Mistä asioista olet ylpeä ja/tai koet ylemmyydentunnetta?
Ylemmyydentunne on ehkä väärä sana. Mistä asioista olet ylpeä?
Itse siitä, miten olen hoitanut raha-asiani vaikka rahaa ei ole ollut kuin roskaa.
Kommentit (23)
Siitä että osaan ajaa liikennesääntöjen mukaisesti ja ennakoitavasti. Siitä että osaan ottaa muut ihmiset huomioon ja olla ystävällinen.
Ihanista lapsistani, he ovat parasta mitä olen elämässäni tehnyt:) Tunnen itseni todella onnekkaaksi saadessani olla heidän äitinsä ja seurata kehittymistään ja juttujaan. On ihana kun on perhe.
Siitä etten käytä rahaa baareiluun juuri ollenkaan.
Ehkä eniten siitä että mulla on aina ollut sellanen kaikki on mahdollista -asenne ja että saan ja teen mitä haluan enkä lannistu vaikkei heti kaikki onnistuiskaan vaan etin sitten aina uusia ratkaisuja jne.
Siitä etten ole "avuton nainen" joka tarvitsee miestä vaikkapa lampunvaihtoon.
Mä olen ylpeä aikuisista lapsistani ja lastenlapsista. Olen mä jotain tehnyt oikein kun ne niin paljon mua rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanista lapsistani, he ovat parasta mitä olen elämässäni tehnyt:) Tunnen itseni todella onnekkaaksi saadessani olla heidän äitinsä ja seurata kehittymistään ja juttujaan. On ihana kun on perhe.
Jokaisella äidillä on kyllä ihanat ja rakkaat lapset. Ihan jokaisella ja yhtä arvokkaat.
Syntyperästä, äidinkielestä ja ihonväristä.
Mulla taas ehkä se, että olen saanut aina rahaa tekemättä yhtään mitään, siis perintöä, omaisuutta. Ja se, että tunsin ihmisen, joka ne antoi. Hän oli hieno ihminen, harvoin tapaa tai saa nauttia hänen kaltaistensa seurasta. Hänen esimerkkinsä teki minustakin paremman ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella äidillä on kyllä ihanat ja rakkaat lapset. Ihan jokaisella ja yhtä arvokkaat.
Ihme todistelua. Ei kyllä ole edes noin.
Se että mull surisee päässä ja mä on hyvässä zuipelossa. Ihan kuuin kädet puristaiisi pääärä littaan.
Huolimatta äitini mielipiteestä ja lapsuuteni ja nuoruuteni mantrasta huolimatta "kuinka minun ei olisi pitänyt syntyäkään eikä minusta koskaan tule yhtään mitään", olen menestynyt opinnoissa, työelämässä ja minulla on ihanat lapset ja nykyään hyvä puolisokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme todistelua. Ei kyllä ole edes noin.
Miten niin? Kyllä usein äiti rakastaa omaa lastansa ja lapsi on rakas. En ymmärrä tätä kommenttia. Kyllä ihan jokainen lapsi on omalle äidille arvokas. Kyllä omasta lapsesta / lapsista saa olla ylpeä, mutta miksi pitäisi ajatella, että olisi jotenkin ylpeämpi kuin joku toinen äiti? Minulle ainakin jokainen lapsi on yhtä arvokas. Varmasti kaikki äidit ajattelevat, että se oma lapsi on ” parempi” vaikka oikeasti ihan samanarvoinen kuin muut lapset. Ei minun tarvitse mitään todistella. Ihmettelin vain tätä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Onko juuri mitään säälittävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme suvaitsevuuden korkeimman muodon :D
Miksei saisi olla ylpeä esim. suomalaisuudestaan?
Koen voimakasta ylemmyydentunnetta älykkyydestäni.
Älykkyydestä kertoo yliopistotutkinto luonnontieteiden alalta.
Siitä etten usko eliittimediaan ja heidän tarkoituksellisiin kuzetuxiinsa vaan ajattelen omilla aivoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme suvaitsevuuden korkeimman muodon :D
Miksei saisi olla ylpeä esim. suomalaisuudestaan?
Sen vuoksi koska hänen päätään on koko ikänsä mädätetty uskomaan niin.
Hiljaa mielessäni tunnen ylemmyyttä kaveripiirissäni, että herätessäni krapulassa rahapäivänä ryömin ensimmäisenä maksamaan vuokran ja laskut enkä ole menettänyt luottotietojani kuten he.