tunnen ylemmyyttä kaveripiirissäni, että herätessäni krapulassa rahapäivänä ryömin ensimmäisenä maksamaan vuokran ja laskut enkä ole menettänyt luottotietojani kuten he.

Vierailija
2/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että osaan ajaa liikennesääntöjen mukaisesti ja ennakoitavasti. Siitä että osaan ottaa muut ihmiset huomioon ja olla ystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanista lapsistani, he ovat parasta mitä olen elämässäni tehnyt:) Tunnen itseni todella onnekkaaksi saadessani olla heidän äitinsä ja seurata kehittymistään ja juttujaan. On ihana kun on perhe.

Vierailija
4/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten käytä rahaa baareiluun juuri ollenkaan.

Vierailija
5/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eniten siitä että mulla on aina ollut sellanen kaikki on mahdollista -asenne ja että saan ja teen mitä haluan enkä lannistu vaikkei heti kaikki onnistuiskaan vaan etin sitten aina uusia ratkaisuja jne.

Vierailija
6/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole "avuton nainen" joka tarvitsee miestä vaikkapa lampunvaihtoon.

Vierailija
7/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylpeä aikuisista lapsistani ja lastenlapsista. Olen mä jotain tehnyt oikein kun ne niin paljon mua rakastaa.

Vierailija
8/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanista lapsistani, he ovat parasta mitä olen elämässäni tehnyt:) Tunnen itseni todella onnekkaaksi saadessani olla heidän äitinsä ja seurata kehittymistään ja juttujaan. On ihana kun on perhe.

Jokaisella äidillä on kyllä ihanat ja rakkaat lapset. Ihan jokaisella ja yhtä arvokkaat.

Vierailija
9/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyperästä, äidinkielestä ja ihonväristä.

Vierailija
10/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ehkä se, että olen saanut aina rahaa tekemättä yhtään mitään, siis perintöä, omaisuutta. Ja se, että tunsin ihmisen, joka ne antoi. Hän oli hieno ihminen, harvoin tapaa tai saa nauttia hänen kaltaistensa seurasta. Hänen esimerkkinsä teki minustakin paremman ihmisen.

Vierailija
11/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella äidillä on kyllä ihanat ja rakkaat lapset. Ihan jokaisella ja yhtä arvokkaat.

Ihme todistelua. Ei kyllä ole edes noin.

Vierailija
12/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mull surisee päässä ja mä on hyvässä zuipelossa. Ihan kuuin kädet puristaiisi pääärä littaan.

Vierailija
13/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimatta äitini mielipiteestä ja lapsuuteni ja nuoruuteni mantrasta huolimatta "kuinka minun ei olisi pitänyt syntyäkään eikä minusta koskaan tule yhtään mitään", olen menestynyt opinnoissa, työelämässä ja minulla on ihanat lapset ja nykyään hyvä puolisokin.

Vierailija
14/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme todistelua. Ei kyllä ole edes noin.

Miten niin? Kyllä usein äiti rakastaa omaa lastansa ja lapsi on rakas. En ymmärrä tätä kommenttia. Kyllä ihan jokainen lapsi on omalle äidille arvokas. Kyllä omasta lapsesta / lapsista saa olla ylpeä, mutta miksi pitäisi ajatella, että olisi jotenkin ylpeämpi kuin joku toinen äiti? Minulle ainakin jokainen lapsi on yhtä arvokas. Varmasti kaikki äidit ajattelevat, että se oma lapsi on ” parempi” vaikka oikeasti ihan samanarvoinen kuin muut lapset. Ei minun tarvitse mitään todistella. Ihmettelin vain tätä kommenttia.

Vierailija
15/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko juuri mitään säälittävämpää.

Vierailija
16/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näemme suvaitsevuuden korkeimman muodon :D

Miksei saisi olla ylpeä esim. suomalaisuudestaan?

Vierailija
17/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen voimakasta ylemmyydentunnetta älykkyydestäni.

Vierailija
18/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyydestä kertoo yliopistotutkinto luonnontieteiden alalta. 

Vierailija
19/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten usko eliittimediaan ja heidän tarkoituksellisiin kuzetuxiinsa vaan ajattelen omilla aivoillani.

Vierailija
20/23 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näemme suvaitsevuuden korkeimman muodon :D

Miksei saisi olla ylpeä esim. suomalaisuudestaan?

Sen vuoksi koska hänen päätään on koko ikänsä mädätetty uskomaan niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi